Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дилема Grand Cherokee WJ, но какъв?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Дилема Grand Cherokee WJ, но какъв?

    Първоначално публикуван от FABARM Преглед на мнение
    1. Масло Мопар АТФ+4 ( 4 литра за 88лв. + 3х1литър за 75лв. общо 7 литра за 163лв).
    2. Мопар NV 247 ( 2 литра за 80 лв).
    3. Кастрол 75W140 с добавка за lsd ( 3 литра х 39лв. за литър = 117лв.)
    4. Кастрол 5W30 ( 6 литра за 112.88 + 7лв. за доставка = 119.88лв.)
    5. Филтър за автомата 65лв. от скорпион 13, може и по евтино от скорпион 14 (Жоро цска).
    6. Филтър маслен и въздушен за 30лв.
    7. Смяна в Бош сервиз в Несебър 100лв.
    8. Тотал 674.88лв.
    Е, пак не правят 1000лв. .
    Не лъжете човека така гадно. А относно разхода на газ 28-30л. в града, 13-15л. извън града , смесен 20-22л.
    Гуми има и много хубави по 200 лв.(за 4 става въпрос) втора употреба.
    Ползваш ли някакви отстъпки в скорпиона, че днес бях при тях в София и цените, които ми дадоха са малко нагоре!

    Коментар


    • #32
      От: Дилема Grand Cherokee WJ, но какъв?

      Първоначално публикуван от noname12 Преглед на мнение
      Ползваш ли някакви отстъпки в скорпиона, че днес бях при тях в София и цените, които ми дадоха са малко нагоре!
      Не неползвам. Филтъра го взех от тях септември месец.

      Коментар


      • #33
        От: Дилема Grand Cherokee WJ, но какъв?

        Castrol Edge 5w30 го има на доста места под 100 лв за 6 литра.
        Grand Cherokee 4.7 Quadra Drive Limited (WJ) 2002
        Audi A6 2.7 TDI (4F) 2008

        0885372997 - Дани

        Коментар


        • #34
          От: Дилема Grand Cherokee WJ, но какъв?

          Първоначално публикуван от FABARM Преглед на мнение
          1. Масло Мопар АТФ+4 ( 4 литра за 88лв. + 3х1литър за 75лв. общо 7 литра за 163лв).
          2. Мопар NV 247 ( 2 литра за 80 лв).
          3. Кастрол 75W140 с добавка за lsd ( 3 литра х 39лв. за литър = 117лв.)
          4. Кастрол 5W30 ( 6 литра за 112.88 + 7лв. за доставка = 119.88лв.)
          5. Филтър за автомата 65лв. от скорпион 13, може и по евтино от скорпион 14 (Жоро цска).
          6. Филтър маслен и въздушен за 30лв.
          7. Смяна в Бош сервиз в Несебър 100лв.
          8. Тотал 674.88лв.
          Е, пак не правят 1000лв. .
          Не лъжете човека така гадно. А относно разхода на газ 28-30л. в града, 13-15л. извън града , смесен 20-22л.
          Гуми има и много хубави по 200 лв.(за 4 става въпрос) втора употреба.
          ОК нека бъдат 650 лв. Идеята ми беше, че обслужването е поне двойно сравнено с една Фронтера примерно.
          Гумите не ги слагам към обслужването, защото там всичко е според вкус и джоб.
          Разхода е много относителен, особено на газ, но както и да го смяташ на газ излиза колкото на нафта, с тая разлика, че в първия случай караш V8. Само информативно моя сега в студа харчи 25 газ в града и 15 извън. Когато беше по-топло в града харчеше 22 газ.
          99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
          It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

          Коментар


          • #35
            От: Дилема Grand Cherokee WJ, но какъв?

            Първоначално публикуван от Николай Малинов Преглед на мнение
            ОК нека бъдат 650 лв. Идеята ми беше, че обслужването е поне двойно сравнено с една Фронтера примерно.
            За това си напълно прав приятелю няма две мнения.

            Коментар


            • #36
              От: Дилема Grand Cherokee WJ, но какъв?

