От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ
На малкия черок ми бяха платнени, само в краищата подсилени от изкуствена кожа.
Комбинацията е доста издръжлива, приятна за ползване и заради сивия си цвят не си личаха замърсяванията. Отвреме на време ги перях на ръка и нямах оплаквания.

Тези на гранда за сравнение. Облегалката е ужасна и не осигурява никаква опора. Подседалищната част е добра, защото е много мека и задникът ти пропада и си прави легло подобно на спортна седалка. Предната част, тази под коленете също я няма никава и там редовно ми се натрупва умора. Реално сгъвката на краката в колянната част не контактува със седалката.
Подгряването като есктра е супер, но от опит съм стигнал до извода, че ми трябва само на кожени седалки. Тази кожа зимно време е адски студена и обикновено подгревът макар и бързо загряващ при гранда заработва след като вече задникът ми е изтинал и самоподгрял седалката.
Ел. настройките няма да ми липсват, никога не съм си играл с тях на никоя кола и веднъж направя ли си позицията само и единствено плъзгам седалката напред и назад по шейната. Еърбегове в тези седалки нямам.

Коритата ми поддържат страхотно сгъвките, задникът ми пада в дупка и няма мърдане. Гърбът на седалките въпреки, че няма никаква настройка (отливка) ми пасна много добре. Изобщо не се бях чувствал по-добре досега след цял ден офроуд и след всяко трудно излизане и влизане с удоволствие сядях обратно в седалката. да не говорим за облегалката в горната си част, която за първи почувствах, че е там.
Коритата не ми харесват обаче сиви и ще са черни или червени, пак подсилени от кожа или пластмаса по краищата върху които търкането е по-голямо.
Ето тези съм си харесъл. Между 630 и 700лв са двете. нямат настройки само плъзгане напред и назад. Реплика са на Sparco. Има подобни и на фирмата FK Automotive.

Питанките са ми:
Каква е разликата между тези изработени от фибростъкло и тези с тръбна рама?
Имам ли нужда от нови колани?
И като цяло има ли нещо, което не виждам и осъзнавам в момента. Доводите си в полза на коритата съм изказал напълно искрено, така че нямам нужда от разубеждаване към това, което съм отбелязал.
На малкия черок ми бяха платнени, само в краищата подсилени от изкуствена кожа.
Комбинацията е доста издръжлива, приятна за ползване и заради сивия си цвят не си личаха замърсяванията. Отвреме на време ги перях на ръка и нямах оплаквания.

Тези на гранда за сравнение. Облегалката е ужасна и не осигурява никаква опора. Подседалищната част е добра, защото е много мека и задникът ти пропада и си прави легло подобно на спортна седалка. Предната част, тази под коленете също я няма никава и там редовно ми се натрупва умора. Реално сгъвката на краката в колянната част не контактува със седалката.
Подгряването като есктра е супер, но от опит съм стигнал до извода, че ми трябва само на кожени седалки. Тази кожа зимно време е адски студена и обикновено подгревът макар и бързо загряващ при гранда заработва след като вече задникът ми е изтинал и самоподгрял седалката.
Ел. настройките няма да ми липсват, никога не съм си играл с тях на никоя кола и веднъж направя ли си позицията само и единствено плъзгам седалката напред и назад по шейната. Еърбегове в тези седалки нямам.

Коритата ми поддържат страхотно сгъвките, задникът ми пада в дупка и няма мърдане. Гърбът на седалките въпреки, че няма никаква настройка (отливка) ми пасна много добре. Изобщо не се бях чувствал по-добре досега след цял ден офроуд и след всяко трудно излизане и влизане с удоволствие сядях обратно в седалката. да не говорим за облегалката в горната си част, която за първи почувствах, че е там.
Коритата не ми харесват обаче сиви и ще са черни или червени, пак подсилени от кожа или пластмаса по краищата върху които търкането е по-голямо.
Ето тези съм си харесъл. Между 630 и 700лв са двете. нямат настройки само плъзгане напред и назад. Реплика са на Sparco. Има подобни и на фирмата FK Automotive.

Питанките са ми:
Каква е разликата между тези изработени от фибростъкло и тези с тръбна рама?
Имам ли нужда от нови колани?
И като цяло има ли нещо, което не виждам и осъзнавам в момента. Доводите си в полза на коритата съм изказал напълно искрено, така че нямам нужда от разубеждаване към това, което съм отбелязал.
Коментар