Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

    Здравейте отново !
    Нямах време да пиша по рано по въпроса, но се оказа че това е нормално, защото "ефекта" се получава на сух асфалт при навит волан с включено 4х4. Събеседвах проблема по телефона по рано днес с "дядо владо" и се оказа, че джипът е с 231 раздатка(това по-спомен) и няма междинен диференциал, съответно няма кой да обере разликата между 2та диф-а.
    Благодаря на всички за мненията и съветите, изобщо не ми беше минало през акъла да погледна още вчера как се предава движението. Още веднъж благодаря на всички отзовали се !

    Коментар


    • #62
      От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

      Като споменахте Хакинен се сетих за тази реклама:http://www.youtube.com/watch?v=rSMQM4ASGRg

      Коментар


      • #63
        От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

        Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
        Всички мнения изказани по-горе, предполагат че задвижването 4х4 на Джипа е в ред.
        По описанието на колегата ми се струва, че нещо в предния диф не е както трябва.
        Все пак, той би могъл да каже след провеждане на малко експерименти върху тревна площ.
        Имаш предвид elbgt да не е прекалил с тунинга и блокажите по предния мост и нещо да му пречи да завива ?
        "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

        Коментар


        • #64
          От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

          Принципно почти всички сте прави.По своему...И за фул-тайм и за парт-тайм.Е,почти де...
          Искам само да вметна,че има вариянт Парт-тайм джипка да НЕ изправя завоите при включено 4х4 на хлъзгав терен с висока скорост.Това е почти всяка такава,при която има наличие на ЛСД в задия диф.
          От друга страна имам опит с кола 4х4 с 3 дифа на която е заварен(с телоподаващо) междинния.Колата се ползва за зимен дрифт и е с отворени преден и заден диференциял.Скоростите с които спокойно "взима" завои е абсолютно недостижима за който е да е паркетник.А с отворени дифове не става.Скоростта е доста по-малка.
          Голф Синхро пък е фул-тайм ,но с викомуфа.Като проходимост е "преборвал" доста марки и модели джипове(проверено).Но на висока скорост на сняг и/или лед, има склонност от недозавиване на предницата...
          Това не значи че не може да се кара...
          Та,мисълта ми е че всяко правило си има и изключения.
          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

          Коментар


          • #65
            От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

            Не мога да повярвам, че има такава тема, в този форум....
            На всяка жипка има стикер (на шофьорската врата или сенника) кога, как и защо се използва малкия лост.
            Че парттайма изправя завоите е факт. Доколко - въпрос на база, тегло, настилка, скорост, умения и т.н.
            Не трябва да се бърка фултайм с он деманд Ако има и блокировка на преден диференциал, нещата определено загрубяват.
            Едната ми кола е със суперселект и е идеална за експерименти в тази насока. Там разликата между фултайм и парттайм е толкова явна, че няма място за въпроси.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #66
              От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
              В същност, едва ли някой сериозно ще седне да оспорва, че фултайм би следвало да се държи по-добре отколкото парт-тайм в завой (особено по-остър), на хлъзгав асфалт. Възраженията са срещу залитането "Сакън! Не включвай предното на асфалта като стане хлъзгаво, щото не може да се кара!" Ами може, макар и не ралиджийската.
              Много точно го е казал Чавдар! Явно колегата elbgt е започнал отново да си "показва и мери кардана". Това занимание явно му доставя духовна наслада и се превръща в "рецидив".

              Та аз случайно съм "тествал" следните 4х4 машини:

              Опел Фронтера Б -PART TIME- до сега на сняг с включено 4х4 (low, high) не съм имал проблеми със завоите. На твърда настилка( по пътя до вр. Ботев) съм я карал в режим 4х4(поради незнание ) и нищо не съм счупил.

              Mitsubishi Outlander 2008 - AWD (torque on demand) - и на сняг и на твърда настилка се държи перфектно, нямал съм никакви проблеми със завоите.

              Jeep Grand Cherokee WK - FULL TIME - quadra drive 2 "недоразумение" както се е изразил(изхвърлил) колегата elbgt - за мен е най-добрата система (от трите изброени). Тествал съм я във всякакви условия и не съм открил никакви недостатъци.

              Та с две думи - разлика в управлението и поведението на машините с различни 4х4 системи ИМА, но и следното изказване

              Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
              .......Много по-страшно е примерно на заснежен асфалт. Тогава директно изправяш завоя и продължаваш направо без значение накъде си навил волана.........
              си е чисто изхвърляне.
              Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI Quadra Drive II

              Коментар


              • #67
                От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

                Колкото и да го затруднява, все пак стига от точка А, до точка Б. Често точка Б е точката от която трябва да се извлече някой "джип", повярвал си, включително и че "не изправя завоите".
                Айде няма нужда да ни учите да внимаваме на хлъзгав път.

