Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Реле за дневни светлини WJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Реле за дневни светлини WJ

    Първоначално публикуван от ardmin Преглед на мнение
    Дано дойде в крайна сметка.
    Преди да са променили закона и да отпадне светенето срещу слънцето
    Уви, не се очертава. Интересно ми е, дали с простата размяна на релета - връщане на старото, нещата се възстановяват или пак трябва да се бърника със Scan-Tool ? Пр. едно време гърчолята глобяваха за каране на фарове през лятото, сега може и да са мирясали... Не съм ходил с кола там откакто тука въведоха целогодишно светене и сложих релето. За всеки случай си нося старото реле в жабката
    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

    Коментар


    • #32
      От: Реле за дневни светлини WJ

      Мисля, че като махнеш DRL-релето и сложиш нормалното реле в гнездото, определено за него системата ще се държи като нормална - без автоматични DRL-светлини. Просто ще трябва да си ги включваш ръчно от лостчето. Ти поне можеш да го пробваш - имаш и двете релета. А за гърците - лятото при пътуването ми до Халкидики, на отиване през цялото време карах на фарове /а и доста българи също, вероятно по инерция от тук/. За цялото време никой не е правил проблеми за това, че съм с включени фарове. Заедно с мен с още един автомобил бяха и едно приятелско семейство, които също караха на фарове.
      Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
      First impression is not always true. Get inspired.
      Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
      Reading is sooo boring, unlike writing!

      Коментар


      • #33
        От: Реле за дневни светлини WJ

        Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
        Преди да са променили закона и да отпадне светенето срещу слънцето
        Уви, не се очертава. Интересно ми е, дали с простата размяна на релета - връщане на старото, нещата се възстановяват или пак трябва да се бърника със Scan-Tool ? Пр. едно време гърчолята глобяваха за каране на фарове през лятото, сега може и да са мирясали... Не съм ходил с кола там откакто тука въведоха целогодишно светене и сложих релето. За всеки случай си нося старото реле в жабката

        Не ти се урежда въпроса. Ако ще сменяш релето с оригиналото трябва прекодиране - иначе рискуваш едно отвратително жужене в таблото, а може и пожар да има!

        Коментар


        • #34
          От: Реле за дневни светлини WJ

          Защо мислиш така? Релето на късите си се слага на неговото място, а не на мястото на DRL-а, който се управлява импулсно. Като го сложиш на място и включиш късите на управляващата му верига ще се подаде нормално напрежение 12V, не пулсиращо.
          Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
          First impression is not always true. Get inspired.
          Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
          Reading is sooo boring, unlike writing!

          Коментар


          • #35
            От: Реле за дневни светлини WJ

            Нещата би трябвало да се възстановяват без DRBIII, защото моя регион е сменен с Канада (за да ми се появи Beep Horn with Locks) в менюто на EVIC-а. Нямам DRL релето и съм с оригиналното фабрично реле за късире светлини, и фаровете работят абсолютно нормално(както и преди смяната на региона с Канада) от врътката без да има жужене и пожари. А жуженете специално се получава, когато е инсталирано DRL релето без да е извадено стандартното реле за късите(пише го в сервизната кжижа)

            CONDITION POSSIBLE CAUSES CORRECTION
            DAYTIME RUNNING LAMPS DO
            NOT WORK
            1. Poor connection at DRL module. 1. Secure connector on DRL
            module.
            2. Parking brake engaged. 2. Disengage parking brake.
            3. Parking brake circuit shorted to
            ground.
            3. Check cluster telltale, refer to
            Group 8W.
            4. Headlamp circuit shorted to
            ground.
            4. Refer to Group 8W.
            5. Defective DRL relay. 5. Replace DRL relay.
            6. Body controller not programed
            with Canadian country code.
            6. Check country code.
            7. DRL relay is missing. 7. Install DRL relay.
            8. Blown fuse for DRL. 8. Replace fuse refer to Electrical,
            Wiring Information.
            Clicking or chattering when DRL is
            on.
            1. Mechanical relay is installed in
            the junction block.
            1. Ensure that the DRL relay is
            installed in the proper socket in
            junction block, and that no
            mechanical relay exists in the low
            beam socket.