              Първоначално публикуван от marinco Преглед на мнение
              Към всички, моля ако няма къде да го правите.........., не го правете в моята тема!
              Така че моля за повече уважение. Не съм някакъв новобранец, дето не знае дали го сърби, или го боли.
              Колега не се вързвай на шегите де. Без това не може. Нека да има и шеги.
              Никой за никого не е новобранец. Просто едни разбират повече от едно, други от друго. И аз съм тука новобранец, щото не разбирам много от този модел който си купих. Но пък откривам доста добри специалисти с експертни мнения по всичко. Е ще видиш че има и писарушки дето нямат друга работа, ама и на тях не им обръщай внимание - един те праща на терапевт, друг другаде...ако се вкисваме за всичко живота става сложен....
              Относно избора - ти ще си го направиш сам, прецени кой с какво те съветва и отсей правилните мнения за теб, щото по своята същност те всичките са правилни, но от различна гледна точка. Оня с терапевта те съветва да не е десен волан - прав е, за дясна лента с десен волан е кофти, свиква се ама пък сваля около 2к от цената и като си дисциплиниран водач бива. Няма случай на катастрофа по вина на водач с десен волан - досега не съм чел за такава.
              Парите са си твои и желанието да караш определена кола също. Ти ще прецениш каква да е ама и послушай жена си....айде с поздрави и да се похвалиш с новата покупка!!!
              Volkswagen Touareg 7L 3.0 TDI V6 (224Hp)
              O8867З7I78

              Коментар


              • #37
                От: Дилема Grand Cherokee WJ, но какъв?

                Първоначално публикуван от Николай Малинов Преглед на мнение
                ОК нека бъдат 650 лв. Идеята ми беше, че обслужването е поне двойно сравнено с една Фронтера примерно.
                Гумите не ги слагам към обслужването, защото там всичко е според вкус и джоб.
                Разхода е много относителен, особено на газ, но както и да го смяташ на газ излиза колкото на нафта, с тая разлика, че в първия случай караш V8. Само информативно моя сега в студа харчи 25 газ в града и 15 извън. Когато беше по-топло в града харчеше 22 газ.
                Ако тръгнем да се пързаляме по тази плоскост, съм сигурен че трабанта има още по-евтина поддръжка и естествено отиваме във форума за двутактови автомобили. На всеки е ясно, и на мен включително, че безплатен обяд няма. Онзи ден си продадох Ауди-то и много добре знам, какво значи поддръжка на V8, хеле пък и дизел/във фирмения сервиз-гаранционно смяна на масло+филтър за двигателя говоря=980лв/.
                Но тук вече получих много полезна информация, на базата на която човек се подготвя и прецизира избора си. Аз съм конкретен типичен и неединствен пример за това. От начало залитнах към Паджеро,после Фронтера, и т.н. и т.н. по съвет на колеги от форума се насочих към Jeep и понеже никъде не намерих тема с изчерпателна информация потърсих тук помоща ви. В момента съм практически наясно за какво става дума, а и много извън тази тема прочетох. Да определих марката/модела/комплектацията, ясно ми е колко е последващата поддръжка остава най-простото, да се осигурят финансите и напред. Бих казал че се стремя да спазвам един основен принцип при закупуването на автомобил: никога да не съжалявам след покупката, че е можело и да е по-добър/като комплектация/, ако не става просто не купувам и чакам да дойде момента/финансовия/ защото после все не можеш да заспиш и си казваш "абе дали не сбърках с тази покупка, май трябваше да взема другия"
                в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
                Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI

                Коментар


                • #38
                  От: Дилема Grand Cherokee WJ, но какъв?

                  Първоначално публикуван от marinco Преглед на мнение
                  Ако тръгнем да се пързаляме по тази плоскост, съм сигурен че трабанта има още по-евтина поддръжка и естествено отиваме във форума за двутактови автомобили. На всеки е ясно, и на мен включително, че безплатен обяд няма. Онзи ден си продадох Ауди-то и много добре знам, какво значи поддръжка на V8, хеле пък и дизел/във фирмения сервиз-гаранционно смяна на масло+филтър за двигателя говоря=980лв/.
                  Но тук вече получих много полезна информация, на базата на която човек се подготвя и прецизира избора си. Аз съм конкретен типичен и неединствен пример за това. От начало залитнах към Паджеро,после Фронтера, и т.н. и т.н. по съвет на колеги от форума се насочих към Jeep и понеже никъде не намерих тема с изчерпателна информация потърсих тук помоща ви. В момента съм практически наясно за какво става дума, а и много извън тази тема прочетох. Да определих марката/модела/комплектацията, ясно ми е колко е последващата поддръжка остава най-простото, да се осигурят финансите и напред. Бих казал че се стремя да спазвам един основен принцип при закупуването на автомобил: никога да не съжалявам след покупката, че е можело и да е по-добър/като комплектация/, ако не става просто не купувам и чакам да дойде момента/финансовия/ защото после все не можеш да заспиш и си казваш "абе дали не сбърках с тази покупка, май трябваше да взема другия"
                  След като всичко ти е ясно и ти остава "най-простото", какво точно питаш?
                  99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
                  It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Дилема Grand Cherokee WJ, но какъв?

