Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

    Еееххооо, пииишаа виии ооотт оонзиии свяяят.....

    Това стана след като карах парт тайм витарата през зимата. Бидейки последен глупак включих и предния мост на сняг, и о, чудо! Исусе, джипката завива и се движи доста по-стабилно отколкото само на заден... И след като не знаех, че на сняг е много опасно да се кара така-карах, и сега се събуждам, и виждам компютър. Явно и в ада има интернет, и ви пиша от тук

    Сега сериозно-всяка машина си има начин на каране, и който знае как да се спавя-няма проблеми.

    А разните модерни трибуквени системи ттябва да се забранят като опасни за живота на потребтелите
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #32
      От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

      Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
      Ще се опитам да обясня

      В никакъв случай не се заяждам, просто искам да попитам нещо..... Колега, имаш ли опит с парт-тайм системи, извън тази с Вранглера?
      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

      Коментар


      • #33
        От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

        Преди да ти отговоря ще те помоля да обясниш защо питаш. Защото има различни part-time системи ли? Или си мислиш че въпросът ти е с win-win резултат.

        едит/

        През далечната 1996 г си купих и карах в продължение на 4 години Nissan Terrano 2. Карах го предимно през зимните месеци. Изправяше завоите не по-зле от Вранглера сега. Когато разбрах от къде е този проблем го замених с автомобил с full-time. Та чак до Вранглера сега, но неговата идея е друга и не съм го купувал за ежедневно ползване. Макар че по-добре в него да се джаскат разни льоховци през зимата вместо в лаченото ми SUV-че, че там само един гол амортесьор е $800
        Последно редактирано от elbgt; 21-10-11, 20:37.
        My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

        Коментар


        • #34
          От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

          Първоначално публикуван от REGULATOR Преглед на мнение
          Всички от тук пишещите,знаят много добре за какво става въпрос с този парт-тайм зимата,ама защо го ядете човека-не знам! По добре напишете на този който е пуснал темата къде да чете,и да се приключва!
          По мое скромно мнение се оказва, че далеч не всички от тук пишещите изобщо вдяват за какво иде реч!Което ми е мноооого странно!
          Парт-тайм задвижване само при необходимост на хлъзгав терен, при който да може да се превърти натовареното колело, за да се разтовари непрежението и да не се счупи нещо по задвижването.
          На сняг, заледено, мокра трева и кал съм карал продължително с добичето, опичайки си акъла и проблеми никакви!Да се завива с парт-тайм на сух терен си е...незнание...
          много автомати-слаби резултати!

          Коментар


          • #35
            От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед



            Не, разбира се..... Парт-тайм си е парт-тайм..... Просто се убедих от личния опит, че нещата не са толкова еднозначни..... Теглото на джипа, расстоянието между оси, наличие на лифт и още някои други фактори са от голямо значение за пътното поведение на една кола/джипка. Ти в момента караш една кола със суперлека задна част, където цяялото тегло е над предния мост. И това си има цена. Ти си я описал няколко поста по-нагоре. Смея да те уверя, че същата Витара дълга база съвсем прилично се държи на леко/средно/силно заснежен/мокр път и с парт-тайм система на задвижване.... Късия Патроль - също няма проблеми. Гранд Чероки с блокиран междинния дифференциал - също е ОК на леко и не леко лъзгав асфалт..... Също голямо значение имат и гумите. С едни и същи гуми в една и съща зима, през едни и същите снегове - различните джипки се държаха по различния начин. А аз имах късмет да имам възможността и шанса да тествам това.....
            Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
            Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

            Коментар


            • #36
              От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

              Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
              Ти в момента караш една кола със суперлека задна част, където цяялото тегло е над предния мост.
              Въпреки че много ми става писането не мога да се сдържа и ще уточня. Мерено на кантар за ГТП под предния ми мост теглото е 1140 кг, а под задния 1060. Това без водач и пътници и без резервна гума отзад. Ако я сложа почти се изравняват. Дори в момента отпред съм с още 40 кг по-лек, защото съм свалил предната лебедка.

