Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
    Колко бързо да е, ще зависи от един куп фактори, така че едва ли някой може да да ти посочи конкретна стойност. На заледено в завой можеш да си се пързаляш с всякаква кола. Дали не можеш да го направиш и с т.нар. фултайм, при който в същност си на задно, а предното се задейства при настъпване на определени обстоятелства?
    Това за фултайма не е вярно. Предава движения постоянно и еднакво към всички, но на лед това с малко сцепление веднага пребоксува. За това е и междинния блокаж. Валидно е за тия недоразумения с виско муфите.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • #17
      От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
      Дали не можеш да го направиш и с т.нар. фултайм, при който в същност си на задно, а предното се задейства при настъпване на определени обстоятелства ...
      Или пък си на предно, а задното се задейства ...
      Мой приятел с доста съвременен СУВ, на лед и на изкачване изправи пред мен завоя и отнесе предницата, че и на един човечец. После се почна, "ама аз си мислех, че тая система трябвало да вкара колата в пътя, оная система трябвало да вкара колата в пътя" и т.н. Като дойдоха катаджиите казаха, че тоя завой редовно го изправят и все "джипове" от новите.

      Коментар


      • #18
        От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
        В продължение на 4 зими ежедневно през зимата карам джипка с парт-тайм.
        То и аз така карам. Къде ще ходя, но като поизправя един-два завоя се връщам и си паля паркетника. С него никакви грижи при същите условия. Вярно, че той е SH-AWD и разпредлеля въртящия момент не само между двата моста, а и между лява и дясна страна на мостовете и не е съвсем сравним с познатите Quadra или Selec недоразумения, но все пак е full-time. Тази система е способна да отдаде целия въртящ момент само на едно колело - задното външно и я сравняват със завиването на лодка. Другия вариант да си карам part-time зимата е в завоите да включвам само задно, а на правите 4х4. Тук нещо така масово се отрича този недостатък на part-time, че ще взема аз да погледна отдолу да не би на мен да са ми в повече карданите нещо Или май нещо не се разбираме за това кое е бързо и кое бавно

        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
        казаха, че тоя завой редовно го изправят и все "джипове" от новите.
        Ама от тия дето реално са с предно и чат-пат не'кво задно с многодисков електрически или виско съединител към задния мост, който видиш ли включвал за някакви милисекунди. Дай да не говорим за чак такива порнографии.
        Последно редактирано от elbgt; 21-10-11, 19:19.
        My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

        Коментар


        • #19
          От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

          Всички мнения изказани по-горе, предполагат че задвижването 4х4 на Джипа е в ред.
          По описанието на колегата ми се струва, че нещо в предния диф не е както трябва.
          Все пак, той би могъл да каже след провеждане на малко експерименти върху тревна площ.
          Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

          Коментар


          • #20
            От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

            Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
            Това за фултайма не е вярно. Предава движения постоянно и еднакво към всички, но на лед това с малко сцепление веднага пребоксува. За това е и междинния блокаж. Валидно е за тия недоразумения с виско муфите.
            За някои може и да не е вярно, ама си има такива, дето се водят "All time" или "Full time" (даже до лоста на раздатката го пише), а в същност 4x4 е on-demand.

            Та да не се окаже, че не само парт-тайм, ами и такива не трябва да се карат през зимата?
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #21
              От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

              Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
              Благородно ти завиждам, колега, че хем караш по здравата раздатка, хем никога до сега не си усетил или изпитал единствения и сериозен недостатък. Именно заради този недостатък конструктурите завират разни диференциали във full-time раздатките. Ако го нямаше този проблем, който твърдиш, че при теб липсва от какъв зор въобще ще се произвежда full-time? Абе я за всеки случай погледни дали и двата кардана са ти на мястото
              колега, фул тайм раздатките са за ползване на 4х4 постоянно, както добре ви е известно. парт тайм са за ползване в условия при които липсва сцепление /както също ви е добре известно/. ако с парт тайм се влезне рязко в завой с много газ ще има пробеми. ама то само с ядене не става... та това че трябва само направо да се кара като е включено 4х4 е откровен виц. а моята кола очевидно показва изключителни качества следкато се движи без кардани. и не твърдя,а практикувам.

