Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И все пак-за или против GRAND CHEROKEE 3,1 WJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • И все пак-за или против GRAND CHEROKEE 3,1 WJ

    Кажете ми като на лаик-как и от какво да пазя този според вас неподходящ двигател за JEEP-а ,2ООО г.? Основно ще го ползвам на асфалт. И втори въпрос - как е обозначена версията с най-много екстри.?

  • #2
    До: И все пак-за или против GRAND CHEROKEE 3,1 WJ

    От прегряване ще го пазиш разбира се. От какво друго.

    Overland е с най-много екстри.

    Коментар


    • #3
      До: И все пак-за или против GRAND CHEROKEE 3,1 WJ

      А LIMITED КАКВО ПРЕДЛАГА

      Коментар


      • #4
        До: И все пак-за или против GRAND CHEROKEE 3,1 WJ

        От моя кратък опит мисля че не е лош мотор с добри характеристики за дизел ...но наблюдаваш температурата малко тромав без чип и доста шумен.След 120 леко утихва Возията супер стига всичко да е окей Частите поносими в Балкан стар задни амортисьори-88лв предни126лв След чипа литна но увеличи разхода на 12 извънградско 14 градско Правил съм радиатора не мога да си обясня кола на 5г да се сцепи металната скоба на горното пластмасово казанче Сега градско срелката на охлаждане не стига никога до средата независимо как го карам Всеки двигател си има свойте недостатъци ако го караш не като спортен автомобил не би трябвало да има проблеми Между другото моят Гранд е на 160000хил. и не бута масло изобщо.

        Коментар


        • #5
          До: И все пак-за или против GRAND CHEROKEE 3,1 WJ

          А с колко к.с. реално вдига мощноста този чип и къде да го намеря.Щоза цена е .

          Коментар


          • #6
            До: И все пак-за или против GRAND CHEROKEE 3,1 WJ

            Първоначално публикуван от miral Преглед на мнение
            А LIMITED КАКВО ПРЕДЛАГА
            Доколкото знам Овърленд се различава от Лимитед по три неща,сензор за дъжд и стоманени предпазители под двигателя и усилени амортесьори.
            Чипването струва около 1000 лева,в Бош сервиз Пловдив имам приятел,който мисля че наполовина ще ти го сложи,разликата е огромна с чипа по показатели го дават че става от 150 на 172 коня,но не това е важното,усещането е просто за друга кола-спортна.
            Друго не се коси,но ако вземаш такъв,прегледай двигателя,да ненадува,сменяй всички масла,антифриз,водна помпа-70 лева е,и гумени съединения,моте за 5 години се бяха скапали,и вискомуфа ако не е наред.

            п.с.А относно карането по авалт,според мен това не е най сполучливият автомобил за асвалт,двигателят е шумен на високи обороти,ако поддържаш скорост над 110 по магистралата,АСК е четиристепенна,респективно двигателя работи на 2500 и нагоре обороти,ще слизаш пиян от негодонякъде помага само силна музика.
            Последно редактирано от Стефан ERA; 26-10-07, 10:11.
            TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
            Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
            Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
            Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

            Коментар


            • #7
              До: И все пак-за или против GRAND CHEROKEE 3,1 WJ

              Ми той бензиновия 4.7 харчи 12 извънградско.
              А като вървене разликата е ...
              Сензора за дъжд и датчиците за налягане на гумите се слагат след 2002. Само при Ларедо са екстра.
              Овърланд се различава от Лимитет с офрод пригодност. Освен лукса при Лимитет при Овърланд са допълнени усилени защити на предните щанги раздатката резервоара и праговете. Както и по-здрави куки за теглене отпред. Окачването е повдигнато с 0.5". Амортисьорите са по-твърди (и два пъти по-скъпи ) а пружините са малко по меки.

              Коментар


              • #8
                До: И все пак-за или против GRAND CHEROKEE 3,1 WJ

                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                Ми той бензиновия 4.7 харчи 12 извънградско.
                А като вървене разликата е ...
                За вървенето 4.7V8 върви, като спортен автомобил /поне така набира не е толкова стабилен, но взема старта на повечето изпилени голфове със син неон/ ама гори 12/100 само при спускане и скоростния лост в положение N. Правил съм следния опит: на дълго спускане го олабвам на нулева предавка и със спирачката поддържам 60 км/ч. БК се колебае м/у 3 и 4 л./100км. независимо дали климатика е включен или изключен. Възможните изводи са два: 1.Двг. на собствен ход гори поне 3л./ч. и товара на компресора на климатика е относимо нищожен за такъв мощен звяр, или БК не мери вярно и просто му е зададено мин. показание 3л./100км.
                При много внимателно каране на дълъг път ми гори според БК 15л./100км., а според зареждане на резервоара пълно-пълно с около 1 л. отгоре.
                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                Коментар


