Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дилема Grand Cherokee WJ, но какъв?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Дилема Grand Cherokee WJ, но какъв?

    И аз споделям тези моменти с разхода и шума. Не ми е замръзвала нафта, но съм държал колата само в гараж
    Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
    0888/00-55-37

    Коментар


    • #62
      От: Дилема Grand Cherokee WJ, но какъв?

      Има прекалено много не нафта според мен в това гориво и понеже му пада калоричността, харчи повече и работи по-зле. Това е точно, щото няма контрол освен на документи. Има ги тия неща писани и дъвкани по много из старите теми, тази вече яко напълнихме с излишък, аз спирам до тук...

      Коментар


      • #63
        От: Дилема Grand Cherokee WJ, но какъв?

        Аз на аудито сипвам само от по скъпата на ОМВ (и зиме и лете) и досега не е замръзвала. Мисля, че фабрично и слагат някакви добавки.

        Напълносъм съгласен с Влади - за асфалта дизел на малко км (аз съм на 60тина хиляди), а за офроуда як бензин 8мак.
        Grand Cherokee 4.7 Quadra Drive Limited (WJ) 2002
        Audi A6 2.7 TDI (4F) 2008

        0885372997 - Дани

        Коментар


        • #64
          От: Дилема Grand Cherokee WJ, но какъв?

          Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
          Marinco, аз карах до 170хил км едно А6 3.0tdi. и го продадох, защото приятели около мен с такива коли започнаха с ремонтите струващи много пари, макар и на коли с повече пробег. До към 200хил има някакъв резон да е кара после не виждам никакъв смисъл, освен да гъзарееш с такава кола.
          Ти си карал 4.2Tdi, и тези два двигателя са най-здравите дизели на Ауди в момента, но са адски скъпи за поддръжка. Нашата нафта им разказва играта просто. Дюзите и DPF-ите (при теб са два) най-го отнасят. Една дюза за 3.0тди е 1600лв, а DPF филтъра 3500лв. Турбина 3500лв, при теб са били две. Колекторите набиват страхотен нагар и все заради чудната ни нафта. Няма друга причина!
          И понеже комън-рейла е купен от Бош патент, то те прозивеждат ако не всички дюзи и помпи, то болшинството на всички двигатели.
          Дюзичка работеща на 1800 бара налягане и с големината на шефската химикалка както каза baha все едно е прозиведение на Наса.

          Ей тук имам една темичка за комън рейл дизела (трето поколение) и неговите нововъведения. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=54890
          Всичко е супер като е ново, после става кошмар и не искам да съм собственик на бездънна яма за пари.
          Явно колегата baha кара много дуракоустойчив автомобил. Имах ужасен късмет, че продадох моето Ауди, с най-уникалния двигател/поне за момента и поне според мен/, защото след продажбата на около 101000км просто се разпадна.......Никога, ама никога не е пестено за него нищо, това бе уникалната кола и краш на мотора... ремонта 29 750,00 лева/двадесет и девет хиляди и...лв/ много четох и се възхищавах на изключителните технологии ползвани в този двигател, ще спомена само едно лазерен хонинг на цилиндрите и специална разработка на масло в тази връзка и т.н. и какво следва. Ние/нашите горива и сервизи/ го убихме в младежка възраст. Та колега, verter смятам, че си абсолютно прав и те подкрепям напълно за бензиновите агрегати от "70, а baha
          да си чеше пръстите над фактите от казаното. Затова хората казват не питай старило..........
          Та ако се върнем на основната тема и си почешем пръстите/ да напомня, че става дума за "Дилема Grand Cherokee WJ, но какъв?"/. При бензините и двигателите от "американските"70"" нещата стоят по различен начин, сигурен съм, и техниката е по неубиваема от нашия балкански манталитет.
          Моля всички, да не остават с впечатлението, че величая определена марка автамобили
          , просто искам да отдам достойно място на германската технологична мисъл/естествено не на цялата-визирам CRD270/ и на руската неспособност да се придържат към добрата европейска практика как да се произвеждат горива/в БГ а не в Сибир/ .......... и въз основа на моя скромен опит
          Извод: НОВ дизел и СТАР /над 5год, или 100 000км, което настъпи първо/ бензин, всичко друго е илюзия или случайност или комбинация от двете.
          Последно редактирано от marinco; 11-01-13, 00:08.
          в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
          Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI

          Коментар


          • #65
            От: Дилема Grand Cherokee WJ, но какъв?

