Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

    При неработещо LSD, ако се върти задния кардан, то поне едно от двете задни колела трбва да се върти, а ако LSD-то е изправно би увлякло и другото колело.
    Последно редактирано от Алекс Маринов; 22-11-14, 19:39.
    Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
    First impression is not always true. Get inspired.
    Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
    Reading is sooo boring, unlike writing!

    Коментар


    • #62
      От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

      Остава и да е сериозно
      Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
      Grand 3.1TD
      0898 620 306 Стоян

      Коментар


      • #63
        От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

        Моят датчик за позиция на раздатката работи, но и Мануел казва, че при превключване на позицията е необходимо движение, за да зацепи съответната нова позиция (това даже се видя при тестовете днес). За LSD-то идея си нямам, но ще прочета (то е DTT на Eaton за Chrysler 8.25).

        Благодаря!

        Коментар


        • #64
          От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

          Първоначално публикуван от sdg Преглед на мнение
          За LSD-то идея си нямам....
          ...нали си с блокажи афтърмаркет, де да е LSD-то..... отдай се на жени и алкохол и не си го слагай на сърце, ако нещо се окоти ще те прикоткаме в някой сервиз

          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
          Друг версиЙ от интернето - LSD в задния диференциал...
          ......... от твоята "Вилямовка"


          П.П. зацопА темата у гюбрето
          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

          Коментар


          • #65
            От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

            Май проблемът се върти около странното предавателно отношение на 42RLE на задна предавка - 2.21:1, което е по-малко от това за 1-ва предавка - 2.84:1, а е почти като за втора за другите автомобили. За разлика от това на 45RFE, при която първа и задна са с 3.00:1. Дали пък тази кутия 42RLE в ситуация с наклон и опит за изкачването му назад, кутията не успява достатъчно да притисне пакета за задна и да предаде въртящия момент, без да приплъзва между дисковете? Пишат и че самия Torque converter не предава достатъчно добре въртящия момент при ниски обороти на трансмисията /движение с бавна скорост/.
            Дали и онзи хипохондричен звук на "ьглошлайфа" не идва от Torque converter-а или от приплъзване в пакета?


            ...Well looked it up the 42RLE has a first gear ratio of 2.84:1 and reverse is 2.21:1,unlike the 45RFE has a first gear ratio of 3.00:1 and reverse is also 3.00:1.Lucky I got the 45RFE and not the 42RLE!!!!!! It's kinda odd but most autos reverse is almost the same ratio as first gear,weird that the 42RLE is not.
            ...The reverse gear is very high in the 42RLE. It's almost like 2nd gear in some autos. The 3.7L dosen't have the greatest low end torque, and the low speed coupling of the torque coverter is not great. That is why the Jeep barely move when you let of the gas at idle.
            Последно редактирано от Алекс Маринов; 22-11-14, 19:56.
            Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
            First impression is not always true. Get inspired.
            Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
            Reading is sooo boring, unlike writing!

            Коментар


            • #66
              От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

              Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
              ...нали си с блокажи афтърмаркет, де да е LSD-то.....
              Ето - блокажът действа като "тресчотка" - напред врЪви, назад не ще и му трЕбва "напън"

              Шега-майтап, ама глей к`во става из интернетО: https://www.youtube.com/watch?v=AX1pz31A-h0
              http://www.svtperformance.com/forums...eTrac-Problems
              В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

              Коментар


              • #67
                От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

                Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
                Май проблемът се върти около странното предавателно отношение
                Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                ......
                НещЪ да гледам,ще ми се стопли "Вилямовката", приемам горното мнение ( на Алекс ) за "Проблем" - т. е. няма проблем
                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                Коментар


                • #68
                  От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

                  Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                  НещЪ да гледам,ще ми се стопли "Вилямовката",
                  Че то не е ли вече сезонът на греяните ракиЙ
                  В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                  Коментар


                  • #69
                    От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

                    Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
                    Май проблемът се върти около странното предавателно отношение на 42RLE на задна предавка - 2.21:1, което е по-малко от това за 1-ва предавка - 2.84:1, а е почти като за втора за другите автомобили. За разлика от това на 45RFE, при която първа и задна са с 3.00:1. Дали пък тази кутия 42RLE в ситуация с наклон и опит за изкачването му назад, кутията не успява достатъчно да притисне пакета за задна и да предаде въртящия момент, без да приплъзва между дисковете?
                    ФанА мА автохипохондрията от тия версиЙ и днес реших да пробвам с мойто "Либи", същата ск. кутия, избрах една стръмна бабуна. Катери си назад и на празен ход, като стане 5 граОса наклонът спира и държи на място, като дадох газ, тръгна да рови бабуната, а като включих 4х4 щях да направя "кълбо напред". С 210 к.с. и 312 NM мисля, че може и на директна 1:1 да си се катери, не ще да е това проблемът.
                    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

