Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

    Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
    Въпросът е ще се вмъкне ли Вранглер в тази схема, защото още тая надежди, спецовете ще кажат
    става, виж темата на колегата elbgt /сигурно си я гледал, де/ проблема е че за Вранглер има всичко, но това всичко е в САЩ, което оскъпява още много.

    и аз се ослушвам, но задачата няма решение с моя бюджет
    ________________________________________________
    Subaru OUTBACK 2,5
    Hyundai TUCSON 2.0

    Коментар


    • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

      Само че Черока не е здрава база няма как да се съглася, сравнен с другите предложения си е много здрав в стоков вид, има як двигател яки скорости раздатки мостове всичко му е много здраво стоково. Другите варианти са оставяш волана и вратите на джипа и всичко друго се сменява и става много здраво Като обикаляме определено не мисля че с Чероците се представяме по-зле от доста наточени направени и скъпи машини. Просто говорим за някаква яка здравина и т.н. Наскоро като ходихме из Люлин планина към нас се присъедини едно самурайче като това нагласено, ама честно казано като проходимост не можа да мине вобще където Ванката с дизеляка се качи от раз. Та стоков джип с 4,0ка двигател яки скорости и т.н камо ли и за тия пари няма друг.

      Коментар


      • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

        Нещо се разминаваме, а всъщност говорим за едно и също нещо. Черокът е здрав в стоков вид и до към 31-ци кални гуми. После става слаб или по-точно някои елементи от него започват да не издържат. Към двигател и скорости нямам оплакване - яки са.

        За обикалянето - зависи с каква компания обикаляш и къде, как и колко карате. За представянето също. Проходимост с 31" според един е добра, според друг не е, е трети казва че за парите си е ОК. Така разбирателство не се постига.
        Не караме заедно, така че явно няма как да говорим за едни и същи неща.
        Не споря с никой къде и как минава. Гледам се себе си.

        Искам 35-ци за по-добра проходимост в сняг и коловози. Искам истински блокаж, а не компромисно LSD. Искам рама, а не сучещо се и пукащо по шевовете купе. Искам механика, която да издържа на мощността на мотора + блокаж
        Поведението на асфалт не ме вълнува, возията също, разходът на гориво не ми е определящ, не искам климатици, кожени салони и автоматик, не искам кой знае какво пространство и багажник. Искам джип за извън пътя, който да е добър именно там.
        Черокът за мен е компромис. Карам го от 2,5 години. Карах го в стоков вид, карам го и понаправен, ще го карам вероятно още, но търся развитие!

        Чувствам къде издиша и за къде няма сили, иначе ние тук може да го хвалим колкото си искаме, но на мен това не ми е от полза.
        Търся начин да имам по-добър джип за в гората.
        По-големите гуми и твърдият блокаж несъмнено ще го направят по-добър!
        Явно, че според мнозина черокът не може да понесе повече без сериозни капиталовложения и масова замяна на компоненти.

        Ако приемем сегашният вид на джипа за Stage 1, то какво да направя за Stage 2, но не директно скок на Stage 5 като Вранглера на elbgt (това не ми е по силите)

        Добре, ето нека да остане черокът за основа на Stage 2!!!!

        От 33" на 35", от LSD на твърд блокаж поне.
        Става или не става? Ако става то какво да сменя?
        Дана 44 не е ясно дали ще идържи. Никой не казва нищо.
        Да му взема мостове от Патрол и да ги монтирам, ама като нямам рама как ще му се отрази по-тежката ходова част и големите гуми?
        Не искам да правя експерименти

        Писах на Свилен, а тия дни ще мина и покрай дедко и ще пиша
        Последно редактирано от verter; 21-01-13, 14:49.
        Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
        0888/00-55-37

        Коментар


        • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

          Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
          не искам кожени салони
          Начи не си карал достатъчно.

          Кожата е незаменима за хард офройда - от нищо друго не можеш да изчистиш кал и лайна )))
          .
          ПП Ако звъннеш и черпиш студена бира ще ти кажа аз как бих постъпил на твое място
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
            Начи не си карал достатъчно.

            Кожата е незаменима за хард офройда - от нищо друго не можеш да изчистиш кал и лайна )))
            .
            ПП Ако звъннеш и черпиш студена бира ще ти кажа аз как бих постъпил на твое място
            май се опитваш да изкараш по бира от всички следящи темата,м

            я напиши какво и как, па бири ще има.......некогиш
            ________________________________________________
            Subaru OUTBACK 2,5
            Hyundai TUCSON 2.0

            Коментар


            • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

              Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
              май се опитваш да изкараш по бира от всички следящи темата,м

              я напиши какво и как, па бири ще има.......некогиш

              Толко мноо бира не мога да нося.