            Първоначално публикуван от marinco Преглед на мнение
            Явно колегата baha кара много дуракоустойчив автомобил. / а baha да си чеше пръстите над фактите от казаното. Затова хората казват не питай старило..........
            Брато, или не си ми прочел мненията внимателно или си останал с впечатлението, че хваля нафтата която сипваме или автомобила който карам, или пост номер 52 ти се е сторил в защита на нашата нафта? И в трите случая доста си се заблудил! В поста по- скоро исках да опиша колко експерти и разбирачи на горива има по форумите от които 5% са напълно прави. А че WJ- а който карам гори каквото му сипа (стига да е близко до състава на нафтата) гори го, но ще се повторя- карам доста стара концепция дизелов мотор. Да не споменавам двитарели като 300Д на Мерцедес и мн. други, на които не им пука какво им се сипва, стига да не е вода. В youtube има клипчета в които стари дизели вървят и с бензин! Излишно е да ти обяснявам как да ми разтърлкуваш постовете... Да се прехвърлим по темата- взимай БЕНЗИН- 4.7! Това е на база извода от последния ти пост. Да не забравяме финансовата, част в цялата схема! Само, после да няма тема "Колата ми харчи 25/100км, какъв е "проблема"!". Щом имаш възможност за покупка и последваща поддръжка, няма какво да се чудиш повече.
            R 727cc BB KIT
            ZJ V8
            WK2 V6

            Коментар


            • #66
              От: Дилема Grand Cherokee WJ, но какъв?

              marinco, ще ти споделя как усещам смяната от моята гледна точка, съвсем откровено.
              Кризата ме връхлетя и мен, а и влизам във възраст в която трябва вече да пестя, а не да харча като полудял. Затова дойде време да се разделя с хай-тех автомобилите и да си взема нещо по-скромно, евтино и неангажиращо и да си спестя пари, докато не съм ги изгубил съвсем. Аудито го карах 4 години и накрая като теглих чертата излезе, че ми е струвало по 10000лв на година. В това число обезценката, каското, данъците и поддръжката, без горивото и екстрите/ джантите , които налях допълнително.
              Понеже покрай малкия черок, който уж трябваше да свири втора цигулка до аудито се запалих страшно по офроуда и джип манията. Аудито последните години започна да се застоява в гаража, а това на кола бъкана с електроника не се отразява хич добре. Започнаха да се появявам бъгове, които след бърз рейд по магистралата се самооправяха. Като цяло съжалявам , че се разделих с тази уникална кола: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=136729, защото такъв автомобил като усещане, престиж и технологии сравнен с гранд е все едно да сравниш мерцедес с опел.

              Та слизайки от 225 коня и 450Нм комън-рейл дизел, сега много съм доволен от 241 коня и 472Нм бензинов атмосферен американец.
              Това от гледна точка на динамиката, удоволствие от двигателя, уникалния звук , цени на обслужване и некапризност.
              Ако съпоставим само двата двигателя 3.0 V6 TDI и 5.9 V8 от гледна точка на удоволствието всичко клони към осмака, нищо че ги делят 6 години, че дори 30, ако гледаме базата върху , която лежи 5.9.

              Теглото, с което трябва да се справят двата мотора е доста сходно. А6-цата тежеше 1960кг, а Гранда е някъде 1850-1900кг. И двете возила са автомати и 4x4 и бъкани с екстри + шибидах (50-60кг).

              Аудито бе постоянно 4x4, докато гранда пердаши основно на задно и автоматично прехвърля и на предния мост. Това много ме радва от гледна точка динамиката.
              Постоянно 4x4 като quattro-то дава към 25% трансмисонни загуби, докато задното е около 15%. лесно може да се сметне колко к.с. и н.м реално ползваш на колелата.
              До 100км/ч тези загуби не се усещат, но нагоре вече стават съвсем явни. Друг е въпросът, че гранда не е подходящ за високи скорости, докато аудито съм го опъвал на макс 245км/ч, и дори с 200км/ч стои като залепено по магистралите, заради спортното окачване.