            По принцип дневните светлини би трябвало да могат да тръгнат и с най-обикновенно реле стига да може да влезе в цокъла за DRL релето. Това е така, защото там на единия крак на релето има +12V след запалване на двигателя, които захранват "релето"-вибратор и "котвата" му би трябвало да е паралелно свързана с котвата на стандартното реле за къси светлини. В този случай единственно няма да бъде намален интезитета на фарове с 50%, а ще си светят нормално, но ще се палят сами. Номера е само да се уцелят краката на релето, а това може и да се хване с мултицет.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2008-12-20_182654_heated_seats_2.gif
Прегледи:1
Размер:38.8 КБ
ID:5566587

            Подозирам, че 30 е маса, 85 и 86 са нормално отворена котва и 87 е +12V след запалване.
            Последно редактирано от imarh; 22-02-14, 21:19.
            WG 2.7 CRD

            Коментар


            • #36
              От: Реле за дневни светлини WJ

              Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
              Защо мислиш така? Релето на късите си се слага на неговото място, а не на мястото на DRL-а, който се управлява импулсно. Като го сложиш на място и включиш късите на управляващата му верига ще се подаде нормално напрежение 12V, не пулсиращо.
              Пробвано. Някъде тук бях писал за такава намеса. Случаят беше стандартното реле и промяна на региона Канада. За да няма недоразумение , джипът е 3.1 2001г.

              Коментар


              • #37
                От: Реле за дневни светлини WJ

                Ако си знаете изводите кой за какво е, е елементарно да се напише програмка от 5 реда код и да се запише на контролер за 5 лева, който да управлява дългите през ШИМ. На моето реле му изгоря крайния транзистор, толкова беше стопен, че не можах да му нацеля аналог. Теглих им една за $100 и реших да си направя къстъм решение - хем задавам на какъв процент да работят дългите, хем ще подава сигнал за включване на блутут, хем каквото си реша друго (примерно закъснение от няколко секунди или плавно светване :-). Временно обаче му закачих съвсем просто реле, което управлява при подаване на контакт не дългите, а късите. Струва 2 лв в Конрад. Другото решение с контролера ще излезе към 10 лв за части. Сега чакам да се появи китайския програматор за 4 лева и да слагам контролера. Ако има много хора с желание за такова побългаряване, ще пусна кода и частите тук.
                Jeep Grand Cherokee '96 5,2 V8

                LZ1POP

                Коментар


                • #38
                  От: Реле за дневни светлини WJ

                  Първоначално публикуван от ivorus Преглед на мнение
                  Ако си знаете изводите кой за какво е, е елементарно да се напише програмка от 5 реда код и да се запише на контролер за 5 лева, който да управлява дългите през ШИМ. На моето реле му изгоря крайния транзистор, толкова беше стопен, че не можах да му нацеля аналог. Теглих им една за $100 и реших да си направя къстъм решение - хем задавам на какъв процент да работят дългите, хем ще подава сигнал за включване на блутут, хем каквото си реша друго (примерно закъснение от няколко секунди или плавно светване :-). Временно обаче му закачих съвсем просто реле, което управлява при подаване на контакт не дългите, а късите. Струва 2 лв в Конрад. Другото решение с контролера ще излезе към 10 лв за части. Сега чакам да се появи китайския програматор за 4 лева и да слагам контролера. Ако има много хора с желание за такова побългаряване, ще пусна кода и частите тук.
                  Аз съм един от тези!
                  в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
                  Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI

                  Коментар


                  • #39
                    От: Реле за дневни светлини WJ

                    А като подава такъв ток реленцето, вероятно на ксенона няма да работи.
                    Grand Cherokee WJ 4.7 V8
                    Това е положението.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Реле за дневни светлини WJ

                      Първоначално публикуван от marinco Преглед на мнение
                      Аз съм един от тези!
                      И аз!
                      Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
                      Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR

                      Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!

                      Коментар


                      • #41
                        От: Реле за дневни светлини WJ

                        Първоначално публикуван от Karlos Преглед на мнение
                        А като подава такъв ток реленцето, вероятно на ксенона няма да работи.
                        Доколкото знам, ШИМ на ксенона няма да работи. Пък и да работеше, трудно щеше да се комутира.
                        Jeep Grand Cherokee '96 5,2 V8

                        LZ1POP

                        Коментар


                        • #42
                          От: Реле за дневни светлини WJ

                          DRL релето със сигурност няма да сработи с ксенон.
                          WG 2.7 CRD

                          Коментар


                          • #43
                            От: Реле за дневни светлини WJ

                            Не работи ! Ксенона се шашка защото DRL релето му подава само 30% от захранването
                            Еди Рангелов : 0885 088 444
                            Няма незаменими има незабравими хора !!!

