Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трудно палене + бял пушек + няма гориво

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

    В такъв случай,можеше да провериш статично центровката с индикаторен часовник,ако имаш необходимия уред.Така щеше да знаеш,дали причината е само в грешните показания на датчиците или и в неправилна центровка на помпата.Не е случайно,че възможножтта за статична центровка на помпата към двигателя, е оставена и при помпите с електронно управление.При правилна статична центровка и стойностите по време на работа биха били коректни.Често дори и при не съвсем коректна статична центровка,електрониката успява да компенсира неточноста,като ползва обратната връзка от датчика на една от дюзите и датчика за положението на коляновия вал.
    Статичната проверка на центровката се пропуска при зацепване на помпата и се ползват показанията на компютъра,ама ако всичко друго е в норми иначе не става без нея.
    При всички положения тази проверка не вреди.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • #47
      От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

      Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
      В такъв случай,можеше...
      Няма смисъл Цецо. Знаеш много добре, че освен проблемите, микропроцесорните системи имат и добри страни. В смисъл, че си казват за секунди неща, които иначе изискват маса време и труд.

      Коментар


      • #48
        От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

        Така е.Особено ако мястото за тази проверка не е много удобно,а пък повредените датчици и без друго се сменят,ще мине и без това.
        После при изправни датчици,ще си центроваш помпата по компютъра и няма да има грижи.
        Само вметнах,какво може да се направи без тестов компютър и преди да се купуват датчици(или ако не се купуват).В смисъл,че ако я центроваш статично ,по стария метод,после едва ли ще се наложи да я коригираш.Ама ако е разправия,а се сменят и датчиците,наистина ще е излишен труд.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • #49
          От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

          "... При проверката на свещите ..."

          Как проверихте свещите - извинявам се за въпроса, но върховете зачервиха ли се? Проверихте ли дали има напрежение при подаване на контакт и колко време се задържа. И накрая - подадохте ли напрежение на свещите директно от акумулатора.

          Коментар


          • #50
            От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

            Свещите на тоя мотор обикновено карат сумати време без проблем и бих казал, че най- малко те правят проблеми, демек подгряват си както трябва. Това което трябва да направи за момента е да смени датчиците и да сложи един възвратен клапан (преди горивния филтър) да види дали на следващата сутрин ще запали, ако запали е ясно че дърпа въздух и започва търсенето по магистралите и помпата, ако не запали, помпа и МАП сензор, но не вярвам това да се случи.
            R 727cc BB KIT
            ZJ V8
            WK2 V6

            Коментар


            • #51
              От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

              Аз по-скоро си мислех за един клапан малко преди помпата, така ще имаме пълен филтър и цялата магистрала до помпата. А свещите както писах - скоро ги сменях - около месец. Имам ръчна подкачваща помпичка след филтъра, която играе ролята и на възвратен клапан и си мисля, че е по-добре да е непосредствено преди помпата.
              Грандоман WJ 3.1 QD

              Коментар


              • #52
                От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                Първоначално публикуван от buysell Преглед на мнение
                Аз по-скоро си мислех за един клапан малко преди помпата, така ще имаме пълен филтър и цялата магистрала до помпата. А свещите както писах - скоро ги сменях - около месец. Имам ръчна подкачваща помпичка след филтъра, която играе ролята и на възвратен клапан и си мисля, че е по-добре да е непосредствено преди помпата.
                Нищо, че си ги сменял преди месец. Провери така ли работят, както съм ти описал в по горния пост. Скоро имаше един случаи с един Нисан , който не искаше да запали сутрин, а бяха сменили свещите. Иначе те си работеха, но не както трябва. Като се смениха с правилните - нямаше проблем. Да , ама една свещ, от тия правилните струваше около 60лв. И второ , едно Волво , палеше трудно , бял пушек, прекъсваше, то не бяха центовки, то не беше въздух. Имах съмнение за крива биела. Накрая се оказа повреда в блока за подгравяне на свещите. При студен двигател, подава импулси към свещите до тогава , докато не загрее колата - накъде около 4-5 минути. Така,че пробвай.

                Коментар


                • #53
                  От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                  Първоначално публикуван от stilnik Преглед на мнение
                  Нищо, че си ги сменял преди месец. Провери така ли работят, както съм ти описал в по горния пост. Скоро имаше един случаи с един Нисан , който не искаше да запали сутрин, а бяха сменили свещите. Иначе те си работеха, но не както трябва. Като се смениха с правилните - нямаше проблем. Да , ама една свещ, от тия правилните струваше около 60лв. И второ , едно Волво , палеше трудно , бял пушек, прекъсваше, то не бяха центовки, то не беше въздух. Имах съмнение за крива биела. Накрая се оказа повреда в блока за подгравяне на свещите. При студен двигател, подава импулси към свещите до тогава , докато не загрее колата - накъде около 4-5 минути. Така,че пробвай.
                  Купувах един спрей от ОМВ за лесно палене на студено - пръска се директно във входящия въздух след като изгаснат подгревните свещи. Този спрей явно е някакъв запалим, защото се опитва да запали от самия спрей - за стотни от секундата пали, ама после гасне, защото няма нафта ... Та за това съм ги изключил свещите
                  Грандоман WJ 3.1 QD

                  Коментар


                  • #54
                    От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                    Първоначално публикуван от buysell Преглед на мнение
                    Купувах един спрей от ОМВ за лесно палене на студено - пръска се директно във входящия въздух след като изгаснат подгревните свещи. Този спрей явно е някакъв запалим, защото се опитва да запали от самия спрей - за стотни от секундата пали, ама после гасне, защото няма нафта ... Та за това съм ги изключил свещите
                    Чакай, чакай! Аз ти препоръчвам да гледаш напрежението на самите свещи, а не да чакаш да угасне лампата на таблото. И също да изключиш кабелите на свещите и да подаваш напрежение директно, когато палиш. Когато постави новите свещи пробва ли ги дали работят коректно - да се зачервява само върха?