              Автоматите са близки като усещане за превключване, въпреки че аудито имаше адаптивен режим, спортен режим и 2 скорости повече. Адаптивният режим откровено ме дразнеше, спортният е друга работа. В завои беше просто перфектен. И двете скоростни кутии са с лимит от по 600Нм, т.е. имат сходен запас спрямо генерираните от двигателя нютон метри. На ауди кутиите (tiptronic) ги правят ZF, на гранда Borg-Warner.

              Окачването дава голяма разлика обаче. Гранда се люшка, вози доста меко, докато аудито има много по-сложно окачване (независимо и 10 носача отпред) вози стегнато , но много приятно и абсорбира перфектно неравностите. Тук просто гранда е десетилетия назад, но пък става и за извън пътя, а аудито въобще не става. Затова приемам всички неудобства, за сметка на възможности.

              В салона се върнах 10 години назад, но честно казано гранда е много уютен и с много екстри рядко срещани дори в Ауди в тия години. В салона на Jeep се чувствам много добре! Дори сравнявайки го с тойоти, нисани, митсубишите смятам, че е много по-добър в това отношение. Чувството е като в кола и джип едновременно.

              Спирачките са сходни, което ме учуди. Гранда спира много добре за джип, направо като лека кола. Не знам как ще е положението след интензивно спиране и fade ефектът, но и фабричните накладки и дискове на аудито са склонни да губят силата си, като прегреят.

              За имиджът май няма какво да кажа, освен че го загубих. Ауди си е класа, Jeep минава едвам за средна класа, а някои дори не го признават ни за кола , ни за джип.

              Плюсовете на такава смяна са главнио финансова изгода. Гранда за парите си е нещо наистина страхотно, защото държи ниска цена на вторичния пазар, което главно се дължи на плашещия разход и това, че е американец и хубавите части идват с презокеанска доставка. Аудито е автомобил с който си в модата, но много често си задаваш въпроса заслужавали си тези пари, които струва и гълта. Зависи от мисленето.

              Активна и пасивна безопасност: тук се върнах много назад. Аудито е танк, зареден с 10 еърбега и куп полезна и животоспасяваща електроника.
              ESP-то е уникална екстра, която е страшно полезна. В гранда освен да разчитам на по трезво мислене и умения, май няма на какво друго.
              Jeep-a е като каручка от ламарина и се надявам да не проверявам здарвината му.
              Аудито се случи така, че го тествах. Една жена ми се заби с пълна газ и 50км/ч в задницата, докато бях спрял на светофар и стоях на спирачки. Удари ме с мерцедес 190 челно и ме премести 5-6 метра както си стоя на спирачка. Аудито даже не му се смачка усилващата греда под бронята, а 190-ката се смаза като на краш тест до стъклото и отиде на скрап. Имам снимки, но едва ли някой не вярва.

              Като практичност и използвано пространство Гранда ме изненада приятно. Много добре премислен и практичен. Много съм доволен.

              Това е в общи линии положението. Няма как автомобил струващ 40хил. долара като нов да се мери с друг струващ 67 хил.евра.

              Гранда си го карам на бензин и разходът ми е 11-12 извънградско (90-100км/ч), 13-14 (120-130км/ч) магистрала и 20-25 градско. Храня го със 100 октана, защото 5.9 трябва да се кара с минимум 98.
              Това като пари идва около 30лв на 100км извънградско, 37лв магистрала и 52-66лв градско.
              Аудито харчи 6,5 - 7,5 извънградско, 8 магистрала и 13-14 градско най-скъпата нафта V-power. Това в пари излиза около 20лв извънградско, 22 магистрала и 38лв градско на 100км.
              Разликите не са драстични като погледнеш, а ако се мине на газ стават най-малко равни, че дори по изгодни.
              Ако сравним частите и поддръжката дори само основните неща: филтри, ремъци, накладки, като сравним данъците, каското и обезценката нещата отиват много в полза на дъртия гранд. Той се е обеценил почти максимално, позлва много по-евтини масла, по-малко количество дори.

