Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

    Значи с този черен болт нищо не правя. Да го махам ли?
    Идеята ми бе да подсигури конструкцията, а не да я носи.

    Нямам представа колко здрави са роговете и кое е слабото звено в цялата конструкция. Кой елемент ще поддаде първи....
    ....или пък надценявам силата на лебедката и тя няма да има сила да счупи каквото и да било.

    Без да разбирам, гледайки всички снадки, целият захват ми изглежда слаб и имам желание да го подобря, но вече не съм сигурен какво правя.
    До вчера не бях рязал никога с флекс, но и това трябваше да се науча.
    Гледам да се справям сам, защото няма на кого да разчитам освен на съвет тук във форума или почерпена информация от друго онлайн място.
    Пари за майстори не останаха.

    Да заваря платформата за роговете май е най-добрата идея. Не ми мина досега през акъла.




    Относно лебедките, нямам никакъв опит с тях. Знам само как се вади джип с лопата и крик и на това мога да разчитам.
    Нямам нищо против лебедката да стои за украса и за всеки случай.

    За кабелите не съм си и помислил да ги снаждам. Разглобих вече кутията на управлението и видях, че всичко е на клеми. Мисля да изработя нови, по-дълги кабели и да ги завърша пак с клеми. Тези клеми как се снаждат с кабела, на спойка ли са, на преса или как?

    Решетката е близо до въжето, но не влиза в диаметъра на навивките му. Нали тези хромирани хоризонтални ограничители около барабана са затова. Има ли как въжето да се навие така, че да надвиши зададения от водачите диаметър и по този начин да започне да опира в ребрата на решетката?
    Последно редактирано от verter; 27-07-14, 17:29.
    Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
    0888/00-55-37

    Коментар


    • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

      Влади кабелите с клещи за кербоване . Елтехниците имат.
      На нас клиренс ни трябва , не скорост

      Коментар


      • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

        Благодаря.

        Потвърдете като решение - да заваря ли цялата платформа за роговете?
        Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
        0888/00-55-37

        Коментар


        • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

          Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
          Благодаря.

          Потвърдете като решение - да заваря ли цялата платформа за роговете?
          Има по големи специалисти , нека те се изкажат. Но за мен на болтове е по добре . Ако не дай си боже се случи да подпреш някои като на служебния пикап Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0450.jpg
Прегледи:2
Размер:189.3 КБ
ID:5601644 после трябва да режеш заварки за да свалиш лебедката и да изправиш изкривените детайли.
          На нас клиренс ни трябва , не скорост

          Коментар


          • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

            Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
            Има ли как въжето да се навие така, че да надвиши зададения от водачите диаметър и по този начин да започне да опира в ребрата на решетката?
            разбира се че има как
            въжето практически никога не се навива баш равномерно
            а като нямаш пари за майстори нямаш ли ми телефона
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

              Освен, че не върши работа, може и беля да направи. Ако остане лебедката само на тоя болт, може да смачкаш рога. едва ли ще се стигне до там, защото анкера е лабав и ще се отвори.
              Недей да заваряваш нищо. С болтове си гарантираш качество на съединението, което само професионалист може да ти гарантира на заварка.

              Коментар


              • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
                Значи с този черен болт нищо не правя. Да го махам ли?
                Идеята ми бе да подсигури конструкцията, а не да я носи.

                Нямам представа колко здрави са роговете и кое е слабото звено в цялата конструкция. Кой елемент ще поддаде първи....
                ....или пък надценявам силата на лебедката и тя няма да има сила да счупи каквото и да било.

                Без да разбирам, гледайки всички снадки, целият захват ми изглежда слаб и имам желание да го подобря, но вече не съм сигурен какво правя.
                До вчера не бях рязал никога с флекс, но и това трябваше да се науча.
                Гледам да се справям сам, защото няма на кого да разчитам освен на съвет тук във форума или почерпена информация от друго онлайн място.
                Пари за майстори не останаха.

                Да заваря платформата за роговете май е най-добрата идея. Не ми мина досега през акъла.




                Относно лебедките, нямам никакъв опит с тях. Знам само как се вади джип с лопата и крик и на това мога да разчитам.
                Нямам нищо против лебедката да стои за украса и за всеки случай.

                За кабелите не съм си и помислил да ги снаждам. Разглобих вече кутията на управлението и видях, че всичко е на клеми. Мисля да изработя нови, по-дълги кабели и да ги завърша пак с клеми. Тези клеми как се снаждат с кабела, на спойка ли са, на преса или как?

