Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моят WJ 2.7 CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Моят WJ 2.7 CRD

    Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
    Перфектно.....изчакай захлаждането на есен.
    Перфектно? Имаш предвид, че есента стрелката би трябвало да се стабилизира в по-тесни граници и тогава да го дебна как ще се държи?
    WG 2.7 CRD

    Коментар


    • #62
      От: Моят WJ 2.7 CRD

      Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
      ....тогава да го дебна как ще се държи?
      Да, ако тогава недозагрява, е термостата. В тези жеги ако не кипи не бих пипал охладителната система.
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • #63
        От: Моят WJ 2.7 CRD

        Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
        Да, ако тогава недозагрява, е термостата. В тези жеги ако не кипи не бих пипал охладителната система.
        Ок, ще го видим след месец-два как ще е. Голям да пораснеш
        WG 2.7 CRD

        Коментар


        • #64
          От: Моят WJ 2.7 CRD

          Първоначално публикуван от Savador Преглед на мнение
          Ако забравиш фаровете да светят и извадиш ключа, мисля че след известно време трябва да се изключат сами, ако не греша. Моите не се изключват - всъщност не съм правил експеримент - трябва да седна веднъж и да видя какво се получава!
          Функцията със забавеното изгасване на фаровете е опция за комфорт - да ти осветява пътя след като си паркирал /follow my/. Настройва се от EVIC дисплея /Overhead Console - горе над главата до плафона/.
          Чрез бутона MENU се преминава през различните екрани, докато се стигне до дисплея - Headlamp Delay. Настройките са за 30, 60 или 90 секунди, както и OFF - деактивирано. Чрез бутон STEP се избира съответната стойност за времето, за което фаровете ще светят. По този начин може да се програмират и други опции - дали да мига с мигачите при заключване /Flashlights with locks/ и дали да издава звуков сигнал /Sound horn with locks/, колко да е закъснението за изключване на фаровете /follow my/, дали да се заключат вратите след тръгване, как да се отключват при натискане на бутона UNLOCK- първо вратата на водача, а при две натискания всички врати, или пък с едно натискане - направо всички и т.н. При различните модели функциите варират и не всички са налични. Ето как изглеждат различните екрани с менютата на дисплея:
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:EVIC_displays.jpeg
Прегледи:1
Размер:48.4 КБ
ID:5511128

          Пробвайте и при вас дали няма да могат да се програмират тези неща.
          Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
          First impression is not always true. Get inspired.
          Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
          Reading is sooo boring, unlike writing!

          Коментар


          • #65
            От: Моят WJ 2.7 CRD


            Headlamp Delay -
            функцията ми е налична но не гаси фаровете а само лампите в купето.Ако забравя фаровете включени, загася двигателя и заключа колата - така и ще си останат светещи. Вече ги забравих веднъж и сега съм с нов акумулатор....
            Ако първо загася двигателя и после изгася фаровете, ще останат да светят и мисля че веднъж дочух как някакво реле се опитва да превключи - но не изчаках да видя дали фаровете ще изгаснат след определено време. При повторно включване и изключване от ключа на волана, фаровете загасват.
            Трябва да обърна повече внимание на тези опции от менюто на дисплея.
            Знам само, че някой от тези опции от менюто на EVIC-а не са ми налични - четох някъде че трябва да се премине на "Регион Канада", за определени функции, ако не греша....
            Volkswagen Touareg 7L 3.0 TDI V6 (224Hp)
            O8867З7I78

            Коментар


            • #66
              От: Моят WJ 2.7 CRD

              Има нещо, което не е в ред при тебе. Headlamp Delay си е точно за основните светлини - фаровете, а не за плафоните. Повторното включване и изключване на конт. ключ деактивира за момента светенето на фаровете. Както вече писах, не всички функции са налични при всеки модел, но повечето имат тази функция за фаровете. Ето списък с възможните функции, които се програмират от потребителя:
              Customer Programmable Features:
              Press the MENU button to select one of the following displays:

              * LANGUAGE (Press STEP button to select one of 5 languages)
              * US or METRIC (Press STEP button to toggle between US or Metric units)
              * AUTO DOOR LOCKS (Press STEP button to select "Yes" or "No.") (EXCEPT BUX)
              * AUTO UNLOCK ON EXIT (Press STEP button to select "Yes" or "No.") (EXCEPT BUX)
              * REMOTE UNLOCK DRIVER'S DOOR 1st (Press STEP button to select)
              * SOUND HORN ON LOCK (Press STEP button to select)
              * FLASH LIGHTS ON LOCK/UNLOCK? (Press STEP button to select "Yes" or "No.")
              * HEADLAMP DELAY (Press STEP button to select desired delay)
              * SERVICE INTERVAL (Press STEP button to select distance intervals)
              * TRAIN REMOTE (Press STEP button to select "Yes" or "No.")
              * RESET SERVICE DISTANCE (Press STEP button to select "Yes" or "No.")
              * LOW FUEL CHIME (Press STEP button to select "Yes" or "No.")