                    Е вече явно нищо, по-скоро ни благодари, по негов си начин. Успех колега! Пожелавам да уцелиш добър екземпляр и да те радва!

                    Коментар


                    • #40
                      От: Дилема Grand Cherokee WJ, но какъв?

                      Първоначално публикуван от Doc_Vlad Преглед на мнение
                      Във връзка с избора на Grand Cherokee WJ 4.7 V8, 2000 г. Ако е под 8к, следва ли да се очаква допълнително изваждане от около 5к.
                      Да......

                      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                      Най-здрав в какъв смисъл? .....
                      По неизвестни за мен обективни причини (имам си лична теория) 4-ките които правм са много по-износени ( вероятно по-карани) не обсъждам показанията на километража......

                      Първоначално публикуван от Doc_Vlad Преглед на мнение
                      Колкото повече чета, толкова повече въпроси изникват ......
                      Ами звънни пък ела.......
                      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                      Коментар


                      • #41
                        От: Дилема Grand Cherokee WJ, но какъв?

                        Е как да ти кажа, кола със 100 коня на 2 тона ще си скапе двигателя по-бързо от такава с 200 коня, а тази с 500 съвсем няма да ги усети тея 2 тона. Аз така го виждам. По-силен агрегат, повече запас. Естествено ако е конструктивно объркан, нещата отиват в друга посока, но не вярвам 4-ката да е сбъркана, а осмаците да са ок. Та аз така си го обеснявам, повече запас, повече ресурс, повече живот...

                        Коментар


                        • #42
                          От: Дилема Grand Cherokee WJ, но какъв?

                          Карам 2,7 2002-ра вече точно 1 година и 15 000 км, нямам забележки. Немога да кажа на какви цени са частите, защото нищо не се е обадило за ремонт до момента.
                          Извънградско от 7,5 до 10/100 в зависимост от режима на шофиране. В града в най големите студове стига до 15.
                          Попаднеш ли на такъв с читав мотор няма да съжаляваш!
                          Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002'
                          Jeep Wrangler 2.5i 1996'

                          Коментар


                          • #43
                            От: Дилема Grand Cherokee WJ, но какъв?

                            Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                            Е вече явно нищо, по-скоро ни благодари, по негов си начин. Успех колега! Пожелавам да уцелиш добър екземпляр и да те радва!
                            Благодаря много на всички!
                            Но не затварям темата, ако някой иска да допълни темата нека да си напише мнението. От повече инфо глава не боли.
                            в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
                            Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI

                            Коментар


                            • #44
                              От: Дилема Grand Cherokee WJ, но какъв?

                              Практиката,за съжаление горчива и скъпа, доказва, че дизел и американец е невъзможна комбинация. Щом ще е жипка трябва да е бензин. Това не е само мое мнение, а и мнение на уважавани, разбиращи и можещо членове на форума, през които са минали много жипки, преживяли и видели много.

                              П.С. Единствения американски дизел от който съм много доволен е на ГМ и Интернешънъл, само че в БГ нямаме гориво за тях, понеже въпреки че са дизели не вървят с нафта.
                              If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

                              Коментар


                              • #45
                                От: Дилема Grand Cherokee WJ, но какъв?