              И ако наистина теглото отпред бе много повече отколкото отзад ефекта от part-time-a щеше да е осезаемо по-малък. И всъщност си прав за това че ако теглото е резпределено неравномерно в полза на предния мост нещата са различни и ефекта е по-малък. Ама дай сега да караме небалансирани карачейки за да не усещаме дървото на part-time.
              Последно редактирано от elbgt; 21-10-11, 20:49.
              My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

              Коментар


              • #37
                От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

                Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                ...Парт-тайм задвижване само при необходимост на хлъзгав терен, при който да може да се превърти натовареното колело, за да се разтовари непрежението и да не се счупи нещо по задвижването.
                На сняг, заледено, мокра трева и кал съм карал продължително с добичето, опичайки си акъла и проблеми никакви!Да се завива с парт-тайм на сух терен си е...незнание...
                А сега де ?
                Едното мнение е никога Part-time на хлъзгаво, а другото - Никога на сухо.
                Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                Коментар


                • #38
                  От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

                  Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
                  А сега де ?
                  Едното мнение е никога Part-time на хлъзгаво, а другото - Никога на сухо.
                  Аз, който съм лаик казвам никога парт-тайм в режим 4х4 на сухо и в завой!На хлъзгави и лигави терени няма проблем да се обиколи света!В Софийско градско на сняг и лед съм карал по цял ден на 4х4 и съм взимал перфектно всички завои, като съм оставял зад себе си всякакви паркетници с фул-тайм!Хем съм къса база!
                  Последно редактирано от mbenz; 21-10-11, 20:52. Причина: допълнение
                  много автомати-слаби резултати!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

                    Тц, тц, тц ! Единственото решение е като падне първия хубав сняг в София и се задържи да си спретнем едно "вземане на завои" и "издухване на паркетници" с къса, дълга или каквото и да е база part-time звяр. Аз ще се явя с лигав паркетник на тоя тест. Става ли? И без шикалкавения. От самото начало говоря за твърда настилка. Без значение суха, мокра или заледена.
                    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

                      Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                      Тц, тц, тц ! Единственото решение е като падне първия хубав сняг в София и се задържи да си спретнем едно "вземане на завои" и "издухване на паркетници" с къса, дълга или каквото и да е база part-time звяр. Аз ще се явя с лигав паркетник на тоя тест. Става ли? И без шикалкавения. От самото начало говоря за твърда настилка. Без значение суха, мокра или заледена.
                      Става!
                      много автомати-слаби резултати!

                      Коментар


                      • #41
                        От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

                        Aз също бих заложил на паркетника си,от двете в подписа ми,ако става дума за висока скорост в завой на сняг.
                        Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                        Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                        Враца

                        Коментар


                        • #42
                          От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

                          Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                          ... Аз ще се явя с лигав паркетник на тоя тест. ...
                          В същност, едва ли някой сериозно ще седне да оспорва, че фултайм би следвало да се държи по-добре отколкото парт-тайм в завой (особено по-остър), на хлъзгав асфалт. Възраженията са срещу залитането "Сакън! Не включвай предното на асфалта като стане хлъзгаво, щото не може да се кара!" Ами може, макар и не ралиджийската.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #43
                            От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

                            Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                            Тц, тц, тц ! Единственото решение е като падне първия хубав сняг в София и се задържи да си спретнем едно "вземане на завои" и "издухване на паркетници" с къса, дълга или каквото и да е база part-time звяр. Аз ще се явя с лигав паркетник на тоя тест. Става ли? И без шикалкавения. От самото начало говоря за твърда настилка. Без значение суха, мокра или заледена.
                            На мен пък ми прави впечатление , че много държиш да си мериш кардана с някой . И преди това в една тема сега и в тази . Вечно твоите машини са най-най и явно си най-големият разбирач от всички ни . Като не можеш да караш парт тайм не карай парт тайм , как всички караме по цяла зима пък сме се научили да не изправяме завои и да не се въртим ???

                            Коментар


                            • #44
                              От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

                              Съжалявам ама тоя предния пост е пълна глупост. Нито една вярна дума в него. Кой каквото искал това разбрал.

                              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                              Ами може, макар и не ралиджийската.
                              Напротив по-безопасния начин е да се кара раладжийската - само на задно и най-добре с ESP

                              edit/

                              Няма ли part-time-аджий мераклий за тест с паркетник ? Нямам никакви претенции за вида part-time звяр. Може и 500 к.с. да е Може и някакво G 55 AMG но с включен блокаж на междинния диференциал! И не за да си меря моя кардан, а за да видят всички как part-time не ще да завива. Не всички де. Има няколко поста от хора които го знаят.
                              Последно редактирано от elbgt; 21-10-11, 21:41.
                              My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

                                колега, защо с паркетник бе? заповядайте като падне читав сняг, с вранглера, да се качиме до златните мостове- има хубава чорба. по пътя ще видиме, кой как изправя завойте. това с "изправянето" на заснежен асвалт да не го тренирате с "кални" гуми в студа? щото това би обяснило проблема
                                не бързам за никъде...
                                XJ 2.5TD '98

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X