Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трудно палене + бял пушек + няма гориво

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

    Първоначално публикуван от Ba4e Mite Преглед на мнение
    Това са си нормалните стойности на разхода.
    Може да ти падне около 9-10 л/100 , само ако е топло, скорост около 90-100км/ч и равномерно движение /без изрязвания и високи обороти/.
    За градско няма как да стане под 15 л/100км , еле па зимата в студа може да подмине и 20-така.
    Добре, едвам ме успокой Ма като гледам Carburretor-а какви стойности пише 8- 9 и 11- 12, явно ме мързи да си дърпам крака от газта... Днес ще има ли резултат от поредната намеса при паленето?
    R 727cc BB KIT
    ZJ V8
    WK2 V6

    Коментар


    • #77
      От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

      Относно не вървенето - спира на 1800 оборота и около 60 км/ч, при 60 трябва да пуснеш газта, да се помолиш и да мине на 4-та и вдига 80
      Но понякога решава и тръгва и си вдига и 130, като за това му помагам и аз - при около 40-50 км/ч ръчно минавам на втора - вдига оборотите и минаваме заветните 2000 оборота, пак на Д и си върви до 100-120, но ускорява бавно. Турбото на място си надува, но в движение компа го реже. МАП-а го сменихме с нов, защото даваше грешка за температурния датчик в МАП-а. Пак така ...
      Първоначално публикуван от stilnik Преглед на мнение
      Сега препрочитам темата и си задавам въпроса - с каква марка тестер работихте? На нашите мелези най-много им приляга DRBII, а за контролера на двигателя и той понякога чете глупости. Все пак OBDII стандарта е за дизелови коли след 2000г.
      С Бошовски.
      Първоначално публикуван от Ba4e Mite Преглед на мнение
      Това са си нормалните стойности на разхода.
      Може да ти падне около 9-10 л/100 , само ако е топло, скорост около 90-100км/ч и равномерно движение /без изрязвания и високи обороти/.
      За градско няма как да стане под 15 л/100км , еле па зимата в студа може да подмине и 20-така.
      Абе на мен със 120 по магистралата ми пада и под 9. Иначе градско ако не е в центъра по малките улички в центъра тръгни - спри ми дава 12-13, иначе ако се ходи само до центъра по уличките - 16-18.
      Другата ми кола - ауди а8 4.2 бензин харчи 9-11 извънградско и 16-22 градско

      Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
      ...

      След като ми регулираха помпата (оная фатка с местенето на капака), след като махнах гадното виско и сложих K&N въздушен филтър...
      Това с помпата трябва да се пробва. А на мястото на виското какво сложи или си караш само с ел.перката?
      Последно редактирано от buysell; 30-12-10, 18:06.
      Грандоман WJ 3.1 QD

      Коментар


      • #78
        От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

        На мен все ми се струва, че ще се окаже нещо ужасяващо елементарно...
        Проверихте ли изпускателната система?

        Коментар


        • #79
          От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

          Първоначално публикуван от buysell Преглед на мнение
          ... Турбото на място си надува, но в движение компа го реже...
          Колко надува - щото 0,6 ми се вижда малко? По принцип турбо се мери в движение. На висока предавка, с много газ, на баир.
          Как пък реши, че го реже компа?
          По горе питах дали компа чете правилно показанията на педала?
          Най ме е страх от хора без мечти...

          Коментар


          • #80
            От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

            Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
            Колко надува - щото 0,6 ми се вижда малко? По принцип турбо се мери в движение. На висока предавка, с много газ, на баир.
            Как пък реши, че го реже компа?
            По горе питах дали компа чете правилно показанията на педала?
            На диагностиката като тръгне да надува на 0,6 веднага го реже и пада на 0,4 ...
            За показанията на педала не знам, но все пак на място си се форсира до 4000 оборота.
            Грандоман WJ 3.1 QD

            Коментар


            • #81
              От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

              Турбото на WJ 3.1 няма управление през компютъра,ако налягането пада причината е някъде другаде.От компютъра се управляват само EGR клапана ,помпата и перката за охл....доста архаично но понякога пак е трудно за разгадаване
              grand cherokee 4.0 MY 2003 LAREDO.....love this car.

