Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

    Мисля, че разбирам какво искате да ми кажете:
    Че с 35-ци и заден блокаж няма да стигна много по-далеч (от сегашния сетъп на черока) в снега и в коловозите из дългите фоторазходки, които практикувам. Да наблегна на помощните средства, гумите и да си монтирам лебедка.

    35-ци и блокаж за състезания и заигравки придружени с чупене и правене после, неща които не целя да правя.
    Последно редактирано от verter; 22-01-13, 10:26.
    Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
    0888/00-55-37

    Коментар


    • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

      Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
      Мисля, че разбирам какво искате да ми кажете:
      Че с 35-ци и заден блокаж няма да стигна много по-далеч (от сегашния сетъп на черока) в снега и в коловозите из дългите фоторазходки, които практикувам. Да наблегна на помощните средства и да си монтирам лебедка.

      35-ци и блокаж за състезания и заигравки придружени с чупене и правене после.
      Всъщност с 35ци и заден блокаж може доста по-наблизо да стигнеш щото не е ясно кво ще потрошиш по трансмисията.
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

        Моите 5 стинки по темата:
        1. Лебедка си е много съществено да имаш, особено когато си сам - казах ти го когато си говорихме за вранглера оня ден. Ако можеш да си позволиш неметално въже няма да тежи кой знае колко.
        2. Блокажа също е важен, даже повече от 35-ците.
        Grand Cherokee 4.7 Quadra Drive Limited (WJ) 2002
        Audi A6 2.7 TDI (4F) 2008

        0885372997 - Дани

        Коментар


        • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

          Ок за лебедката, но дали с метално или синтетично въже разликата е само около 10кг.
          Твърд блокаж дори сега с 33-ките тоя джип не може да понесе.

          Не искате да кажете дали дана 44 става
          Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
          0888/00-55-37

          Коментар


          • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

            Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
            Гадни сте, хубавите джипове за вас, а за мен колкото толкова
            Че са хубави - хубави са. Ей го моя горския. Колко бой е отнесъл, той си знае, ама винаги ме е прибирал. И е здрав, и блокажи си има, и големи амортисьори, и бъмп стопове ... Ама пък е тежичък и моторът иде слабоват. В гората, общо взето, се чувства перфектно. Ама вече стана така, че, като го подкарам по магистралата за да стигна до Родопите, току при нас се качва един стопаджия, дето му казват ВибрациЙ, и на моменти почвам да се чудя кога ще се разпаднем.

            Големи амортисьори хубаво, ама за да ми ги сложат влязохме в купето и задната седалка и багажникът изчезнаха като опция. Сега, като тръгнем на по-дълго пътуване, се чудя къде да си смествам багажа, а вече и място за кучето трябва да търся ...
            В спортната седалка с 4-точковите колани се чувствам много стабилно по криви терени и не ми се налага да се подпирам с една ръка за да не изпадна. Ама цената е травми на гръбнака и доста големи неудобства при опити за ежедневно използване на джипката ...

            Та така с тунингите. Мене ако питаш, карай с минимално възможните промени, които ти вършат работа. За чупене, може и да се чупи това или онова, но много си зависи и от стила на каране. Никак не е задължително във всяка една ситуация да зажумиш и да смачкаш газта. То това му е хубавото на големия двигател, че има душа и без да е необходимо да изкарваш буталата през капака. Тази газ, дето я раздаваш на клипчето в снега, не мисля, че ти върши особено работа. С нея просто в един момент вместо напред, започваш да се движиш надолу ...

            Естествено, ако толкова искаш големи промени, винаги можеш да докараш джипа до луноход, ако това те кефи и не ти пука за разходите.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

              Около 40 кг е лебедка 9500 lbs със синтетично въже.
              Grand Cherokee 4.7 Quadra Drive Limited (WJ) 2002
              Audi A6 2.7 TDI (4F) 2008

              0885372997 - Дани

              Коментар


              • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
                Ок за лебедката, но дали с метално или синтетично въже разликата е само около 10кг.
                Твърд блокаж дори сега с 33-ките тоя джип не може да понесе.

                Не искате да кажете дали дана 44 става
                Ако щеш вярвай, обаче дори тези 10-12 кг разлика от смяната на стоманено със синтетика се усещат много яко.
                Дана 44 сигурно ще върши работа, обаче биват различни, в т.ч. и алуминиеви ...
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                  Чавдаре, ти Патрол караш нали?
                  Да карам колкото ще карам с черока в този му вид и да мисля за смяна с Нисан?
                  За тия мои панорамни разходки май ще е доста по-добре. Рама, фабричен блокаж, по-добра возия, добър обзор. Изцяло на пружини е. Не кляка като му се качат 3-4-ма човека. Ще носи и лебедка и силови брони и целия багаж, който мъкна с мен.
                  Пък ще го кача на 35-ци и няма да има недей....
                  Само да мисля за по-мощен двигател, че са ми слабост. Обичам да има тръпка под капака.

                  Може и някоя къса Тойота или G-класа.