              Стартовият кик на V8-ка е уникален, Мачка те за седалката доста злобно. Аудито, ако го натиснеш от обороти първо има 1 секунда лаг, докато развърти турбината и усетиш нютоните да те удрят в гърба. Затова стартирах с импровизиран launch контрол: натисках спирачката и газта едновременно, оборотомера удря 2200 оборота (ел.ограничени) и пуснеш ли спирачката изпитваш това, което става в гранда от обороти. Кутията се тормози доста по-този начин, защото 450НМ генерирани на място са голяма сила.
              Дизела след 3500об до максимума 4500 само бучи. Ускорява само в диапазона на въртящия си момент 1400 - 3400, докато гранда където му свършва макс върт. момент (около 3200об/мин) нагоре започва да генерира к.с. и запълва отворилата се дупка от спада във въртящия момент. Много приятно се усеща как ускорява равномерно по цялата скала с лек приоритет към високите обороти - нещо съвсем естествено , колкото повече натискаш, толкова повече да върви.
              Тия V-осмаци в ниските обороти се чувстват като мощен дизел, теглят супер яко от 1000 оборота. Американците са ги конструрирали като low-torguе engines, което преведено значи с приоритет на въртящ момент в ниските обороти.
              Максимата: Theres no replacement for displacement, все още е вярна.

              За мен душата на един автомобил е под капака. Там няма ли нещо интересно целият атомобил ми става безличен, ако ще Мерцедес да е.

              Естествено ти след тази ракета 4.2TDI (предполагам си го карал върху алуминиевото купе на А-осем) с 326 коня и 650Нм ще ти е доста тегавко с 4.7 V8 на гранда, но за до го заместиш този чудовищен дизел трябва да вземеш 6.1 HEMI или минимум 5.7 HEMI.
              Поне ще ти е мирна главата откъм разходи. Щом си свикнал на фирмените цени на Ауди, едва ли може някой американец да те срине.
              Успех!
              Последно редактирано от verter; 11-01-13, 07:59.
              Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
              0888/00-55-37

              Коментар


              • #67
                От: Дилема Grand Cherokee WJ, но какъв?

                Повечето плюсове са за бензинов гранд. Аз карах дизел, 3.1. Всеяден, много добра комплектовка - АСК, раздатка, дифове, добро окачване. Грееше като печка и тръгнат ли течове от двигателя, нямат спиране. 4.7 бензин/газ е оптималният вариант. Лоша кола няма, има лоша експлоатация и поддръжка. Искрено се радвам, че колегата Баха е попаднал на читав екземпляр. Ако и аз бях попаднал на такъв, нямаше да го сменя за нищо.
                If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

                Коментар


                • #68
                  От: Дилема Grand Cherokee WJ, но какъв?

