Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

    На малкия черок ми бяха платнени, само в краищата подсилени от изкуствена кожа.
    Комбинацията е доста издръжлива, приятна за ползване и заради сивия си цвят не си личаха замърсяванията. Отвреме на време ги перях на ръка и нямах оплаквания.







    Тези на гранда за сравнение. Облегалката е ужасна и не осигурява никаква опора. Подседалищната част е добра, защото е много мека и задникът ти пропада и си прави легло подобно на спортна седалка. Предната част, тази под коленете също я няма никава и там редовно ми се натрупва умора. Реално сгъвката на краката в колянната част не контактува със седалката.
    Подгряването като есктра е супер, но от опит съм стигнал до извода, че ми трябва само на кожени седалки. Тази кожа зимно време е адски студена и обикновено подгревът макар и бързо загряващ при гранда заработва след като вече задникът ми е изтинал и самоподгрял седалката.
    Ел. настройките няма да ми липсват, никога не съм си играл с тях на никоя кола и веднъж направя ли си позицията само и единствено плъзгам седалката напред и назад по шейната. Еърбегове в тези седалки нямам.





    Коритата ми поддържат страхотно сгъвките, задникът ми пада в дупка и няма мърдане. Гърбът на седалките въпреки, че няма никаква настройка (отливка) ми пасна много добре. Изобщо не се бях чувствал по-добре досега след цял ден офроуд и след всяко трудно излизане и влизане с удоволствие сядях обратно в седалката. да не говорим за облегалката в горната си част, която за първи почувствах, че е там.

    Коритата не ми харесват обаче сиви и ще са черни или червени, пак подсилени от кожа или пластмаса по краищата върху които търкането е по-голямо.
    Ето тези съм си харесъл. Между 630 и 700лв са двете. нямат настройки само плъзгане напред и назад. Реплика са на Sparco. Има подобни и на фирмата FK Automotive.



    Питанките са ми:
    Каква е разликата между тези изработени от фибростъкло и тези с тръбна рама?
    Имам ли нужда от нови колани?
    И като цяло има ли нещо, което не виждам и осъзнавам в момента. Доводите си в полза на коритата съм изказал напълно искрено, така че нямам нужда от разубеждаване към това, което съм отбелязал.
    Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
    0888/00-55-37

    Коментар


    • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

      Да вземеш евтини седалки тип корито ще бъде доста голяма грешка ще си мечтаеш за оригиналните седалки .Бях си взел евтино корито за да заменя моето дълбоко рекаро но след 15 минути седене в него размислих моментално . Бих сменил рекарото само за истинско корито и то след като съм стоял известно време в него .
      ВНЕДОРОЖНИК УАЗ - БОГ РАЗБИТЫХ ДОРОГ

      Коментар


      • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

        Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
        ...
        Имам ли нужда от нови колани?
        И като цяло има ли нещо, което не виждам и осъзнавам в момента. Доводите си в полза на коритата съм изказал напълно искрено, така че нямам нужда от разубеждаване към това, което съм отбелязал.
        Както съм ти казал и по-горе - стандартните инерционни колани не вървят със седалки от този тип и ще трябва да слагаш 4-точкови колани, които ще се почудиш къде да хванеш отзад. Връзването им долу зад седалката изрично НЕ се препоръчва, тъй като за да работят правилно коланите, трябва да отиват назад под определен ъгъл (+/- някакво допустимо отклонение), което ти праща точката за захващането им някъде назад в задната седалка или багажника.
        Нещо ей такова:

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:belts.jpg
Прегледи:1
Размер:79.5 КБ
ID:5632460


        Друго, за което със сигурност не се сещаш е, да провериш дали тези седалки ще се поберат в купето, като обърнеш особено внимание на това дали уширенията в горната част на облегалката няма да опират в колонката.

        П.П. Имай предвид, че на времето колеги участваха в състезания със спортни седалки от Голф ...
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

          Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение



          И като цяло има ли нещо, което не виждам и осъзнавам в момента.


