Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
    Залагам бутилка "Вилямовка" на проблем в раздатката тогаз. Дядо Владо, къде си ?
    Тук съм, и злоупотреблявам с "насрещната престация" (т.е. втората бутилка) не се карайте, еле пЪ през клавиатурата.
    Действително симптомите най-подхождат на "немощна" задна когато предава през раздатка на "фул тайм". От видяното от мен, пуснатото от Алекс е адекватно с "проблема", т.е. все още проблем няма, има "специфика в техниката на експлоатация".......стиснете си ръце, идете да ядете плескавици и после ми елате на гости с'йощ Вилямовка.
    П.П. Друже Боголюбе, греяна не пия че и пада градус, от фризера, и върху лед....туй за по-по-по предния пост
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • #77
      От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

      Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
      .... Действително симптомите най-подхождат на "немощна" задна когато предава през раздатка на "фул тайм". ...
      Дедо, с прЪвата част съм съгласен (и с предположеният на Алекс за маслото и т.н.)...
      Ама защо ск.кутия ще пълзи само на фултайм, а например на парт-тайм да не го прави?
      Все пак на 4WD и 4WD-lock общия въртящ момент към гумите до приплъзванете е един и същ...
      Има логика кутията да не пълзи само на 2WD, защото там има вероятност гумите да превъртят, и съответно да намалят и ограничат въртящия момент, който трябва да предава кутията, и затова просто да не успява да се хлъзне кутията, а се хлъзгат колелата...
      Интересен феномен... Друго което ми идва на акъла е да има нещо разхлабено, и при превключване на раздатката да мърда входящия и вал, и от там да предава някакво усукване към ск.кутия (или пък да и променя наклона в тампоните), което пък отново да води до някой от ефектите, посочени от Алекс...
      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

      Коментар


      • #78
        От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

        Някакво развитие?
        Най ме е страх от хора без мечти...

        Коментар


        • #79
          От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

          Привет. Не съм писал, защото няма съществено развитие. Смених масло и филтър, на бордюр още не съм се мъчил, защото реших, че не е повреда, а стандартно поведение. Но щом има интерес, започвам да се заглеждам по бордюри. Поздрави!

          Коментар


          • #80
            От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

            Здравейте и весели празници- нали още 40 дена се поздравявало, ама не казвам думичките, че може да има с друга вяра?!
            Четох с интерес и доста внимателно!!!!
            Същият Жип имам и да споделя и аз нещо по въпроса! 3.7, автомат- 45RFE, 242 май ми бе раздатката. Не съм пробвал на 4х4, но на заден мост само, понякога трудно тръгва назад, когато е стръмно! Дали го обясних? Моторът се форсира, но трудно отлепя. Случвало ми се е само, когато е била студена, запаля и веднага включа на R и опитам да тръгна!! Предположих недостатъчно налягане в кутията и ниска температура, при бързото потегляне! Затова, когато е студена,паля, изчаквам 10-15 сек и след това се изтрелва назад, като куршум. Напред никога не съм забелязал този Феномен! Масла, филтри са в норма!
            Относто The "Chrysler transmission clunk"! Имам го този проблем и е осезателен, особено на студена кутия. Колкото е по-топла или вървяла доста време, по-слаб е, дори изчезва. Братята Руснаци говорят за налагащо се ежегодно обучение на кутията, по някакъв си мануал. Не съм го пробвал. Също пишат за откачане на акумулатора за една цигара време. Пробвах го- намалява, като че ли изчезва и след известно време пак се засилва. Твърдо е и от разни луфтове- навсякъде- които като се оберат в натегнато положение например в D, натиснеш здраво спирачката и след това минава без проблеми към R. Но според мен най-голямото блъскане е при пеминавето през N!!!
            Поздрави!
            PS Сигурно не в този пост е мястото, но имам нужда от помощ за намиране на филтър дехидратор и тръба с капилярка за климатика ми. Може и неправилно да се изказвам, но довечера ще потърся номерата им и ще споделя проблема си по-подробно!
            Успехи!
            JEEP KJ 3.7 V6

            Коментар


            • #81
              От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

              Привет,

              Не съм правил тест на бордюр още, защото ми отнема' колата по паркинги и сервизи (задното стъкло се спука и сега чакам застрахователя да го смени). Иначе, най-вероятно проблемът е "характеристика", т.е. технически проблем няма, просто въртящия момент при full-time от ск.к. не стига. Но ще пробвам, само да ми я върнат...

              Когато взех колата преди 2 години, имаше chrysler transmission clunk, и след смяна на маслото на ск.к. изчезна. Аз съм с 42RLE, де.

              Филтър-дехидратор и тръба с капилярка (orifice tube) си поръчах от Щатите, още не съм ги сложил. Ако искаш, мога на ЛС да ти разкажа подробности.

              Успех!

              Коментар


              • #82
                От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

                Първоначално публикуван от sdg Преглед на мнение
                Филтър-дехидратор и тръба с капилярка (orifice tube) си поръчах от Щатите, още не съм ги сложил. Ако искаш, мога на ЛС да ти разкажа подробности.
                ввв.роЦкауто.Цом
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1411665-1__ra_p.jpg
Прегледи:1
Размер:8.8 КБ
ID:5654014

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:83106__ra_p.jpg
Прегледи:1
Размер:10.3 КБ
ID:5654015

                от 12 до 23 $

                а това:

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3411387-1__orrifice.jpg
Прегледи:1
Размер:7.8 КБ
ID:5654016

                е 73 цента
                "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                Коментар


                • #83
                  От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

                  Боголюбе, мерси, че смени темата на темата

                  Коментар


                  • #84
                    От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

                    Първоначално публикуван от sdg Преглед на мнение
                    Боголюбе, мерси, че смени темата на темата
                    Не мисля, че горното лирично отклонение ще получи развитие. Все пак - колега с бензиново KJ е рядкост и трябва да си помагаме
                    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                    Коментар


                    • #85
                      От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

                      Прав си

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X