Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гранд Чероки - годишен технически преглед

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

    Абе, нали наслагаха камери?! Какво стана?
    Lancia Delta HF Integrale Evolucione

    Коментар


    • #32
      От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

      Ами има камери....
      Volkswagen Touareg 7L 3.0 TDI V6 (224Hp)
      O8867З7I78

      Коментар


      • #33
        От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

        При нас прото колата трябва да е на канала и да се вижда че е там когато се мери колко вредни емисии изкарва ти слагат устройството в ауспуха но просто не палиш колата
        Ти виждаш наклон и питаш "защо?", аз мечтая за неща, които никога не са били и питам "защо не?"

        Коментар


        • #34
          От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

          Извинявай, каде е то "при нас", и Аз требва да хода на преглед тези дни ?
          Благодаря !!
          Three witches watch three Swatch watches.
          Which witch watch which Swatch watch?

          Коментар


          • #35
            От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

            Здравейте аз минавах на преглед декември и ме питаха да ли е постоянно зацепен предния мост демек дали е постоянно 4х4. Ако е постоянно зацепен предния мост, слагат допълнителни валове на другия мост който не е на валовете и всичко си е ок.
            Пункта е на околовръстното до кръговото на драгалевци посока Бояна
            поздрави
            JEEP CHEROKEE 2.5 TDI 1999
            0887 67 08 79

            Коментар


            • #36
              От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

              Първоначално публикуван от bokatta Преглед на мнение
              Здравейте аз минавах на преглед декември и ме питаха да ли е постоянно зацепен предния мост демек дали е постоянно 4х4. Ако е постоянно зацепен предния мост, слагат допълнителни валове на другия мост който не е на валовете и всичко си е ок.
              Пункта е на околовръстното до кръговото на драгалевци посока Бояна
              поздрави
              Правилно! Иначе колата ще излезе от валяците. Все едно задните колела да боксуват - тогава предният мост изтегля колата. Подобно е положението с "Куадра драйв" , Г-роторът между предният и задният мост ще сработи и нищо няма да се счупи - само колата ще излезе от валяците.

              Коментар


              • #37
                От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

                Има ли значение дали работи двигателя? Ако е с електронна блокировка на загасен мотор не би трябвало да има проблем...
                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                Коментар


                • #38
                  От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

                  Колега k-x недейте да пишете такива неистини ,след като не сте запознати точно с тази материя!Ако някъде са ве врътнали или минали формално на ГТП не заблуждавайте останалите .Всеки пункт за ГТП може да Ви извърши измерване на спирачните усилия на МПС с постоянно зацепено 4х4 .Дори и най-старите спирачни стендове могат да се справят с тази задача, стига да са оборудвани с допълнителни паразитни ролки ,които се подлагат под не изпитвания мост.
                  Да не говорим, че както по-горе споменаха колегите новите стендове са оборудвани с програма за изпробване специално на МПС с непрекъснато 4х4 с обратно въртене на валовете.
                  Моля Ви не наливайте вода мелницата на ИА ИАА, защото и без това натискат да се извърши преоборудване на всички всички пунктове за ГТП въпреки , че това е излишно!
                  В потвърждение а горното Ви каня с Вашият Гранд в пункта за ГТП кв.Дървеница /ул. Росарио -ТУ-бл. 8 за да се уверите , че не сте прав!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

                    Предстои ми преглед с Гранда. Стендовия канал където ходя с другите си коли, прилича на този:
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Stend.jpg
Прегледи:1
Размер:98.0 КБ
ID:5446204
                    Не виждам как ще се поставят задните колела на ролки. Открих в друга тема тук ето тази схема:
                    При Quadra - Trac ІІ, на какво положение трябва да я оставя на валовете, и дали със запален или загасен мотор ?
                    Прикачени файлове
                    Volkswagen Touareg 7L 3.0 TDI V6 (224Hp)
                    O8867З7I78

                    Коментар


                    • #40
                      От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

                      Първоначално публикуван от sim43 Преглед на мнение
                      Колега k-x недейте да пишете такива неистини ,след като не сте запознати точно с тази материя!Ако някъде са ве врътнали или минали формално на ГТП не заблуждавайте останалите .Всеки пункт за ГТП може да Ви извърши измерване на спирачните усилия на МПС с постоянно зацепено 4х4 .Дори и най-старите спирачни стендове могат да се справят с тази задача, стига да са оборудвани с допълнителни паразитни ролки ,които се подлагат под не изпитвания мост. ...
                      Ами не са неистини. Преди Коледа, като минавах на ГТП, първата реакция в пункта беше "Ние Jeep не можем да проверяваме, че е постоянно 4х4" и трябваше да се убеждаваме, че си познавам колата по-добре от тях. И не, допълнителни ролки нямаха.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #41
                        От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

