Обява

Свий
Няма добавени обяви.

XJ или ZJ за офроуд проект?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Re: XJ или ZJ за офроуд проект?

    Бая причини имаш да си останал разочарован... А иначе това с отварянето на багажника, докато джипа е оставен под наклон и аз го изпитах един път. За малко да почна да разглобявам корите и бравата, докато не го смъкнах на равно и си се затвори вратата. Проблема с броните е много кофти. Липсата на шаси много ограничава тяхната здравина. Аз предната събота си довърших моята напълно и й монтирах лебедката, но ползването и ще бъде с изключително внимание и с едно на ум , че да не откъртя бронята, барем с рогата и част от Унибоди-то. За съжаление, това е проблем до който се стига, от "мазохизъм". И аз скоро си вкарах трън в гащите, при желанието да си монтирам блокаж за 250 долара, който в крайна сметка ми излезе над 1000 лева. Та... желая ти скоро да решиш всички тези проблеми, да завършиш проекта и малко поне Гранд-а да си заслужи инвестицията в него и всичките ядове. Успех
    Grand Cherokee ZJ 94 5.2 + Rough Country 3.5" + BFG Mud Terrain KM2 31x10.5x15
    0886/872-646

    Коментар


    • От: XJ или ZJ за офроуд проект?

      Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
      ...

      Хидравликата и тя има някакъв проблем. Понякога след употреба на по гадни места в планината започва да вие и се стяга и после се самооправя. На шосе няма проблеми. Предполагам ще мре скоро, но това не ми е проблем в момента...
      Може да казвам глупост но - това не се ли обсъжда скоро в друга тема (може би за друг автомобил) ? Мокър/кален ремък без защита, който почва да приплъзва като се намаца и после се оправя като се прочисти ?

      ПП: Ако искаш да преименуваме темата класически - само кажи


      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:verter.jpg
Прегледи:1
Размер:284.5 КБ
ID:5625338
      Издъних се на Тюринг теста

      Коментар


      • От: XJ или ZJ за офроуд проект?

        Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
        Ск.кутия и брони. И двете са правени по няколко пъти тази година и още си имат проблеми. ...
        Мнението си по пригодността на Гранд Черока за офроуд съм изказал далеч напред в темата и няма смисъл да се повтарям.

        Теч от кутията може да е и от нещо толкова елементарно като метричен болт, завит на мястото на инчов, щото такъв имало. В резултат - прецакана резба, недобро стягане на капака на картера и произтичащо от това сълзене на ATF. Що ходиш да купуваш ATF+4 за 40 лв, при положение, че има на Равенол или Партс мастър (и двете марки лицензирани за употреба от Крайслер) за по 20?

        За закъсването не е виновен грандът, а неподходящите гуми, с които е все още.

        Що се отнася до силовите брони, как си представяш употребата им по предназначение в твоя случай ?!? Ако смяташ, че трябва да събаряш дървета с тях - забрави! Ако ти ги направят толкова здрави, че да не се огъват при по-силен удар в по-сериозно дърво, има голяма вероятност при такова събитие да си тотализираш колата. Отделно, дето необходимите усилвания ще утежнят доста изделието и ще ти бъркат пътното поведение.

        Правили са ми и на мене "красоти" от 3-мм ламарина, ама изглеждаха добре само до първия натиск (лек удар) в терена и до първото криво място, на което да се закачи задната. От там нататък стигнах до извода, че за гората по-добър вариант е тръбната броня. Може да не е изящна, но е по-лека и може да е по-здрава в разумни граници (примерно да издържи леки удари в неголеми дървета, натиск в земята при преодоляване на разни криви места, разбутване на по-баяти храсталаци при каране без път). Ама не мисля, че това е вариант при твоята употреба на джипа.
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • От: XJ или ZJ за офроуд проект?

          Що си мисля, че за ZJ има ARB броня?
          Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

          Коментар


          • От: XJ или ZJ за офроуд проект?

            Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение

            ПП: Ако искаш да преименуваме темата класически - само кажи




            Не, тази тема си е добра. Тя касае два модела и изборът на единия за определени цели. Аз си отговорих и исках да си я завърша.

            Ако , обаче имам някакви права в желанията си и те не са в разрез с някое форумно правило, бих искал другата ми тема - "Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ" или да се заключи, или да се изтрие или да отиде в архив. Решил съм да не я довърша, както и да махна снимките. Не виждам смисъл от нея.
            Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
            0888/00-55-37

            Коментар


            • От: XJ или ZJ за офроуд проект?

              Не знам дали помниш, ама бяхте идвали до парника ми с Ангел - та ти казах тогава, че тва дето го мислиш трябва да си го правиш сам.
              А за броните - 99.8% съм сигурен че няма да ти ги направят като хората, ама обяснението само лично - не ми се влиза в безсмислена полемика.
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • От: XJ или ZJ за офроуд проект?

                Помня
                Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                0888/00-55-37

                Коментар


                • От: XJ или ZJ за офроуд проект?

                  Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                  ... Мокър/кален ремък без защита, който почва да приплъзва като се намаца и после се оправя като се прочисти ...
                  Точно така. И от цялата дандания излиза, че само скоростите са дали фира за пет-шестнайсет години експлоатация. По принцип не харесвам джип, но не мога да кажа, че това е много трошене.
                  А по отношение на офроуда, най добре каза Русев - никакви "тунинги", малко рязане, 32-ки и се минава отвсякъде.

                  Коментар


                  • От: XJ или ZJ за офроуд проект?