          Да тези от снимката са всичко друго но не и спортни седалки... по-скоро са макети.

          Коментар


          • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

            Видях че се предлагат два размера по-тесни и малко по-широки. Аз ще избера по-широките при всички положения. Тази в която се возих беше с тръбна рама, защото я усещахх под сгъвките и по страниците, но не ми бе неудобна.


            Патрола на Чавдар вози много твърдо и подскача на всяка неравност, за сметка на стабилността, която е страхотна. При мен возията след лифта се запази в голяма степен и неравностите не се преминават грубо и с подскоци. Имам обаче усезаемо клатене. Предполагам няма да скачам толкова и съответно няма да има от какво да ми се нараняват кокалите. Не знам, след цял ден каране (от 11 часа до 19 часа) бях в това корито и карахме по асфалт, по дупки и чукари, дори бързо на моменти и накрая нищо не ме болеше. Колани не използвах и не изпитах никаква нужда. На моменти скачахме и леко се повдигах от седалката посока тавана, но не бе проблем, а още повече, че аз не карам така.

            Ще меря дали взлизат в купето, като отида до магазина без предна дясна седалка.


            Няма ли начин да се ползва стандартния колан на такива седалки?
            Принципно на офроуд не карам с колан, защото от клатушкането така затяга, че ми става много некомфортно.


            Какъв нискобюджетен вариант имам за удобни ергономични седалки с които да заменя тези неудобни кресла с които разполагам сега?
            В момента 600лв бих дал за две седалки, но в добро състояние и без нужда от претапициране. Гледах разни от моргите, но повечето са размазани и изпокъсани. Не е ясно как ще се възтановяват и колко ще излезе, затова се спрях на реплики, но новички и удобни.

            И какво имате предвид под истинско корито?
            Последно редактирано от verter; 30-12-14, 20:05.
            Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
            0888/00-55-37

            Коментар


            • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

              Преди месец като разглеждах обявите за автомобили (нашенските) имаше един Мерцедес С класа от старите (максимум 93-4г) с много хубави Рекаро седалки.
              http://slovenskainzercia.sk/x-sk/inz...y-recaro-2.jpg от този тип беше.
              Успех!

              Коментар


              • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                Подобни форми се намират (рядко истински Recaro), но не ги намирам за много ергономични. Преди джиповете се возих на спортни седалки (доста сходни на тези от снимката), но сега коритата ми харесаха повече и трябва да търся нещо по агресивно
                Обаче с агресията цената набъбва и ми става безпредметно. Харесват ми разни седалки от Порше, BMW 6-та серия или Ауди RS, ама им искат по 2000лв.
                Трябва ми някакъв компромис.

                Не ме притеснява това, ако след време ми станат неудобни и размисля. Мога да ги разкарам и продам лесно. Рейсъри с голфове под път и над път .

                Кажете, защо не харесвате репликите. Не са здрави, по-неудобни ли са, какъв им е проблемът?
                Със сигурност не са толкова леки, ок. Друго?
                Изглеждат ми прекалено прости като конструкция, за да имат много грешки и разлики с някое скъпо и марково корито.
                Последно редактирано от verter; 30-12-14, 20:26.
                Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                0888/00-55-37

                Коментар


                • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                  Браво.Страхотно изглежда с новите кокали.
                  Jeep Cherokee 4.0l-Звяр
                  Volkswagen Passat 1.9TDI-Шосейка
                  OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                  Коментар


                  • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                    В ebay се намират истински recaro като http://i.ebayimg.com/00/s/NDgwWDY0MA...tS-uZx/$_3.JPG на цена до 1200-1400 за 2. И могат да се ползват с "нормални" колани.