                  Черокът натоварен направо умира: бяхме 5 човека и 3-те ми кучета като го счупих на баира.
                  Винаги кляка и гумите ми задират по калниците щом има повече от 1 пасажер. Листовите ресьори отзад клякат и омекват с времето
                  Не прохожда в дълбок сняг, ако не остана сам в купето и все в този ред на мисли проблеми с натоварването. Една лебедка и силова броня отпред ще го довършат. Иначе двигателят винаги има сила - ще съжалявам за него най-много.
                  С full-time раздатката нямам проблем да се разделя. Много рядко ползвам full-time режима, обикновено карам на задно или part-time + бавни. Тъпото е, че няма и бавни скорости във full-time режим.
                  Автоматикът също няма да ми лиспва много, защото няма отделна втора предавка, която толкова много ми трябва на разходките при спускане.
                  Обзорът на черокито е отврат. По-малки стъкла няма как да има. Навън почти нищо не виждаш, а аз търся красиви неща за снимане и ми трябва добра видимост.


                  Непристарстените към Jeep какво мислят?
                  Последно редактирано от verter; 22-01-13, 11:47.
                  Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                  0888/00-55-37

                  Коментар


                  • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                    Ако щеш вярвай, обаче дори тези 10-12 кг разлика от смяната на стоманено със синтетика се усещат много яко.
                    Дана 44 сигурно ще върши работа, обаче биват различни, в т.ч. и алуминиеви ...
                    Не е нужно да е Дана 44 трудно се намира и е по слаба от chrysler 8.25 който е болт он за този Джип. Има всякакви блокажи за него както предавателни числа и дискови спирачки.Но задължително трябва да се смени кардана и чашката на пиньона.
                    Този мост го има в изобилие по моргите в Бг и не е толкова скъп.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Warn%20Rc9.jpg
Прегледи:1
Размер:82.0 КБ
ID:5445677
                    Лебедката е 9000Rc тя е идеалния вариянт.Никога не ме е предавала и е с 15кг по лека от другите модели.
                    Продава се само със синтетично въже

                    Коментар


                    • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                      Ивайло, много благодаря за инфото!
                      Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                      0888/00-55-37

                      Коментар


                      • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                        Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
                        Чавдаре, ти Патрол караш нали?
                        Да карам колкото ще карам с черока в този му вид и да мисля за смяна с Нисан?
                        За тия мои панорамни разходки май ще е доста по-добре. Рама, по-късо междуосие, фабричен блокаж, по-добра возия, добър обзор. Няма ги омекващите листови ресьори. Не кляка като му се качат 3-4-ма човека. Ще носи и лебедки и силови брони и целия багаж, който мъкна с мен.
                        Пък ще го кача на 35-ци и няма да има недей....
                        Само да мисля за по-мощен двигател, че са ми слабост. Обичам да има тръпка под капака.

                        Може и някоя къса Тойота или G-класа.

                        Черокът натоварен направо умира: бяхме 5 човека и 3-те ми кучета като го счупих на баира.
                        Винаги кляка и гумите ми задират по калниците щом има повече от 1 пасажер. Не прохожда в дълбок сняг, ако не остана сам в купето и все в този ред на мисли проблеми с натоварването. Една лебедка и силова броня отпред ще го довършат. Иначе двигателят винаги има сила - ще съжалявам за него най-много.
                        Обзорът на черокито е отврат. По-малки стъкла няма как да има.


                        Непристарстените към Jeep какво мислят?
                        Много си го уважавам Патрола, обаче, ако говорим за Y60 с RD28T, моторът си малее. Особено пък ако си свикнал на по-големи двигатели. Гуми по-големи от 33" не съм опитвал и не смятам да слагам.

                        На особен комфорт не разчитай. Въпреки, че външно изглежда широк, вътре е доста тесничко и заради широкия тунел шофьорското място е натикано доста вляво. Ако е със сток окачване лебедка и силова броня определено ще ги усети.
                        Обзорът не е особено добър. Предницата е доста голяма и особено на изкачване или спускане не виждаш нищо. 5 човека и 3 кучета в къса база ще събереш, ама ще си седят по главите. Максимално съм пробвал с 2 възрастни, 1 дете + багаж за 1 седмица на полеви условия.

                        Най-много му харесвам това, че е много здрав. Реално, започна да се чупи това-онова като го подкарах на състезания. И дори и тогава отнесе стоически толкова бой, какъвто не мога да си представя, че един Jeep би могъл да преживее. Също така ме кефи, че е много стабилен на странични наклони (поради ширината и ниския си силует).
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                          Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
                          Ивайло, много благодаря за инфото!
                          Моля но сега като прочетох какви изисквания имаш се сещам само за една кола.Има два блокажа вози пет човека охрана и е с големи прозорци.Обаче е дълга база..

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:mercedes-g-class-2008-popemobile.jpg
Прегледи:1
Размер:194.4 КБ
ID:5445678

                          Коментар


                          • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                            Много си го уважавам Патрола, обаче, ако говорим за Y60 с RD28T, моторът си малее. Особено пък ако си свикнал на по-големи двигатели. Гуми по-големи от 33" не съм опитвал и не смятам да слагам.