              Коментар


              • #82
                От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                Първоначално публикуван от robi Преглед на мнение
                Турбото на WJ 3.1 няма управление през компютъра,ако налягането пада причината е някъде другаде.От компютъра се управляват само EGR клапана ,помпата и перката за охл....доста архаично но понякога пак е трудно за разгадаване
                Не съм се изразил правилно, не е нужно да има управление на турбото - стига му да спре нафтата и турбото умира
                Грандоман WJ 3.1 QD

                Коментар


                • #83
                  От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                  Последно инфо от Андро - две дюзи пикаят и подгряването на 2 свещи не работи - има 2 релета и 2 инсталации, една за 2 свещи и една за 3 свещи, и двете релета работят.
                  Грандоман WJ 3.1 QD

                  Коментар


                  • #84
                    От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                    Какво стана с температурния датчик?Докато не го накарате да работи нормално двигателя ще се побърква.
                    Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
                    Grand 3.1TD
                    0898 620 306 Стоян

                    Коментар


                    • #85
                      От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                      Първоначално публикуван от ssspeed Преглед на мнение
                      Какво стана с температурния датчик?Докато не го накарате да работи нормално двигателя ще се побърква.
                      За съжаление проблемите ни заливат един след друг.
                      Дюзите свалихме и стендовахме. Оказаха се две пикаещи. При свалянето им се разчиства моторния отсек в тая му част. Преди монтирането на новите дюзи реших още един път да измеря свещите и кабелите. Свещите директно на акумулатора са перфектни. На единия кабел обаче греда. Няма напрежение. Това определено беше изненада, тъй като при предишното мерене имаше напрежение на всички кабели.
                      Накрая затрупани от проблемите опростихме схемата като захранихме свещите директно от акумулатора.
                      След процедури по обезвъздушаване джипа запали.
                      Проблемите са много и във всички системи, и информацията е изключително многопосочна и объркваща. Всичкото това събрано на куп събаря джипа в определени режими.
                      След Нова Година на чисто ще се работи по проблемите един след друг.
                      Весела Нова Година и благодаря за съветите!
                      Последно редактирано от Аndro 160; 31-12-10, 10:38.

                      Коментар


                      • #86
                        От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                        За съжаление проблемите ни заливат един след друг.
                        Дюзите свалихме и стендовахме. Оказаха се две пикаещи. При свалянето им се разчиства моторния отсек в тая му част. Преди монтирането на новите дюзи реших още един път да измеря свещите и кабелите. Свещите директно на акумулатора са перфектни. На единия кабел обаче греда. Няма напрежение. Това определено беше изненада, тъй като при предишното мерене имаше напрежение на всички кабели.
                        Накрая затрупани от проблемите опростихме схемата като захранихме свещите директно от акумулатора.
                        След процедури по обезвъздушаване джипа запали.
                        Проблемите са много и във всички системи, което събрано на куп събаря джипа.
                        След Нова Година на чисто ще се работи по проблемите един след друг.
                        Весела Нова Година и благодаря за съветите!
                        "..."... При проверката на свещите ..."

                        Как проверихте свещите - извинявам се за въпроса, но върховете зачервиха ли се? Проверихте ли дали има напрежение при подаване на контакт и колко време се задържа. И накрая - подадохте ли напрежение на свещите директно от акумулатора...."


                        ??????????

                        Коментар


                        • #87
                          От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                          Първоначално публикуван от stilnik Преглед на мнение
                          "..."... При проверката на свещите ..."

                          Как проверихте свещите - извинявам се за въпроса, но върховете зачервиха ли се? Проверихте ли дали има напрежение при подаване на контакт и колко време се задържа. И накрая - подадохте ли напрежение на свещите директно от акумулатора...."