                      Пишеш по инерция. Въпросът не е само в скорстните кутии, а и в раздатъчните такива. Твоята раздатка няма full-time режим, който се явява ключето към проблема...
                      "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

                      2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

                      Коментар


                      • #71
                        От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

                        Първоначално публикуван от Павлин Андреев Преглед на мнение
                        Пишеш по инерция. Въпросът не е само в скорстните кутии, а и в раздатъчните такива. Твоята раздатка няма full-time режим, който се явява ключето към проблема...
                        Ти па не четеш... явно по инерция. Въпросът в темата е, че само на задно (4х2) и на full-time не ще да катери. При мен на задно не катери, ама рови като екскаватор и тръгва да окопава.
                        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

                          Не съм го коментирал изрично до сега, но само със задно катеря (по-малко отколкото part-time, естествено, но повече от стоене на място); пробвахме го вчера. Т.е. само на full-time НЕ катеря. Съжалявам, ако някъде написаното досега може да се интерпретира погрешно.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

                            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                            Ти па не четеш...
                            Верно ли? Я виж долното:

                            Първоначално публикуван от sdg Преглед на мнение
                            Т.е. само на full-time НЕ катеря.
                            Първоначално публикуван от sdg Преглед на мнение
                            Съжалявам, ако някъде написаното досега може да се интерпретира погрешно.
                            Разбра се още в първите мнения. И се потвърди от обясненията на Алекс в последното му мнение.
                            С три думи - недостатъчен въртящ момент на задна предавка в комбинация с "развързан" междуосев диференциал в режим 4х4.

                            P.S. И ще помоля анонимния герой, който си позволява квалификации в системата за рейтинг да излезе и да обясни какво точно не му е харесало в предишното ми мнение, защо съм го написал колкото "да кажа нещо" и т.н. Защото аман от такива клавиатурни титани.
                            Последно редактирано от Павлин Андреев; 23-11-14, 16:21.
                            "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

                            2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

                            Коментар


                            • #74
                              От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

                              Бого, те и в aмериканския форум не са стигнали до категоричен извод какво предизвиква проблема и как точно се решава. Може пък твоята да си е О.К., както много други, които си работят години без да създават каквито и да било проблеми.
                              Последно още през януари 2007г. един е писал, че е сменил софтуера на TCM при дилъра и повече от година кутията си е работила нормално и не имал поче проблеми, но не е сигурен дали проблемът е окончателно решен и какво евентуално го е решило. Интересно, че е променено и някакво предавателно отношение на 4.10:1, но не разбирам за кое точно става въпрос. Доста различна стойност от стандартните за кутията:
                              42RE gear ratios: • 1st 2.74:1. • 2nd 1.54:1. • 3rd 1.00:1. • 4th (OD): 0.69 • Reverse: 2.20
                              Had it to the dealership...they said "working as designed." To be honest, I haven't had this happen in over a year so it sort of worked itself out. I have had the trans software updated and swapped to 4.10 gearing...everything seems okay at this point, but I can't say for sure what fixed the problem.
                              Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                              First impression is not always true. Get inspired.
                              Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                              Reading is sooo boring, unlike writing!

                              Коментар


                              • #75
                                От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

                                Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
                                Интересно, че е променено и някакво предавателно отношение на 4.10:1, но не разбирам за кое точно става въпрос. Доста различна стойност от стандартните за кутията:
                                42RE gear ratios: • 1st 2.74:1. • 2nd 1.54:1. • 3rd 1.00:1. • 4th (OD): 0.69 • Reverse: 2.20
                                Пиньон и корона в задния диференциал. Популярен тунинг, не само на джипове, но и на "улични бегачки" да пилят по-яко гумите, пък и ръчните скорости се сменяли по-лесно, "гугълни" за "gear ratio 4.10" - има китове и за Dana и за 8,25 "Corporate". Не може да смениш такова предавателно отношение в АСК.

                                Първоначално публикуван от sdg Преглед на мнение
                                Не съм го коментирал изрично до сега, но само със задно катеря (по-малко отколкото part-time, естествено, но повече от стоене на място); пробвахме го вчера. Т.е. само на full-time НЕ катеря. Съжалявам, ако някъде написаното досега може да се интерпретира погрешно.
                                Залагам бутилка "Вилямовка" на проблем в раздатката тогаз. Дядо Владо, къде си ?
                                В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X