              Може за всеки случай може да пробваш един селфтест на EVIC:
              SELF-DIAGNOSTIC TEST
              A self-diagnostic test is used to determine that the
              EVIC module is operating properly, and that all PCI
              data bus messages are being received for initial operation.
              Initiate the self-diagnostic test as follows:
              (1) With the ignition switch in the Off position,
              simultaneously depress and hold the C/T button and
              the Reset button.
              (2) Turn the ignition switch to the On position.
              (3) Continue to hold both buttons depressed until
              the EVIC software version information is displayed,
              then release both buttons.
              (4) Following completion of these tests, the EVIC
              module will display one of the following messages:
              a. PASS SELF TEST - Momentarily depress and
              release the Reset button to return to the compass/
              temperature/trip computer display mode. The EVIC
              module is working properly.
              b. FAILED SELF TEST - The EVIC module has
              an internal failure. The EVIC module is faulty and
              must be replaced.
              c. NOT RECEIVING J1850 MESSAGE - The
              EVIC module is not receiving proper message input
              through the PCI data bus. This can result from one
              or more faulty electronic modules in the vehicle, or
              from a faulty PCI data bus.
              The EVIC self-diagnostic mode may also be initiated using the DRB III (R).
              Виж дали ще даде някаква неизправност.
              Понеже за почти всички функции EVIC ползва данни по PCI шината, то вероятно някои неща е възможно да са програмируеми с DRB III (R) Scantool. Може би при диагностика ще могат да се активират или поне да се види дали няма някакъв проблем.
              /the EVIC display information is received over the PCI bus. The EVIC sends and receives data over the PCI bus, communicating with the BCM, PCM, and the Instrument Cluster./
              А преминаването на "Регион Канада" се прави при активиране на DRL - дневните светлини, за които е необходимо и съответното реле /електронен модул/, но това вече сме го разисквали.
              Поздрави!
              Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
              First impression is not always true. Get inspired.
              Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
              Reading is sooo boring, unlike writing!

              Коментар


              • #67
                От: Моят WJ 2.7 CRD

                Фаровете ги гаси ,но трябва да завъртиш лосчето на изключено положение.Тогава те не изгасват веднага а след времето което си им задал.Ако не си върнал лосчето на off няма да игаснат
                Jeep Гранд Чероки 3.1

                Коментар


                • #68
                  От: Моят WJ 2.7 CRD

                  Да, важно уточнение! Ма аз си мислех, че това се подразбира: ".....изключваш контактния ключ /гасиш мотора/, преди да изключиш фаровете от лоста за светлините....." То, остава и това да не сме направили - има да чакаме фаровете да угаснат.
                  Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                  First impression is not always true. Get inspired.
                  Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                  Reading is sooo boring, unlike writing!

                  Коментар


                  • #69
                    От: Моят WJ 2.7 CRD

                    Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
                    ... То, остава и това да не сме направили - има да чакаме фаровете да угаснат.
                    На някои коли си гаснат след известнво време.
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #70
                      От: Моят WJ 2.7 CRD

                      Без да съм на сто процента сигурен, мисля и на Liberty-то фаровете се гасят автоматично след определено време, ако бъдат забравени включени от превключвателя. Плафоните в салона със сигурност се гасят след 15 или 20 мин., независимо от това, дали е отворена някоя врата или не. За да светнат отново трябва някоя врата да се затвори и отвори отново. Това са все функции на Body Control Module.
                      Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                      First impression is not always true. Get inspired.
                      Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                      Reading is sooo boring, unlike writing!

                      Коментар


                      • #71
                        От: Моят WJ 2.7 CRD

                        Някой с "неподготвян" джип и със стандартен размер гуми може ли да сподели разстояние от земята(по средата на гумата) перпендикулярно нагоре до ръба на веждата на калника отпред и отзад?
                        WG 2.7 CRD

                        Коментар


                        • #72
                          От: Моят WJ 2.7 CRD

                          Смених акумулатора с Bosch S4 100Ah и сега се замислям за General Grabber HTS
                          WG 2.7 CRD

                          Коментар


                          • #73
                            От: Моят WJ 2.7 CRD

                            Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
                            ...и сега се замислям за General Grabber HTS
                            Като гледам сезона, който се задава, така и така си мераклия на General Tire, що не се замислиш за
                            Altimax Arctic?

                            Тъкмо после ще споделиш впечатления! За което: Благодаря!
                            Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive II *
                            2" lift (Bilstein 5100 & IronRocks springs), General Grabber AT3 31"

                            Коментар


                            • #74
                              От: Моят WJ 2.7 CRD

                              Първоначално публикуван от lordoff Преглед на мнение
                              Като гледам сезона, който се задава, така и така си мераклия на General Tire, що не се замислиш за
                              Altimax Arctic?

                              Тъкмо после ще споделиш впечатления! За което: Благодаря!
                              Защото искам да сложа всесезонни гуми(знам, че нямало такива гуми). А впечатления не пречи да споделя от всяка гума
                              WG 2.7 CRD

                              Коментар


                              • #75
                                От: Моят WJ 2.7 CRD

                                Извинявай, не че искам да оспорвам избора, не. По-скоро споделяме мнения тук...
                                Та, аз също съм склонен към Всесезонните гуми (btw, зимата избягвам да препускам с 140-160км/ч по магистралите :-) не че лятото... нали),
                                но с тези HTS май ще се пуснеш по цвички тази зима ... Знам ли?! В този "всесезонен случай", Grabber AT или старите АТ2, не са ли по-сполучлив избор?
                                Аз лично съм мераклия на това: http://www.firestonetire.com/tires/destination ... Пустия му маркетинг Но избора ми е плод на четене, заклевам се!
                                Снимката на showroom-a е съвпадение приятно :-) Anyway, нещо не ги откривам по нашите ширини, което ме натъжава... will see
                                Последно редактирано от lordoff; 25-09-13, 23:38.
                                Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive II *
                                2" lift (Bilstein 5100 & IronRocks springs), General Grabber AT3 31"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X