                    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                    Точно така. И от цялата дандания излиза, че само скоростите са дали фира за пет-шестнайсет години експлоатация. По принцип не харесвам джип, но не мога да кажа, че това е много трошене.
                    А по отношение на офроуда, най добре каза Русев - никакви "тунинги", малко рязане, 32-ки и се минава отвсякъде.
                    Гарантирано минава от всякъде, стига да не легне някъде на мостове, ама те и с 40-ките закъсват като си легнат така... Тъпото на Гранда е, че липсата на ходове и клиренс не може да се компенсира както е при Гегата да речем - със 100% блокажи, заради LSD - то в задния мост и алуминиевия хаусинг и кекавостта на предния - това ми е липсвало единствено в определени ситуации (аз съм с напълно отворен диф отзад, LSD-то е махнато...). Колата е наистина страшно проходима за размерите и класа си като цяло, и подозирам, че освен неподходящите гуми (то не, че аз съм с много подходящи), основната причина за закъсванията е и липсата на натрупан опит с колата. Осмака наистина респектира, особено в началото и поне аз само си мислех, че му подавам газ - просто ме беше шубе, че ще загубя контрол върху колата и ще се обърна или ударя някъде. Като му посвикнах и започнах да ползвам целият ход на педала на газта (а той наистина е доста голям, мамка му...), нещата взеха да стоят по съвсем друг начин в някои по-екстремни ситуации. Най-забавно е по време на стръмни изкачвания - тогава тази кола те кара наистина да се усмихваш широко и да я обичаш още повече.

                    Коментар


                    • От: XJ или ZJ за офроуд проект?

                      За 32-ките не знаех, но че "с 31-ци се минава отвсякъде" знам отдавна - много ме кефи този израз.

                      Стига бе хора, в първия по-дълбок сняг приключва. Дори в малко по-дълбоки коловози пак. Няма как да е по-добре от 35-ци с лонг арм. Може да е по разумно от гледна точка на издръжливост на механиката или да е много по-евтино, но като възможности не намирам никаква причина да е по-добре.
                      За повечето ситуации сигурно е ОК и с 32, ама да продам XJ с 33-ки и 4.5 инча лифт и да подкарам гранд с фабрично окачване и 32-ки......защо да го правя?
                      Къде е смисълът и защо да слизам надолу? Целта бе и още е да е нещо повече от предния ми джип. Това се опитвам да направя. Трябва да има начин и го търся и целя. Искам да си направя гранда по-добър джип от предния си XJ. Това с 32-ки няма да стане!

                      Осмакът нищо не прави повече от 4.0 литровия в XJ. Излишно се възхвалява.
                      Последно редактирано от verter; 27-11-14, 08:11.
                      Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                      0888/00-55-37

                      Коментар


                      • От: XJ или ZJ за офроуд проект?

                        Verter, за мен основния проблем на тази кола е , че не дава сигурност. Да проходима е, да мощна е и до там. Аз не бих тръгнал с нея на далечни пътувания, да не говорим за експедиции. Гори много, няма място за багаж, не може да товари, седалките стават за пред телевизора, но не и да седиш дълго на тях, а по завоите падам от тях защото нямат никаква странична опора и се пързалят.
                        Затова с моя ZJ си само ходя на разходки около Плодвив, където и да се счупи ще се прибера а резервоара стига за 250км. Да слагам брони се отказах, лебедка почти се отказах защото като няма рама, няма къде да се захванат тези пособия.А и най-хубавото на този гранд е ниското тегло. Механиката за сега държи, но не я насилвам. Марто учудвам се че не се чупи, защото даже и едно детско състезание карах с нея и я "бих" 150км яко.
                        Но 500Н.м. са си 500Н.м. - от там идва удоволствието и лекотата с която се предвижва. Мотора е значително по-силен от на алтернативите. Дори късо Паджеро 3,5 не може да се мери с Гранда по вървеж.
                        Макия чирок е същия "чеп" като ZJя, само дето няма тази мощност.
                        Не разбирам като не те кефи вече проекта защо не го спреш? Върни си колата в сток вид и си купи друга. Парите изгарят, но нали уж правим всичко за кеф? Ако няма удоволсвие не си струва.
                        Знам коя кола ще отговори на твойте изисквания без доработки.
                        Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                        Коментар


                        • От: XJ или ZJ за офроуд проект?

                          Verter, според небедния ми опит в най- различни форуми (предимно фотографски,но драмите с избор и ъпгрейд на техника са сходни с тукашните) съм се убедил,че почнеш ли да питаш много и да се осланяш на форумни спецове и майстори, нещата винаги отиват в киреча.Спри да се сугестираш,направи,каквото си си планувал по колата и си я карай.Така или иначе няма да се пенсионираш с нея.Колкото и да я зариваш в пари перфектна няма да стане,защото перфектни коли няма.Джиповете са чипарски коли,няма как да нямат кусури,за тия пари-толкоз.А и ще натрупаш ценен опит,което е важно

                          Коментар


                          • От: XJ или ZJ за офроуд проект?

                            Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                            Знам коя кола ще отговори на твойте изисквания без доработки.
                            Коя, че и на мен ми е интересно:beer:

                            Коментар


                            • От: XJ или ZJ за офроуд проект?

                              Първоначално публикуван от 4wheel Преглед на мнение
                              Verter, според небедния ми опит.......

                              Много си прав, стига толкова. Спирам да пиша.
                              Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                              0888/00-55-37

                              Коментар


                              • От: XJ или ZJ за офроуд проект?

                                Дай снимки, като я приключиш

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X