Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Инструкции за каране на автоматик WJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Инструкции за каране на автоматик WJ

    Чета темата с интерес, но не разбрах - при теглене на автомобила и двата лоста ли трябва да са на N и другото е 60км/час максимална скорост?

    Коментар


    • #62
      От: Инструкции за каране на автоматик WJ

      Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
      Под "продължително време" да се стои на N+ръчна се има предвид, когато отбиеш в аварийната лента да изровиш от багажника памперси за бебето или вериги за гумите. Да спреш пред гаража докато си отключиш колчето и/или гаражната вратата. Да се протегнеш за билетче за паркинга пред мол-а. Изобщо за всички тези места, където ще ти се наложи(или е вероятно да се случи неволно) да си вдигнеш кракът от спирачката, като за целта използваш ръчната.

      А P се ползва само за паркинг и нищо друго. Там има и механична блокировка на кутията, която не е добре да се използва за щяло и нещяло.

      На спускане не изключвайте на N. Не е по-икономично, даже напротив. А и хидротрансформатора остава на сухо.
      Хм, аз ако чакам например някого и не гася колата, си я включвам на Р. Явно не трябва така. Да, не става дума за ГЧ, ама все пак принципа на работа на автоматите е идентичен.
      И какво ще му стане, ако колата работи, не е под наклон и е на Р, т.е. няма напън. И ако чакаш сутрин при по-студено колата малко да загрее, какво правиш. Палиш на Р и веднага превключваш на N с дърпане на ръчна или натискане на крачна спирачка.
      SUV

      Коментар


      • #63
        От: Инструкции за каране на автоматик WJ

        Първоначално публикуван от hristow Преглед на мнение
        Чета темата с интерес, но не разбрах - при теглене на автомобила и двата лоста ли трябва да са на N и другото е 60км/час максимална скорост?
        В инструкцията на всеки автомобил пише как се тегли в зависимост от конкретната комплектация...
        В моята книжка има таблица кой автомобил как се тегли, като вариантите са няколко в зависимост от това дали е 4х4 и с каква раздатка е автомобила...
        (конкретно за моята комплактация пише 'раздатка на N, ск.кутия на Р')...
        За някои дори си пишеше - да не се тегли, а да се ползва само платформа, на която са стъпили четирите колела...
        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

        Коментар


        • #64
          От: Инструкции за каране на автоматик WJ

          При мен двигателя на джипа ежедневно през зимата работи на Р по един час. Стигал е и до четири часа, даже и при наклон. Ми работи си.
          Поставял съм на Р с висока скорост на този джип и на състезателния XJ. Просто не включва. Чува се щракане от невъзможността на металния пин да влезе в някой от отворите срещу него. Даже с много ниска скорост е по опасно да се превключи на паркинг, защото щифта може и да влезе в някой от отворите и най вероятно ще се скъса.
          Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
          SSang Yong Kyron 2.0xdi
          Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

          Коментар


          • #65
            От: Инструкции за каране на автоматик WJ

            Първоначално публикуван от Dydo Преглед на мнение
            Хм, аз ако чакам например някого и не гася колата, си я включвам на Р. Явно не трябва така. Да, не става дума за ГЧ, ама все пак принципа на работа на автоматите е идентичен.
            И какво ще му стане, ако колата работи, не е под наклон и е на Р, т.е. няма напън. И ако чакаш сутрин при по-студено колата малко да загрее, какво правиш. Палиш на Р и веднага превключваш на N с дърпане на ръчна или натискане на крачна спирачка.

            Всеки път на светофар над 40 сек.слагам на P.Не мисля ,че това е проблем при ГЧ.
            Grand Cherokee WJ
            Dodge Caliber
            E 430 4-matic-T(S210)
            GLK

            Коментар


            • #66
              От: Инструкции за каране на автоматик WJ

              Първоначално публикуван от Пламен С Преглед на мнение
              Всеки път на светофар над 40 сек.слагам на P.Не мисля ,че това е проблем при ГЧ.
              Аз така един път, ама на N и с крак на спирачката. И тъй като не го бях правил друг път, а просто ей така инцидентно, когато светна зелено механично не помислих да включа на D, натискам педала за потегляне и.......... Викам: "е са автомата си е.а мамата" Та на светофари си държа крака на спиракчака при включена D и това е.
              SUV

              Коментар


              • #67
                От: Инструкции за каране на автоматик WJ

                Първоначално публикуван от Dydo Преглед на мнение
                Аз така един път, ама на N и с крак на спирачката. И тъй като не го бях правил друг път, а просто ей така инцидентно, когато светна зелено механично не помислих да включа на D, натискам педала за потегляне и.......... Викам: "е са автомата си е.а мамата" Та на светофари си държа крака на спиракчака при включена D и това е.
                Най-добре.Всяко излишно движение на АСК,най-вероятно ще влошава,няма да подобрява състоянието й.
                Grand Cherokee WJ
                Dodge Caliber
                E 430 4-matic-T(S210)
                GLK

                Коментар


                • #68
                  От: Инструкции за каране на автоматик WJ

                  Първоначално публикуван от Денислав Димитров Преглед на мнение
                  Моят WJ се засилва на всякакъв наклон включително и виадуктите на Хемус. (понякога излизам от Мездра)
                  Извинявам се излъгал съм. Стои си с една скорост и не засилва

                  Sent from my One using Tapatalk

                  Коментар


                  • #69
                    От: Инструкции за каране на автоматик WJ

                    Бихте ли ми казали конкретно за Гранд Чероки 2.7, с раздатка 247 какви са правилата за дърпане.
                    Има ли варианти ако стартера откаже, да бъде запален двигателя с дърпане?

                    Коментар


                    • #70
                      От: Инструкции за каране на автоматик WJ

                      Правилата за дърпане са N и N. А класически автомат на дърпане !!!! Малко автомобили го могат тоя номер и Черокито не е от тях.

                      Коментар


                      • #71
                        От: Инструкции за каране на автоматик WJ

                        Първоначално публикуван от hristow Преглед на мнение
                        ако стартера откаже
                        Ако стартера откаже ( тои и няма какво толкова да му се развали вътре) взимаш един чук или нещо тешко, лягаш под джипа и бои по стартера докато някои държи контактния ключ натиснат, на 2-ия, 3-ия удар и е запалил , ама само да го закараш до сервиза, щото единпът отказал ли е пак ще го направи и може да няма кои да ти държи ключа , а под джипа да има локва

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X