                                Според мен проблемът не е в дизел + американец, а в самия дизел. Нали Jeep го взимат наготово с все скоростните кутии от други марки. Нали 2.7 CDI/CRD е от Мерцедес и не разбирам, ако имат някаква разлика в поддръжка и евентуални проблеми с този в ML примерно. Виждам само, че ако за притежател на Мерцедес МЛ 1000лв са приемливи за обслужване, то за притежател на Jeep не са.
                                Дизеловият двигател (визирам тия по новите, комън-рейли и помпи-дюзи) са доста по-скъпи и сложни двигатели. Капризни са към гориво. Дюзите са им много скъпи и прецизни, защото работят на много високо налягане. Имат EGR който се зацапва. Имат натрупващ се нагар по колекторите, имат турбини и кулери като допълнителни агрегати, както и сложна командваща електроника с множество датчици. Съвременните дизели са много изцедени технологично двигатели и за да могат да вървят добре и да харчат смешни литри не са никак прости. Някои имат и DPF филтри, които са допълнителен екшън. Дюзите на някои връскват за един работен такт по 5 дози гориво и са с променлива структура (пиезо кристали)

                                Отделно от това в Европа взимат дизелите, защото купуват нови автомобили, а нов дизел в дългосрочен план, каран основно с магистрална скорост и по магитстрали за едни 100-200хил.км дава сериозна сума спестени сртедства за гориво. Разходът на дизелов и бензинов двигател със скорости над 150км/ч е близо двоен. Като му се изчерпа ресурсът на дизела, то той отива на пазара втора ръка. Данъците на дизелите също са по-високи в някои страни и за да ти излезе сметката педпочитайки дизел в магазина си калкулираш, че трябва да му врътнеш едно 200-хил , за да си на сметка от цялата работа. Комън рейла изкарва до към 300 хил. без проблем или без сериозен проблем. Това е по наблюдения от двигателите на Ауди и БМВ, но тъй като повечето агрегати се правят от едни и същи фирми, дюзи, помпи, автомати, то нещата са идентични и при други марки.
                                Шансът да си купиш дизел без остатъчен ресурс е огромен, защото не знаеш на какъв реален пробег го взимаш и оттам започва набиването и смяната на тия скъпи части от "късметлията".

                                Сервизните книжки са пълен бошлаф. Имам познат търговец на коли от Италия с доста богат набор от фирмени печати. Попълва каквито искате книжки, защото твърди, че много клиенти не се интересуват от продаваната кола, ако няма сервизна книжка.
                                Тя сервизната книжка по начало е документ за самия водач, да си запише неща, които иска да помни. Не се вписват всички дейности. СЕрвизите си имат така наречената сервизна история в която се вписва обсолютно всичко пипано и сменяно докато колата е била в гаранция или извънгаранционно поддържана в същия сервиз. Аз вярвам само на такъв документ-извадка от фирмения сървър. След това е чисто гадаене и надяване да е на малко километри.

                                Според мен това имат предвид и майсторите.

                                Като гледам един американски осмак, конструиран през 70-те години как напрактика със съвсем дребни промени през годините се е продавал и предлагал до преди десет години, съвсем не се учудвам , защо майсторите го препоръчват и го хвалят. Просто конструиран , некапризен и лесен за обслужване. Освен високия разход на гориво не мога да му намеря косур. Разходът или се преглъща (за тези дето карат на бензин) с мисълта, че спестяваш от други ремонти и да го кажем направо - от куп нерви и време по сервизите или си калкулираш една газова и разходът на пари ти идва като този на дизел.

                                Предната ми кола беше дизел, взех си я умишлено , за да видя какво толкова ги хвалят тези дизели. тя ми бе най-новата (още в гаранция) и най-скъпата. Хубав двигател, нисък разход, много въртящ момент, но адски капризен, изискващ най-скъпото гориво и някакви процедури, профилактики, както дори ангажименти, които не ми се понравиха. Тракането, липсата на тяга след 3500 оборота както и турбо лагът не ги вклчювам дори в минусите, приемам ги за нормални. Върнах се на бензин, защото за моите разбирания и нужди е много по удачен.
                                Знам, че има хора, които разчитат на "евтина" нафта и затова търсят дизел, за тях си има оправдание, но комън-рейл и евтина нафта въобще не е никаква комбинация. Старите дизели с и без предкамера са друга работа, те ми харесват, защото са здрави и не са капризни към нафтата.
                                Аз така ги виждам нещата и така ги споделям.
                                Последно редактирано от verter; 10-01-13, 13:32.
                                Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                                0888/00-55-37

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X