                  Даааа, колегата verter много точно е описал спецификата и детайлите.
                  Има естествено малко разлика в реалноста, изразяваща се в следното:
                  Когато закупих Ауди-то 4,2ТДИ отначало много се кефех, току що бях сляззъл от БМВ 740Д и 4х4 бе ново изживяване. Много интересно за мен бе разликата в начина на вървене на двата автомобила, имаш чувството че БМВ-то иска да се преобърне с гумите нагоре/при кикдаун/, рязко кляка назад и се изстрелва. Докато усещането при Ауди е много различно, все едно че си се закачил за експреса "Осака-Токио". Мощ и баланс. Но естествено, този лаг много дразни. Малко по късно му се препрограмира компа и 330кс станаха над 390/396 по каталог/ а въртящия момент няма да казвам щото ме е срам, че някой ще помисли че карах камион/ТИР/ Ефектът бе поразителен!!! О този момент нататък ВСЕКИ път който се качвах и тръгвах,се усещах че на лицето ми се залепила една глуповата и постоянна усмивка/кеф/ Уточнявам че не е от ускорението, защото си бъх монтирал ластици да ми държат бузите да не се удрят в опората на главата, при тръгване и две греди/дървени, нерендосани/ да подпират седалката, за да не падна на задната/добре че и кормилото е здраво/.
                  Да ама дойде кризата и започнах да усеща и аз че все по рядко използвам автомобила. До 2009всяка седмица поне веднъж пътувах София-Бургас-Ахтопол-Сл.Бряг-София, през месец до Европата , ама след това няма. Направих си същата сметка, че каското е колкото е на нова малка кола+гражданска+много скъпа поддръжка+специални гуми/при тези скорости+2хх/, намалено ползване и почнах да премествам плоскостта на мирогледа. Натежаха годините и се промениха приоритетите и идва момента за компромиса.
                  Започнах да обмислям, какво точно търся в колата, която ще купувам? Първо много функционалност, второ надежност, трото относително евтина поддръжка. Зимата ще е основна кола, лятото инцидентна/1-2 пъти в седмицата за дърпане/ От няколко години се зарибих и закупих рибарска лодка и това също изисква Нещо, да я тегли. Пробвах със Зафирата на жена ми, става ама само по равното. Синът ми ми остави на отглеждане и една негова лодка/2тона/ и нещата излязоха от контрол. И така след много мислене, съпоставяне, лутане, четене, пак терзания.... се спрях окончателно на WJ. Доста често при избора си се обръщах към ТЛК, много време карах такъв, а и много ми се искаше да се върна към "корените" си, но .... не е моят автомобил. Скъпа начална инвестиция, скъпа поддръжка, при еднакви условия, стойността излиза от х2 до х3. Паркетници въобще не гледам, извън асфалта ги няма никакви, имах и БМВ Х5 и Х6 много кратковременно /1-3мес/ Карах МЛ и Туарег абсолютно не се връзват с критериите, които съм си поставил. Диското не съм го поглеждал, прекалено ОФФ роуд е за мен, не ми се връзва с идеята и за ежедневна кола, не ми харесват возията и визията. Амчи въййй/както казват по Бургас/ то май друго не остана.
                  Знам че ще има колеги, коита ще опонират и други които ще импонират на V8 с газова. Знам и аргументите за и против. Но за мен, който съм минал по този път, това е чудесно решение. Пък като дойде момента и ме сполети неочаквано богатство, ще си я карам само на бензин, щото ако избера едногоривна/дизелова/, този вариант отпада.
                  Единственото, което още не съм решил и типа на уредбата метан или пропан/бутан. Имам в офиса един бус Форд на метан, слагах му уредба преди 10 год,/в зората/ и е най карания бус. 30лв 330 км натоварен/еднопосочно/.Изкарал си е парите за уредбата и покупката поне 5 кратно.
                  Та ако някой има впечатления от метан на този двигател моля да сподели. Така ще решим темата окончателно!
                  в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
                  Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI

                  Коментар


                  • #69
                    От: Дилема Grand Cherokee WJ, но какъв?