              жив и здрав!
              не бързам за никъде...
              XJ 2.5TD '98

              Коментар


              • #22
                От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

                Всички могат да се карат зимата, ама едни мнооого бавно и внимателно, а други нормално
                My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                Коментар


                • #23
                  От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

                  Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                  ... Дай да не говорим за чак такива порнографии.
                  При всички положения са много по добри за асвалта от моята бангия, примерно. Проблема е, че собствениците много се доверяват на рекламата на продавачите и почват да си мислят, че едва ли не тая машина може да вземе всеки завой и при всякакви обстоятелства.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

                    Първоначално публикуван от glinski Преглед на мнение
                    ... та това че трябва само направо да се кара като е включено 4х4 е откровен виц.
                    И аз така мисля и не знам тази градска легенда защо се тиражира от стопанин на такъв култов Wrangler Може би, защото си има добър паркетник за безгрижно каране и не се опитва много-много да кара другото возило по зимни пътища.
                    Някъде (дали пък не беше тук ) беше писано, че фул-таймът е система за сигурност, а не за проходимост като парт-тайма и появата му при джипките е в обратен ред - първо тръгва от разни "Ланчии интеграле" и "Аудита куаттро", после при високопроходимите автомобили и му се налагат присадки като блокажи, героторни помпи и прочие чудесии, за да стане при нужда пак... "парт-тайм".
                    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                    Коментар


                    • #25
                      От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

                      Почти е така както си го написал. Аз лично имам ежедневна възможност да сравнявам поведението на системите за задвижване на двата ми автомобила. Едната part-time, а другата SH-AWD. Когато става дума за сравнение между тях по твърда настилка без значение с добро или лощо сцепление резултатът 10:0 за SH-AWD. При движение при тежки натоварвания на трансмисията резулататът е 10:0 за part-time и всъщност това е единственото предназначение на тази система - здравина и простота. По всички останали параметри губи. Не че не знам как да я карам през зимата по снеговете и ледовете, но поведението и в сравнение с другата е трагично и няма нужда да си причинявам нерви. Те хората коли с един двигателен мост карат и не им изправя завоя или поднася задника аз съм тръгнал да ви убеждавам, че part-time системата не ставала за зимата. Луд ли съм?
                      Последно редактирано от elbgt; 21-10-11, 19:40.
                      My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

                        Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                        Всички могат да се карат зимата, ама едни мнооого бавно и внимателно, а други нормално
                        Като ти гледах видеото, онзи ляв на 90* към Горубляне го взе с 29 км/ч. На съвършено сух асфалт. А сега питаш дали с парт тайм подобен завой на заледен терен може да се вземе с 30 км/ч. Кое е бавно и кое е нормално?
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

                          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                          Като ти гледах видеото, онзи ляв на 90* към Горубляне го взе с 29 км/ч. На съвършено сух асфалт. А сега питаш дали с парт тайм подобен завой на заледен терен може да се вземе с 30 км/ч. Кое е бавно и кое е нормално?
                          Бърках си в носа точно и за т'ва Иначе ако е заснежено с 30 км/час и вкл. 4х4 този завой го изправям директно и се метам право в скрапа и ако след мен има други такива part-time-аджии и те там на опашка.

                          Нищо де. Идва зима и ше ви пр'айм тест там. Очаквайте специална тема при първия по-сериозен сняг и студ.
                          Последно редактирано от elbgt; 21-10-11, 19:51.
                          My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

                            Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                            Бърках си в носа точно и за т'ва Иначе ако е заснежено с 30 км/час и вкл. 4х4 този завой го изправям директно и се метам право в скрапа и ако след мен има други такива part-time-аджии и те там на опашка.
                            Моля ? С 30 километра при заснежаване и не можеш да вземеш завой с 4х4 ????
                            И какво точно се случва с Part-time-то ?
                            Колко много коли в целия свят се обездвижвали през зимата. А горките производители дали предполагат за наличието на този дефект ?
                            Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                            Коментар


                            • #29
                              От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

                              Всички от тук пишещите,знаят много добре за какво става въпрос с този парт-тайм зимата,ама защо го ядете човека-не знам! По добре напишете на този който е пуснал темата къде да чете,и да се приключва!
                              088пет722пет99
                              http://www.hydropompi.com/

                              Коментар


                              • #30
                                От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

                                Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
                                И какво точно се случва с Part-time-то ?
                                Ще се опитам да обясня макар че ми се струва загубена кауза. Диференциалната скорост на предния мост изминаващ по-голям път е значително по-голяма от тази на задния, който изминава по-малък път (по вътрешните на траекторията дъги). При part-time няма междинен диференциал и двата кардана са свързани твърдо, а в същото време предния кардан се опитва да се върти по-бързо от задния. По тази причина колелата и на двата моста започват да приплъзват в посока обратна на движението им. Поради факта, че задния мост се движи по вътрешните дъги, той приплъзва по-малко и сцеплението му е по-добро и съответно влиянието му е по-голямо. Крайния резултат е че автомобила се съпротивлява на всякакъв вид завиване. Колкото то е по-голямо толкова по-осезаем е този ефект. А пък най-осезаем е при потегляне от място и с навит в крайно положение волан. Тогава разликата в скороста на двата кардана е най-голяма, а сцеплението (при покой) най-голямо и точно затова се стига до чупене, на карета полуоски и т.н. Не съм сигурен, че съм го обяснил съвсем ясно, но който разбрал разбрал.
                                Последно редактирано от elbgt; 21-10-11, 20:19.
                                My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X