                    Коментар


                    • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                      Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
                      ...
                      Няма ли начин да се ползва стандартния колан на такива седалки?
                      Принципно на офроуд не карам с колан, защото от клатушкането така затяга, че ми става много некомфортно.
                      ...
                      Няма начин. А за второто - много не си прав и дано да не го установиш по трудния начин.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                        Чавдар го повтори многократно, но явно си си го навил на пръста. Разбирам те напълно . Точно идеята на коритата е да си с 4точкови колани и да си плътно прилепнал за седалката. За ежедневна употреба не ти препоръчвам нито коланите нито коритата.
                        Газ 69 2.4i
                        Густо майна, пътят свърши !!!
                        GSM: О895 7О6О59

                        Коментар


                        • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:m3vad-6.jpg
Прегледи:1
Размер:174.9 КБ
ID:5632492
                          Това са оригиналните М3 седалки от Е36,бих казал че това е уникална седалка.Цените им тук са в зависимост от състоянието им разбира се са м/у 700-1000лв за целия салон!
                          Pathfinder 4.0L

                          Коментар


                          • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                            Баварските седалки са супер, ако имам късмет бих взел такива.

                            Иначе след изписаното минавам на този вид седалки. Те няма да имат проблеми да се позлват със стандартните колани. Имат вече и настройки на облегалката.

                            Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                            0888/00-55-37

                            Коментар


                            • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                              Първи впечатления след лифта. Предницата плаче за настройки, най-малкото защото воланът ми стои навит на една страна. Кормилната щанга е окъсяла и го дърпа в криво/право положение. Тя има настройки и ще я оправя.
                              Първоначално след прибирането от мястото на монтажа на окачването имах шими и хлопане в предницата. Понеже не сме завили окончателно с динамометричен ключ всички болтове и гайки според инструкциите, не ме притесни нищо. Джипът го карам само наблизо в квартала, колкото до пазара, за раздвижване и зареждане на акумулатора.

                              Днес легнах под него (вече е много лесно и няма нужда от крик) и първото нещо беше да проверя предния трак-бар. Планката му бе хлабава и си личеше откъде идва луфта и шимито. Пристегнах здраво болтовете и гайките и всичко заспа. Ще се тества още тепърва и ще видя кое и как.

                              Искам да кажа, че возията е страхотна. Все едно нищо не съм променил спрямо фабричното окачване. Супер мазно, леко преминава легнали полицаи, дупки. Не съм се отървал за съжаление от клатушкането - има си го, но поне няма и помен от груба возия и подскачане. Имах позитивни очаквания след прочитане на чужди отзиви на американци монтирали кита и реклама на производителя. Не са излъгали.
                              Имам вариант и за още по-добра возия с по-хубави амортисьори, но на този етап няма да променям нищо.

                              Ако позатопли тия дни ще пробвам да вмъкна големите гуми. Приготвил съм се за още рязане на праговете , там където гумите ще са най-близо. При рязането за калниците ги оставихме леко да стърчат, защото планирах да направя други прагове, но този момент закъсня с изпълнението си. Ако успея да ги вмъкна в това положение , без да дърпам мостовете и джипът се движи и завива без проблем, ще ги оставя монтирани. Няма да го карам на офроуд и ще чакам смяната на мостовете и точното им изтегляне.

                              Весело посрещане на Нова година!
                              Последно редактирано от verter; 31-12-14, 14:15.
                              Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                              0888/00-55-37

                              Коментар


                              • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                                Относно вейдър седалките от е36 да кажа,че са много красиви,но до там.Ако разчиташ да те държат за офроуд да знаеш,че няма да го бъде.Другото което трябва да се мисли как ще се поддържат тия седалки.Не смятам,че седалки за 1000лв от типа на вейдъра имат въобще работа в офроуд машина.
                                Влизаш в гората,а там калта е като вещиците на 8ми март.Демек навсякъде!
                                Седалката трябва да се почиства лесно и ако като и се разкаже играта на фасадата да може да се пере или подмени лесно.
                                Мисли за рекаро салон от масов автомобил който да може да се ползва с обикновен колан или за спортна седалка от същият тип.
                                Другият вариант ти е корито и 4 или 5 точков колан само за твоята седалка за да може да се ползва дясната половина на джипа отпред и отзад.
                                Поздрави и успех в довършването през новата година.
                                Няма страшно в умирачката...
                                Страшното е да си жив!...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X