              Просто не ми се влиза в излишна полемика във форума.
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                За едно и също говорим, ако ще се прави нещо яко от начало Вранглера е много по-добре, но той е със същите мостове и накрая за да стане както трябва остава само купето За офроуда дето ходихме заедно мисля че стоков черок с хубави гуми е достатъчен, за офроуда дето аз обичам 35ци не помагат, та дори и на Илян Врангела счупихме и на Гогоси Кожата е много хубава екстра с водоструйката миеме, сега мисля да махам мокета да си тече като се удавим Ама на кожичката като се плесна с гумения гащеризон с буци кал

                Коментар


                • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                  Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
                  ...
                  - късо междуосие (около 2,4м)...
                  Това пък от какъв зор?
                  Сещам се за няколко проекта (и то не какви да е), където "късата база" се удължава, а "дългата" се скъсява, като целта е да се гони междуосие около 2,6 м.

                  Коментар


                  • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                    Защото моето е 2,57м и искам по-късо от него. Цифрата 2.4 е просто ориентировъчна.
                    Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                    0888/00-55-37

                    Коментар


                    • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                      Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
                      Защото моето е 2,57м и искам по-късо от него...
                      2,57 не е "дълго" за 35-тици. Разгледай внимателно направените за 35-тици Вранглери, пък и други машини и ще видиш, че мостовете са местени.

                      Коментар


                      • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                        Хммм, каква е идеята да се местят?
                        Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                        0888/00-55-37

                        Коментар


                        • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                          Влади и ти си стана хардаджия
                          Шегата на страна, толкова много се възхищавам на твоя черок, жалко че ще го разфасоваш, но си прав, сигурно и половината пари няма да си върнеш ако го продадеш.
                          За вранглера не знам, но нещата май вървят към патрол пък и там лесно се слага добър бензинов двигател (скайлайн).
                          Иначе 35" влизат с малко лифт и малко рязане на калниците, блокаж си има, но е тежичък... Моя кум кара патрол с 35" гуми (с шарката на кайман, но не е регенерат)
                          Двигателя е 2.8 ТД сложил му е кулер, пуснал е повечко нафта и в общи линии не му тежат гумите. Та ако минеш към тази марка ще помагаме с мнения, пробно кръгче, абе с каквото можем
                          Успех с избора и с интерес ще следя и следващия ти проект.
                          I'm not Lost, I'm Discovering !

                          088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                          Коментар


                          • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                            Идеята е "физика". Това е най общо казано.
                            Аз от няколко години съм далеч от тая материя, не ми се връща назад, пък и да се върна ще ти преразказвам неща, повечето от които съм научил от хора тук във Форума. По добре изчакай някой от тях да ти обясни за какво става въпрос.

                            Коментар


                            • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                              Филипе, ти го разфасова вече...
                              Не съм станал хардажия, но пътувам често сам джип и колкото по-добър го направя, толкова по-малко проблеми ще имам по пътя. Аз извън пътя (черния) много рядко излизам, така че лафът с трактора и поготвения джип не важи при мен.. Заигравки не ме интересуват и не си ги позволявам с много редки изключения. Опитвам се въобще да ги изкореня от съзнанието си. Боря се с дълбоките коловози и снегът основно. За тях ми трябват гуми и блокаж и като цяло усилване на слабите места в момента - задния диференциал и мост, за да мога спокойно да си използвам потенциала на двигателя.

                              Скокът от фабричния вид на джипа до това, което е в момента не мога да ти опиша колко промени пътуванията ми. Просто минавам и не разбирам през места , където във фабричен формат съм приключвал или ми е ставало доста тегаво.
                              Представям си го след желаните подобрения.

                              Основната нужда за промяна идва от желанието ми за блокаж. За него трябва нов заден мост (по-як), вероятно в комплект с преден (заради предавателните числа) и нов или преправяне на заден кардан. Ще трябва усилване на управлението, защото и то няма да издържи дълго. Ако тези неща се сменят заради поставянето на блокаж, то нищо не пречи да сложа и по-големи гуми. Окачването го имам, ходове си има достаъчно. Ще се направят само подложки и е готово. Това мисля е най-евтиният вариант - надграждането на нещо съществуващо. Най малко ми се иска смяна, не и докато черокът дава вид да има живот в него

                              Тук само изясняваме нещата, щото имам още доста да уча от по опитните майстори и потребители. Идеята с разколачването бе да си взема хубавите неща от черока и да си спестя пари от евентуална покупка на Вранглер, защото бих го взел с някакъв проблем или без мотор, а черокът в тази криза просто ще бъде полу-подарък за някой друг.

                              Сега, ако се окаже, че има причина да се увеличава междуосието на Вранглера, ако ще се качва на 35-ци, то все по-малко имам нужда от него.
                              Остана едната рама като предимство, а другото е същото като на черока: двигател, мостове, тегло. Преправяниците са абсолютно същите по пътя на логиката.


                              Андро, мерси. Щом го правят значи има причина.
                              Последно редактирано от verter; 21-01-13, 22:17.
                              Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                              0888/00-55-37

                              Коментар


                              • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                                Ако е за едната рама по добре да направиш твоя черок на рама, хамериканците мисля че и това са го правили, та има от къде да се дърпа информация.
                                А за продажбата полу-подарък си много прав. Аз моя го разкарах точно заради кризата, но да не спамя тука. Иди при дядо пък после го умувай.
                                I'm not Lost, I'm Discovering !

                                088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X