                        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                        Ами не са неистини. Преди Коледа, като минавах на ГТП, първата реакция в пункта беше "Ние Jeep не можем да проверяваме, че е постоянно 4х4" и трябваше да се убеждаваме, че си познавам колата по-добре от тях. И не, допълнителни ролки нямаха.
                        Така са Ви отговорили , защото на много от пунктовете за ГТП при преминаването към новата система за прегледи от началото на на 2012год не им разрешиха от ИЗПЪЛНИТЕЛНА АГЕНЦИЯ АВТОМОБИЛНА АДМИНИСТРАЦИЯ /ДАИ//по технологична карта да извършват тази дейност.Претекста е , че необходимо да се премонтират нови стедове или инсталиране на нов софтуер за старите.
                        Новият тип стендове се изискват да бъдат монтирани задължително на всички ново лицензирани пунктове .
                        Що се касае за поставянето на подвижни ролки на горе посоченият модерен пункт е много е елементарна операция и не си заслужава да го коментирам.
                        Отново приканвам невярващите да дойдат на пункт за ГТП, намиращ се в района на кв.Дървеница ТУ-София пред бл.8 за да им направим демонстрация.
                        Последно редактирано от sim43; 25-01-13, 21:46. Причина: грешка

                        Коментар


                        • #42
                          От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

                          Първоначално публикуван от sim43 Преглед на мнение
                          Така са Ви отговорили , защото на много от пунктовете за ГТП при преминаването към новата система за прегледи от началото на на 2012год не им разрешиха от ИЗПЪЛНИТЕЛНА АГЕНЦИЯ АВТОМОБИЛНА АДМИНИСТРАЦИЯ /ДАИ//по технологична карта да извършват тази дейност.Претекста е , че необходимо да се премонтират нови стедове или инсталиране на нов софтуер за старите.
                          Новият тип стендове се изискват да бъдат монтирани задължително на всички ново лицензирани пунктове .
                          Що се касае за поставянето на подвижни ролки на горе посоченият модерен пункт е много е елементарна операция и не си заслужава да го коментирам.
                          Отново приканвам невярващите да дойдат на пункт за ГТП, намиращ се в района на кв.Дървеница ТУ-София пред бл.8 за да им направим демонстрация.
                          Остави телефон за контакт и рекламата ще е пълна

                          Коментар


                          • #43
                            От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

                            Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                            Остави телефон за контакт и рекламата ще е пълна
                            Съжалявам, но не сте ме разбрали правлно!Спорим по един чисто технически и много важен въпрос,касаещ както собствениците на МПС с 4х4 във всички варианти, така и пунктовете за ГТП.Застъпвам отговорно позицията, че се прави опит да се злепоставят пунктовете за ГТП и едва ли не подигравателно да се обвиняват в некомпетентност.Това е така, защото от миналата година се затегна много режима и начина на провеждане на ГТП и тенденцията е да става още по трудно.По тази причина някои хора, вживявайки се в ролята на велики корифеи в областта на 4х4 се мъчат да прокарват линията ,че по пунктовете работят технически не компетентни лица и се пишат неверни неща т.е. не се извършвало правилно замерването на спирачните усилия дори било невъзможно.
                            Категорично отричам тази позиция!
                            Според мен смисъл и основно правило за всички участници във форума е чрез дискусиите да си помагаме взаимно, а не да се плюем и подиграваме.Ето защо исках да докажа практически твърденията си, а не да правя някаква реклама.
                            Извинявам се ,ако съм разбран погрешно от някои колеги!
                            ______________________________________________________________________________________________________________________________________________
                            XJ

                            Коментар


                            • #44
                              От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

                              А аз категорично заявявам тук че в 90% от случаите по пунктовете за ГТП работят напълно некадърни и неграмотни служители които даже и софтуера на стенда не знаят как да ползват, нямал съм случай в който да не се намесвам в тяхната работа за да мина с 4х4 машина а повярвай ми заради работата ми се налага да минавам с най различни видове и системи 4х4. Няма проблем да си правиш реклама но тук сме събрани все грамотни хора и с опит в сферата на 4х4 и да правиш такива изказвания е меко казано смело и несериозно.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Гранд Чероки - годишен технически преглед

                                като навсякъде и тук си е до човек - имал съм случай за кола на 1 година 6000км /N1 категория минават на 6 месеца преглед/ да ми заявява "Сега за тоя хубав преглед няма ли да почерпиш нещо?", но съм попадал и на много любезни и приятни хора...
                                Проблемът е, че цялата система на ГТП е сгрешена - не смеят да ти направят забележка или недай си боже да те върнат, защото втори път няма да стъпиш в пункта им...
                                Доколкото чувам, тенденцията е да се правят ГТП само в напълно оборудвани сервизи и при сериозен проблем колата да не се пуска без отстраняване на проблема... Но и тук нещата са много под въпрос дали няма да се злоупотреби и да се "извиват ръце"...

                                Решението за мен е да се оборудват мобилни тестери за спирачки, изгорели газове и т.н. и да се правят проверки от КАТ - хванат ли "фалшив" преглед, да отнемат лиценза на "фалшивия" пункт...
                                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X