От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед
На циментирания наклон не може да завиеш на парт тайм, или поне не е препоръчително. Ако завоя е на чакъла, може, там приплъзването ще е достатъчно. Повечето Гранд-черокита са фул-тайм, макар да има доста варианти.
Понеже сме зачекнали темата, да изтропам и своя въпрос към по-запознатите? Каква е практическата разлика между 249 и 249 ОД? Теоретическата я знам, конструктивната също, ама на практика какво се получава например при тръгване на лед, при изкачване на заледен наклон? При ОД на бавни нали се въртят и 4те колела заедно, с една скорост?
На циментирания наклон не може да завиеш на парт тайм, или поне не е препоръчително. Ако завоя е на чакъла, може, там приплъзването ще е достатъчно. Повечето Гранд-черокита са фул-тайм, макар да има доста варианти.
Понеже сме зачекнали темата, да изтропам и своя въпрос към по-запознатите? Каква е практическата разлика между 249 и 249 ОД? Теоретическата я знам, конструктивната също, ама на практика какво се получава например при тръгване на лед, при изкачване на заледен наклон? При ОД на бавни нали се въртят и 4те колела заедно, с една скорост?
Коментар