                Коментар


                • #68
                  От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

                  Първоначално публикуван от glinski Преглед на мнение
                  преди това 5 години съм карал лек автомобил с парт тайм и също не съм имал подобни проблеми

                  Колега, само от любопитство, за SUZUKI X-90 става въпрос?
                  Живей така, че ако утре е последния ти ден, да не е необходимо да променяш нещо днес!

                  Коментар


                  • #69
                    От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

                    Първоначално публикуван от Жеко Жеков Преглед на мнение
                    Много точно го е казал Чавдар! Явно колегата elbgt е започнал отново да си "показва и мери кардана". Това занимание явно му доставя духовна наслада и се превръща в "рецидив".

                    Та аз случайно съм "тествал" следните 4х4 машини:

                    Опел Фронтера Б -PART TIME- до сега на сняг с включено 4х4 (low, high) не съм имал проблеми със завоите. На твърда настилка( по пътя до вр. Ботев) съм я карал в режим 4х4(поради незнание ) и нищо не съм счупил.

                    Mitsubishi Outlander 2008 - AWD (torque on demand) - и на сняг и на твърда настилка се държи перфектно, нямал съм никакви проблеми със завоите.

                    Jeep Grand Cherokee WK - FULL TIME - quadra drive 2 "недоразумение" както се е изразил(изхвърлил) колегата elbgt - за мен е най-добрата система (от трите изброени). Тествал съм я във всякакви условия и не съм открил никакви недостатъци.
                    Упорството ми в тази тема, разбирано погрешно от някои като "мерене на кардани" , е провокирано от такъв тип участници като цитирания. Хора които не вникват в контекста и търсят дума за която да се хванат. Хора които пред които не важат никакви аргументи и логиката няма никаква стойност. Хора които не са открили или забелязали "никакви проблеми" и "нищо не са счупили". Хора които разбират понятията буквално и пътя към вр. Ботев е с "твърда настилка", въпреки че е настлан с дебел слой каменен трошляк. Пример за такъв тип участник е цитирания в този пост. А останалите, които са изправяли завои с part-time нямам никакво намерение да поучавам. Твърдя само, че part-time 4х4 изправя завоите - винаги и на всякаква настилка. Ама колко, кога, как и кой няма никакво значение. Важен е факта и той е неоспорим. За съжаление само за някои е неоспорим. Има голяма група дървени философи тук, които щом "не са го забелязали" значи не е вярно. За тях специално ще перефразирам един шаблон. Звучи така: "Блажени са невярващите, защото те ще повярват". Рано или късно...
                    Последно редактирано от elbgt; 22-10-11, 10:03.
                    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

                      Първоначално публикуван от l.m Преглед на мнение
                      Колега, само от любопитство, за SUZUKI X-90 става въпрос?
                      не колега, за алфа ромео 33 спорт вагон става дума. комбито на 33ката с 4х4 без междинен диф.
                      не бързам за никъде...
                      XJ 2.5TD '98

                      Коментар


                      • #71
                        От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

                        За тия дето им изправя да ги светна един пиниз - лекинко дърпате ръчната
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • #72
                          От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

                          Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                          Упорството ми в тази тема... Твърдя само, че part-time 4х4 изправя завоите - винаги и на всякаква настилка. Ама колко, кога, как и кой няма никакво значение.
                          Е, добре, де - как завиваш с Wranglera напр. в кал - като наближиш завой, връщаш лостчето на 2HI или дърпаш ръчната ?
                          "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                          Коментар


                          • #73
                            От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

                            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                            За тия дето им изправя да ги светна един пиниз - лекинко дърпате ръчната
                            Ако ръчната ти е на кардана?
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • #74
                              От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

                              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                              Ако ръчната ти е на кардана?
                              Пак става
                              Тва не е опция за постоянно каране, просто върши работа в определени ситуации по заснежени или лизгави терени.
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • #75
                                От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

                                Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                                Е, добре, де - как завиваш с Wranglera напр. в кал - като наближиш завой, връщаш лостчето на 2HI или дърпаш ръчната ?
                                Завивам като всички останали с part-time. Единствената разлика е че забелязвам изправянето колкото и малко и незабележимо да е то понякога. Знам как да се справя. Но това не означава, че то не съществува. Може би е добре да отбележа че изключително рядко ми се налага да включвам 4х4. Карам и по скали и по калища предимно на задно. Отпред съм с отворен диференциал а блокажа отзад съм пускал няколко пъти за две години. Тези които ме познават знаят че хич не си падам по разходкаджийските маршрути. Хич не се кефя на дълги горски преходи, които свършват на някакво място, където пристигналия преди мен с Рено 19 вече си плаща сметката за кебапчетата.
                                Последно редактирано от elbgt; 22-10-11, 11:56.
                                My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X