                    Като казваш, че няма гориво - а ми разместете капака на помпата - напред, назад.
                    Последно редактирано от stilnik; 29-12-10, 11:07.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                      Първоначално публикуван от stilnik Преглед на мнение
                      Като казваш, че няма гориво - а ми разместете капака на помпата - напред, назад.
                      И това може да се наложи,ама е по-добре да не е на око,а като така и така ще се връзва на компютър за тест,тогава да се направи.Там си изписва стойностите на цикловата порция,които се регулират с местенето на капака.
                      По спомен,мисля че трябва да се бутне капака към ангренажа за увеличаване на горивото.
                      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                      Коментар


                      • #56
                        От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                        Аз да попитам,откъде се явява белия дим като няма гориво?
                        Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
                        Grand 3.1TD
                        0898 620 306 Стоян

                        Коментар


                        • #57
                          От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                          Пак сме в глуха улица.
                          На поредната диагностика пак показа +136* температура на мотора, при положение че часовника на таблото показва към 80*. Стигнахме до втория датчик на главата, за който Иван каза че докладвал на компа. В сервизната информация на Бош си излезна и процедурата по отстраняване на проблема - лоша връзка с буксата, неработещ датчик (при 50* 3-4кОм); прекъснат кабел (5,5V на буксата); и компютър. Пак маса разглобяване, загуби на антифриз и т.н., и всичко с двата датчика е в нормите с изключение на компа, който няма как да тестваме.
                          Джипа го изкарахме и на пробно каране. Не знам как вървят другите, ама тоя изобщо не върви. Със заварка на газта направих задръстване на околовръсното. Стига до към 1900 об. и до там. На монитора турбото пълни до 0,6 бара и после се реже на 0,4. Центровката се оказа в нормите - държи зелената зона и по-малко влиза в жълтата.
                          Може ли някой от Колегите да каже как палят и вървят тия Гранд-ове? По принцип, че намам аналог?

                          Коментар


                          • #58
                            От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                            Пробвайте с друг комп.
                            Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
                            Grand 3.1TD
                            0898 620 306 Стоян

                            Коментар


                            • #59
                              От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                              Пак сме в глуха улица.
                              На поредната диагностика пак показа +136* температура на мотора, при положение че часовника на таблото показва към 80*. Стигнахме до втория датчик на главата, за който Иван каза че докладвал на компа. В сервизната информация на Бош си излезна и процедурата по отстраняване на проблема - лоша връзка с буксата, неработещ датчик (при 50* 3-4кОм); прекъснат кабел (5,5V на буксата); и компютър. Пак маса разглобяване, загуби на антифриз и т.н., и всичко с двата датчика е в нормите с изключение на компа, който няма как да тестваме.
                              Джипа го изкарахме и на пробно каране. Не знам как вървят другите, ама тоя изобщо не върви. Със заварка на газта направих задръстване на околовръсното. Стига до към 1900 об. и до там. На монитора турбото пълни до 0,6 бара и после се реже на 0,4. Центровката се оказа в нормите - държи зелената зона и по-малко влиза в жълтата.
                              Може ли някой от Колегите да каже как палят и вървят тия Гранд-ове? По принцип, че намам аналог?
                              Пали от четвърт сутрин /с нов аку бош силвер 830а/, с редовни свещи и гориво от Лукойл.
                              Не стъпват на колелата си когато са изправни и 14 -15л/100 харчат.

                              А сега аз да те питам -тази диагностика нищо ли не ти казва за нафтовата помпа?
                              За да видите първоначалното палене направете следната операция. Отворете горното капаче на помпата/ще потече нафта, ама нищо няма да повредите/ , там има един палец. Когато подадет контакт и стартирате палеца се завърта на 80-90% от мах. и след това като запали колата , се връща на около 10% от мах. Ако това не го прави - бутнете с ръка палеца за да осигурите подаване на гориво. При това положение колата трябва да запали веднага и ще потече нафта. /Сложете тава под мотора-за екология/
                              Последно редактирано от stilnik; 29-12-10, 22:23.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                                Нищо сигурно няма в тия системи. Имам приятел в Хюндай, дето се вика и х.я му е майстор. Та той ми е казал, че "диагностиците" са единственните дето не могат да си изкарат парите. Щото като почнат някой такъв проблем и се въртът по една седмица.
                                Не казвам, че ще запали, ама айде помисли има ли разлика и каква е, между -40 и +150 при стартиране на студен мотор!?
                                Приятелят ти е много прав.Но пък е по интересно.
                                grand cherokee 4.0 MY 2003 LAREDO.....love this car.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X