                          ??????????
                          Колега, съвета ти е правилен и го ценя, но има някои особенности.
                          Първите три ги сваляхме, тъй като през тях мерихме компресията. Последните две ги мерих с пробна лампа(кабелите на мултицета не можеш да напъхаш). Не съм ги свалял, щото там мястото е под арматурното табло и е изключително криво. Накрайника на компресомера поради особенности в капака на клапаните влиза на магия и там беше изключено да влезе. Там меренето на компресия може да стане само през дюзите. Всеки който е чувал за алуминиевите глави на VM-а знае какви рискове се поемат при демонтажите и монтажите на свещи и дюзи, и въобще на всеки монтаж по капака и особенно по главите. Отгоре на това дюзите се отвиват с дълга вложка 28(!) и някой преди мен ги беше заоблил с 12-десетостен май 27. Прецених че за пълни измервания риска за мен е голям и за това не съм свалял последните две свещи и мерил компресията на последните два цилиндри.
                          Напрежението на кабелите обаче категорично мерих и на всички кабели имаше.
                          Написал съм и стойностите в предишен пост.

                          Коментар


                          • #88
                            От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                            Андро - двете релета са еднакви. Размени ги, да видиш да не е проблема в релето.
                            Едното реле е за 1,3 и 5 свещ, другото за 2 и 4 свещ.
                            Има и бушони преди релетата - #6 бушон за 1,3 и 5 свещ, #11 бушон за 2 и 4 свещ. И двата са по 50А.

                            Дюзите не са 28. Камък 28 хлопа. И 27 не са. И цолов размер не е. Не ги знам колко са. Някъде 27 и нещо. Не съм мерил нова дюза. Има си специален камък за целта. Що са го направили така - един Бог знае. Иначе и аз ги развивам с дълбоко 28. С дупка в горния край за кабела на първа дюза.
                            Най ме е страх от хора без мечти...

                            Коментар


                            • #89
                              От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                              Колега, съвета ти е правилен и го ценя, но има някои особенности.
                              Първите три ги сваляхме, тъй като през тях мерихме компресията. Последните две ги мерих с пробна лампа(кабелите на мултицета не можеш да напъхаш). Не съм ги свалял, щото там мястото е под арматурното табло и е изключително криво. Накрайника на компресомера поради особенности в капака на клапаните влиза на магия и там беше изключено да влезе. Там меренето на компресия може да стане само през дюзите. Всеки който е чувал за алуминиевите глави на VM-а знае какви рискове се поемат при демонтажите и монтажите на свещи и дюзи, и въобще на всеки монтаж по капака и особенно по главите. Отгоре на това дюзите се отвиват с дълга вложка 28(!) и някой преди мен ги беше заоблил с 12-десетостен май 27. Прецених че за пълни измервания риска за мен е голям и за това не съм свалял последните две свещи и мерил компресията на последните два цилиндри.
                              Напрежението на кабелите обаче категорично мерих и на всички кабели имаше.
                              Написал съм и стойностите в предишен пост.
                              Напълно съм съгласен с теб , колега, ама ме е малко яд за изгубеното време и нерви. Но хубавото е , че края на годината идва с добър разултат. Весели празници на всички!
                              Последно редактирано от stilnik; 31-12-10, 19:54.

                              Коментар


                              • #90
                                От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                                Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                                Андро - двете релета са еднакви. Размени ги, да видиш да не е проблема в релето.
                                Едното реле е за 1,3 и 5 свещ, другото за 2 и 4 свещ.
                                Има и бушони преди релетата - #6 бушон за 1,3 и 5 свещ, #11 бушон за 2 и 4 свещ. И двата са по 50А.

                                Дюзите не са 28. Камък 28 хлопа. И 27 не са. И цолов размер не е. Не ги знам колко са. Някъде 27 и нещо. Не съм мерил нова дюза. Има си специален камък за целта. Що са го направили така - един Бог знае. Иначе и аз ги развивам с дълбоко 28. С дупка в горния край за кабела на първа дюза.
                                Разменял ги е. Резултата си е същия - релетата работят, проблема не е от тях.
                                Грандоман WJ 3.1 QD

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X