                Решетката е близо до въжето, но не влиза в диаметъра на навивките му. Нали тези хромирани хоризонтални ограничители около барабана са затова. Има ли как въжето да се навие така, че да надвиши зададения от водачите диаметър и по този начин да започне да опира в ребрата на решетката?
                За кабелите отличния вариант е преса+запояване. Токовете са огромни, а това са слабите места!
                Ако ще слагаш лебедката за красота може и с винтчета/рапидки да я захванеш. Но помни ми думат е хваната здраво към шаситоа, ще се наложи веднъж да я ползваш и много ще съжаляваш, че не си проявил търпение. 5тона лебедка не е шега работа. Според мен трябва да закрепиш стойката директно към шасито и дори да го усилиш напречно.
                в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
                Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI

                Коментар


                • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                  Първоначално публикуван от ak101 Преглед на мнение
                  С болтове си гарантираш качество на съединението, което само професионалист може да ти гарантира на заварка.
                  Тук аз нещо не разбрах, какво има в пред вид поета?
                  в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
                  Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI

                  Коментар


                  • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                    Че 1.5 мм. ламарина на кофти място е шибано за заварка.

                    Коментар


                    • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                      Под определението "за красота" и "за украса" имам предвид, че не очаквам да употребявам конкретен атрибут, а не че няма да ми се наложи да го ползвам.
                      Искам да съм подготвен и като тръгна нанякъде, да не се притеснявам. Държа да е добре направено всичко, доколкото мога да го изпълня или позволя.
                      Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                      0888/00-55-37

                      Коментар


                      • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                        Захвата за рамата с по 4 болта е достатъчно здрав.

                        Коментар


                        • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                          Възможно е, все пак го прави човек, който се занимава с офроуд тунинг и силови брони.
                          И той ми се оплака, че всичко е тънко като вестник, но сега го виждам и аз и ме притеснява.

                          Искаше ми се да хвана още поне една страна на рамата...
                          Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                          0888/00-55-37

                          Коментар


                          • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                            И аз не бих те посъветвал да заваряваш там, болтовия монтаж е много по надежден стига да е направен правилно...
                            ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                            Коментар


                            • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                              Има ли яснота какво значи "правилно направен болтов монтаж" ?
                              Как да се уверя, че моят е такъв?
                              Поствам подробни снимки и доста неща се виждат, но на мен нищо не ми говорят. Някакви железа с определена дебелина и това е. Мога единствено да меря дебелини. Заварките ми изглеждат добри, болтовете са усилени, ама всичко това се държи на 1.5мм ламарина и то само на една страна на "рамата"

                              Така, като ги гледате и вие как ви се струват?

                              Трябва да укрепя цялата броня още, защото в момента лесно се посуква посока нагоре дори на ръка, като бутна булбара към капака. Вдигнах с хай-джек точно посредата (под номера ми е леглото), където ми е най-здрав захвата и бронята така се посука в краищата си, че отвори огромни пролуки между тях и калниците. Как да разчитам на това?
                              Отстрани (около мигачите) няма никакви захвати, а и няма нищо здраво, за което да се хване. Трябва да се прави конструкция, която да стигне до рамата, ама откъде и как ще мине нямам никаква идея.
                              Последно редактирано от verter; 27-07-14, 22:10.
                              Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                              0888/00-55-37

                              Коментар


                              • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                                Първоначално публикуван от ak101 Преглед на мнение
                                Че 1.5 мм. ламарина на кофти място е шибано за заварка.
                                1,5мм ламарина за лебедка 5тона е меко казано...аматьорско и освен това не се заварява на място. О място се взимат размери, шаблон, напасване
                                Първоначално публикуван от ak101 Преглед на мнение
                                Захвата за рамата с по 4 болта е достатъчно здрав.
                                Болтове,болтчета...уточни.

                                Към Влади, представи си най просто, че ще окачваш теглич и ще влачиш същата Жипка по труден терен, с дупки и камъни....
                                Ако си представиш тази задача, значи ще ти е ясно, какъв е отговорът.

                                П.С. Коригирам си мнението, загледах се в горния пост и видях за снимките. Вглеждайки се внимателно, виждам че страничните планки са доста по-дебели. Обърках се че всичко е от 1,5. Единствено бих допълнил една греда между двата рога и да поддържа и поне в средата основата на лебедката, ако е възможно и има място.
                                Последно редактирано от marinco; 27-07-14, 22:13.
                                в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
                                Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X