                    Една от най-добрите теми за Jeep въобще! С интересни и компетентни мнения, с ясни препоръки и изисквания.
                    Имах Grand ZJ 4.0 от последните 98-а, рег. 99-та. Бях си го взел лично от Англия. т.е. с десен волан. Цената на подобен запазен (на оригинални 75 000 мили) екземляр с ляв волан, беше меко казано Х 2, по скоро Х3. Газовата я сложих веднага, после отмениха и акциза за големите мотори.
                    В малък град - нямаше метан - затова LPG. За 2-3 години му навъртях 50 000 км. Никакви проблеми с газовата. Като разход 15-18 л. газ на 100 км. 20 не съм стигал никога, дори зимата. Сметнете за 50 000 км.
                    Маслата освен след първоначално 5W-30 на Кастрол минах на Мотул - перфектни качество-цена. А и не се ментосват.
                    На мен лично WJ-я не ми допада особено като визия. Предишните ZJ и следващите, WK и WK2, да.
                    Карал съм и Grand ZJ 5.2, но доста по стар и вътре..."миришеше на цигари", а и като видя преливащ пепелник... сещате се...
                    Иначе вървеше, но чак такава разлика с 4-ката... да, ок. 6-ак, не 4.7, 8-ак, ako за WJ-я говорим. Щото съм карал от Щутгарт - Виена и обратно един WK 5,7 Hemi V8 Overland и това наистина е друга бира!
                    Темата много добре засяга и въпросите-дилемите-решенията бензин/дизел, стари/нови. И от моя опит е така.
                    Да, имах и Ленд Ровър - 2.5 ТД от първите Дискавърита, дето са повече Дефендър, без да са толкова неудобни - за гората, гореше квото му сипеш и то... 8.7 л. на 100 км. с АТ гуми, с МТ - 9,5 л. да, да... него винаги го пълнех, щото не знаех, къде можех да се отзова в Родопите.
                    Е, сипвах му хубав дизел, но без да съм пробвал, мога да се обзаложа, че щеше да си върви примерно... и с 50% прецедена фритюрна мазнина Но, Диско 1 (уточнявам) не е за дълъг път! Тва си е камион с малък разход.
                    Имал съм и други джипки - Нисан и BMW Х5 - по стар и нов. Но някой беше обяснил по-нагоре, какво е усещането в стар японец (с ония копчета на климатика, като плъзгач на Заз и седалки, които за времето си може и да са били стока) и какви са разходите за баварец след 100 000 км. Читава Toyota на истински км, 98-а, 99-а пак е по Х 3. Мерси!
                    За съжаление никой няма цена на частите като на Диското!!! Амортесьори с куриер от Англия до вратата - 36 паунда бройката! А имаше и по 18 паунда!
                    Накратко според мен: Grand - да, поне версия Overland, и 4.0 става, дори не е нужно да е 5.2 или 5.9, 4.7 е компромис - ама то WJ няма и без друго 5.2 или 5.9 (а аз като се сетя, че гледах в Англия и WK 6.1 SRT- ама там вече с десен не става, тва си е бегачка, и после в кризата, кво щях да я правя) бензин - задължително, газ - задължително, метан или LPG, квото ви е наблизо.
                    Айде, че стана дълго - извинявам се. И сполай ви братя, да търсите и да го намирате- и последствията от това да са приятни!
                    Последно редактирано от ivied; 11-01-13, 11:51. Причина: 6.1 SRT и криза, цена части и Overland

                    Коментар


                    • #70
                      От: Дилема Grand Cherokee WJ, но какъв?

                      Е, точно днес в форума се появи за продан един 4,7...
                      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                      Коментар


                      • #71
                        От: Дилема Grand Cherokee WJ, но какъв?

                        А км/милите? Само, ако познавам предишния собственик...

                        Коментар


                        • #72
                          От: Дилема Grand Cherokee WJ, но какъв?

                          Е, не давам препоръка за колата, нито я знам, нито познавам собственика. Споделям факта че има такава оферта - човек да му мисли и да приценява.
                          Последно редактирано от Злой; 11-01-13, 12:57.
                          Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                          Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                          Коментар


                          • #73
                            От: Дилема Grand Cherokee WJ, но какъв?

                            Без да познавам колата или собственика, ще споделя, че този джип се продаваше още лятото, когато си търсех и аз гранд. Мерна ми се обявата в мобилето или карс бг, не помня точно. Даже обмислях да се разходя до Карлово, но не стигнах дотам.
                            Grand Cherokee 4.7 Quadra Drive Limited (WJ) 2002
                            Audi A6 2.7 TDI (4F) 2008

                            0885372997 - Дани

                            Коментар


                            • #74
                              От: Дилема Grand Cherokee WJ, но какъв?

                              И аз го гледах, в мили е километража. А пък някой да продава нещо и да не знае дали е в мили или км, не знам намирисва ми/все затова време е завъртял едно кръгче, ама да не си наясно, че от София до Пловдив не е 85км, а примерно 136?????/. После излиза и нещо друго...
                              в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
                              Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI

                              Коментар


                              • #75
                                От: Дилема Grand Cherokee WJ, но какъв?

                                Що ми се струва, че колегата Кинекс продава бензинов гранд с АГУ и +2" лифт? Има обява в мобилето от град Кърджали, където продавача е Кинекс офроуд шоп?
                                If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X