                • #9
                  До: И все пак-за или против GRAND CHEROKEE 3,1 WJ

                  Аз съм много голям привърженик на дизеловите автомобили от 1992г. притежавам и карам и до сега тойота хай лукс, но и аз си купих бензинов джип, защото не съм видял щатска кола дизел да върви добре. Явно нямат традиции в дизела. Мой приятел от години има Джип 2.7 grd 163к.с. гори му според БК 11/100 извънградско, но няма нищо общо с 4.7V8.
                  Дизел щатски съм виждал две форд пикап и някакъв военен шевролет в казармата, който при равен старт с празен Камаз набираше по-бавно от камиона.
                  Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                  "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                  Коментар


                  • #10
                    До: И все пак-за или против GRAND CHEROKEE 3,1 WJ

                    Вижте,аз сега съм с Pajero V6 3000,91 г./ продавам го/.Много съм доволен ,но взе да гние шасито.Като изтребител е.Но ми писна в града на всеки25-30 км.да мигълта 10лв.И все пак е стар.Ще усетя ли голямя разлика във пъргавината и возията.?

                    Коментар


                    • #11
                      До: И все пак-за или против GRAND CHEROKEE 3,1 WJ

                      Ще усетиш. Тягата при дизела си я има. Някои хора дори тук в офроъдфрума продължават да питат за конските сили първо а не за нютънметрите въртящ момент...А не трябва.
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #12
                        До: И все пак-за или против GRAND CHEROKEE 3,1 WJ

                        Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                        ...ама гори 12/100 само при спускане и скоростния лост в положение N. Правил съм следния опит: на дълго спускане го олабвам на нулева предавка и със спирачката поддържам 60 км/ч. БК се колебае м/у 3 и 4 л./100км...
                        колкото по-бавно караш по инерция, толкова повече гори... а на спускане с голяма сколост като отнемеш газта, трябва да показва 0/100... обикновено над 2-3000об/мин компютъра спира да подава гориво /при ненатиснат педал разбира се/
                        3л/час ако гори на ПХ, то тогава при спускане с точно 100кмч ще дава 3/100... При 60кмч простата сметка показва 5л/час .... За сравнение, дизел комън рейл 4цил. 131кс ми харчи 0,7л/час, а с пуснат климатроник 0,9л/час... Тази седмица /по компютъра/ съм минал градско 360км за 12 часа... Явно оттук идва големия разход на бензиновите ДЗВерове У градО...

                        Искам да го видя тоя джип V8, дето харчи 12/100... и по възможност да го покарам 100-ина км /нормално каране, без ексцесии/ за да видя какво ще покаже компютъра...
                        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                        Коментар


                        • #13
                          До: И все пак-за или против GRAND CHEROKEE 3,1 WJ

                          Благодаря ви на всички досега за съветите.Отново за возията-сигурно Jeep-а ще друса повече от Pajero-то.Нали единия е със зависимо а другия с независимо окачване ?
                          Както и да- дотук казано си заслужава да скачам на Granda,нали така ?

                          Коментар


                          • #14
                            До: И все пак-за или против GRAND CHEROKEE 3,1 WJ

                            Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                            За вървенето 4.7V8 върви, като спортен автомобил /поне така набира не е толкова стабилен, но взема старта на повечето изпилени голфове със син неон/ ама гори 12/100 само при спускане и скоростния лост в положение N.
                            Аз говоря за ГрандЧероки 4.7. а не за твоето ГрандЧероки 4.7.
                            Явно има разлика защото и според производителя трябва при извънградско 120км/ч да харчи 12 плюс минус малко.
                            http://jeep.avtograd.ru/Grand_Cherok...ines/index.htm
                            Моето е на 120 000км и при 100км/ч със стандартните гуми борд коппютъра показваше среден разход 10.
                            От една седмица четири литровото почна да харчи 32 градско и 16 извънградско. Това значи ли че те така си харчат. Не разбира се.
                            Просто нещо е развалено и трябва да се оправи.

                            Коментар


                            • #15
                              До: И все пак-за или против GRAND CHEROKEE 3,1 WJ

                              Започва да харчи много при повреда в задкормилното устройство.
                              А miral да не слага чип, защото проблема с температурата се усложнява.
                              Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X