                            Коментар


                            • #44
                              От: Реле за дневни светлини WJ

                              Да, DRL няма да работи с баластите на ксенона. Работейки в ШИМ - режим, DRL подава на крушките с нажежаема жичка редуцирано напрежение, което при обикновените крушки се възприема като намалена яркост на светене. Тук пулсирането не се забелязва, заради инертността на нагрятата жичка. Баластите на ксеноните са конструирани да работят с постоянно напрежение 12V и няма как да работят нормално с пулсиращо такова.
                              При DRL модулите управлението е с някакъв тип контролер /примерно - PIC/, а изпълнителният краен елемент е мощен MOSFET транзистор. Той се управлява с ШИМ сигнал /синусоидален широчинно-импулсно модулиран сигнал/ с възможност за плавно регулиране на дълбочината на модулацията. Така може плавно да се регулира напрежението, което се отлага върху крушката. Но, ако на клемата на крушката се постави сонда на осцилоскоп ще се види, че върху нажежаемата жичка на крушката има поредица от синусоидални импулси, макар и с висока честота. За инертната крушка това не е проблем. Нейната жичка не успява толкова бързо да изстине и да изгасне в промеждутъка на два импулса. Просто крушката свети забележимо по-слабо. За електронния баласт на ксенона това, обаче е проблем. Самият той трябва да е захранен с постоянно напрежение 12V, а не с пулсиращо такова. Неговата роля е да преобразува тези 12V във високо напрежение, за да може да се запали дъгата в ксеноновата крушка, а след това в друго такова, но по-ниско напрежение, достатъчно за да поддържа вече запалената дъга. Това е т.н. High-Intensity Discharge (HID) газоразрядна лампа, която свети заради високоволтов разряд през смес от газ Ксенон и метални соли. Затова този баласт не може да работи с пулсиращото напрежение, което се подава от DRL.
                              Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                              First impression is not always true. Get inspired.
                              Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                              Reading is sooo boring, unlike writing!

                              Коментар


                              • #45
                                От: Реле за дневни светлини WJ

                                Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
                                Да, DRL няма да работи с баластите на ксенона. Работейки в ШИМ - режим, DRL подава на крушките с нажежаема жичка редуцирано напрежение, което при обикновените крушки се възприема като намалена яркост на светене. Тук пулсирането не се забелязва, заради инертността на нагрятата жичка. Баластите на ксеноните са конструирани да работят с постоянно напрежение 12V и няма как да работят нормално с пулсиращо такова.
                                При DRL модулите управлението е с някакъв тип контролер /примерно - PIC/, а изпълнителният краен елемент е мощен MOSFET транзистор. Той се управлява с ШИМ сигнал /синусоидален широчинно-импулсно модулиран сигнал/ с възможност за плавно регулиране на дълбочината на модулацията. Така може плавно да се регулира напрежението, което се отлага върху крушката. Но, ако на клемата на крушката се постави сонда на осцилоскоп ще се види, че върху нажежаемата жичка на крушката има поредица от синусоидални импулси, макар и с висока честота. За инертната крушка това не е проблем. Нейната жичка не успява толкова бързо да изстине и да изгасне в промеждутъка на два импулса. Просто крушката свети забележимо по-слабо. За електронния баласт на ксенона това, обаче е проблем. Самият той трябва да е захранен с постоянно напрежение 12V, а не с пулсиращо такова. Неговата роля е да преобразува тези 12V във високо напрежение, за да може да се запали дъгата в ксеноновата крушка, а след това в друго такова, но по-ниско напрежение, достатъчно за да поддържа вече запалената дъга. Това е т.н. High-Intensity Discharge (HID) газоразрядна лампа, която свети заради високоволтов разряд през смес от газ Ксенон и метални соли. Затова този баласт не може да работи с пулсиращото напрежение, което се подава от DRL.
                                Седни си. Отличен 6!
                                WG 2.7 CRD

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X