                            На особен комфорт не разчитай. Въпреки, че външно изглежда широк, вътре е доста тесничко и заради широкия тунел шофьорското място е натикано доста вляво. Ако е със сток окачване лебедка и силова броня определено ще ги усети.
                            Обзорът не е особено добър. Предницата е доста голяма и особено на изкачване или спускане не виждаш нищо. 5 човека и 3 кучета в къса база ще събереш, ама ще си седят по главите. Максимално съм пробвал с 2 възрастни, 1 дете + багаж за 1 седмица на полеви условия.

                            Най-много му харесвам това, че е много здрав. Реално, започна да се чупи това-онова като го подкарах на състезания. И дори и тогава отнесе стоически толкова бой, какъвто не мога да си представя, че един Jeep би могъл да преживее. Също така ме кефи, че е много стабилен на странични наклони (поради ширината и ниския си силует).
                            Ето това е отговор.Недостатък е и подръжката на Нисан в Бг.И това че частите са много скъпи.Така мисля от както платихме за комплект съединител и маховик 3500лв верно че беше за Y61 но изкара само едно състезание и пак е за смяна.
                            Все пак говорим за 120 кс джип! Толкова ли беше?

                            Коментар


                            • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                              Влади карай си прекрасния черок не се занимавай с глупости За това искаме да те откажем. дана 30 и 35 държат на 5,2ка с 35ци и драг състезания по светофарите, още не ги е скъриш Гогоси та не е калпаво, просто с 35ци ще натовариш повече нещата а реално ползата ще е минимална.

                              Коментар


                              • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                                Много си го уважавам Патрола, обаче, ако говорим за Y60 с RD28T, моторът си малее. Особено пък ако си свикнал на по-големи двигатели. Гуми по-големи от 33" не съм опитвал и не смятам да слагам.

                                На особен комфорт не разчитай. Въпреки, че външно изглежда широк, вътре е доста тесничко и заради широкия тунел шофьорското място е натикано доста вляво. Ако е със сток окачване лебедка и силова броня определено ще ги усети.
                                Обзорът не е особено добър. Предницата е доста голяма и особено на изкачване или спускане не виждаш нищо. 5 човека и 3 кучета в къса база ще събереш, ама ще си седят по главите. Максимално съм пробвал с 2 възрастни, 1 дете + багаж за 1 седмица на полеви условия.

                                Най-много му харесвам това, че е много здрав. Реално, започна да се чупи това-онова като го подкарах на състезания. И дори и тогава отнесе стоически толкова бой, какъвто не мога да си представя, че един Jeep би могъл да преживее. Също така ме кефи, че е много стабилен на странични наклони (поради ширината и ниския си силует).

                                То май всички си уважавате Патролите, поне с такова впчеатление съм останал.

                                Сeга на последната разходка се возих малко в на Postman Патрол-а Y60 2.8ТД. Неговият е с лифт 4 инча и 35 гуми. Знаеш го.

                                Ами казвам си директно, хареса ми много повече от черока ми. Вътре е по-тесен от очакванoто и наподобява обемът на този в Гранд ZJ, но пространството ми стига! Липсва багажник като на черока.
                                Возията е по-добра от моята при това става въпрос за по-късо междуосие от моето със 17см, не се накланя като черока и вътре се чувствах дори комфортно. Предницата не ми пречи, понеже и с тази на черока не виждам нищо на изкачване, просото защото главата ми е много близко до тавана и няма къде много да се надигна, а и големината на предното стъкло ограничава. Патролът поне има висок таван и по-големи стъкла.
                                Чудовищни железа има отдолу.


                                Гледах му окачването, гледал съм и друг път, гледал съм и на тойота - общо взето разглеждам обстойно другите джипове на общите разходки и ми прави впечатление колко добре решено е фабричното окачване, дължината на носачите, колко солидно изглежда всичко.
                                Ясно ми е, че е сметнато за по-тежки машини, но все пак и да не искам да го видя го забелязвам

                                За 2.8ТД като ми кажеш 116 коня и около 260нютона на 2 тона туловище напрво ще кажа ужас. Обаче вероятно щото е с ръчна кутия и заради тягата на турбото в определени обороти дава вид добре да се движи. Отвън също не изглежда да му липсва мощност като на други. Звукът много ми харесва - в обороти звучи като безнзинов шестак.
                                Доколкото се запознах като двигатели има един 4.2 чист дизел и един 4.2 безнин , но пак със сравнително малко коне.

                                То и при G-класата това е проблемът, който виждам на първо четене. Между G320 и G500 зейва огромна дупка от мощност .
                                G320 e 210 коня и 300Нм (мощност близка до тази на черока), но трябва да задвижва купе 2.3 тона , а не 1500 кила.
                                Явно ще трябва да се задоволя с по-слаба динамика, ако се спра на подобна машина, няма как.
                                Последно редактирано от verter; 22-01-13, 12:42.
                                Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                                0888/00-55-37

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 4 потребители онлайн. 0 потребители и 4 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X