От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242
Алекс, от снимките и схемата си разбирам следното: изходящия вал за задния мост е набит във входящия вал от скоростната кутия. Т.е. изходящия вал се върти независимо от входящия.
Входа на диференциала е от входящия вал (външния вал, или през понижаващата), а единия изход зацепва изходящия вал за задния, а другия - зъбчатката за предния мост... Така, че не виждам конфликт в казаното до момента.
А изясняването е за да се знае къде да се гледа... Защото според мен при тази раздатка може да превърта и само предна гума (макар, че в ситуацията това е по-малко вероятно - навярно е превъртала задна гума, освен ако има проблем в АСК)...
Боголюбе, малко ме е яд, че 'умната' 3023 няма диференциал, а се разчита на плъзгане, ама нейсе
Предпочитам солидна зъбна предавка пред разни съединители...
Първоначално публикуван от Алекс Маринов
Преглед на мнение
Входа на диференциала е от входящия вал (външния вал, или през понижаващата), а единия изход зацепва изходящия вал за задния, а другия - зъбчатката за предния мост... Така, че не виждам конфликт в казаното до момента.
А изясняването е за да се знае къде да се гледа... Защото според мен при тази раздатка може да превърта и само предна гума (макар, че в ситуацията това е по-малко вероятно - навярно е превъртала задна гума, освен ако има проблем в АСК)...
Боголюбе, малко ме е яд, че 'умната' 3023 няма диференциал, а се разчита на плъзгане, ама нейсе

Коментар