Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

    Първоначално публикуван от Николай Календжиев Преглед на мнение
    Ради, не че нещо, ама нали точно в момента ровя за такава машинка.
    За тия пари бензинов + хубав ми се струва трудна работа. Или да съм уцелил някакъв момент в който случайно няма ни един на пазара...
    Мисля че момента е такъв. Аз търся из между няколко модела и не излиза нищо читаво. Само скрапове ,които се виждат още на снимката. Лятото и есента беше съвсем друго,но тогава нямах пари
    Nissan Terrano 2,7 TDI

    Коментар


    • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

      Първоначално публикуван от Stefan Dimov Преглед на мнение
      По-добре Wrangler с мостове от Унимог

      [ATTACH=CONFIG]537729[/ATTACH]
      Е ти пък сега... и така става
      * А относно пазара - абсолютно свит и за момента няма нищо което да си струва парите. Преди седмица имаше един червен гранд 4.0, който беше обещаващ, поне от снимките, таман да направя оглед и го взеха, още ме е яд
      В европа нещата са малко по-различни, но като цяло читавите черокита са рядкост !

      Коментар


      • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

        Е зимата се купува кабриолет бре момчета, не джип Моя го взех преди около 2г за 2800лв с лифт агу булбар и т.н. Сега че вече е над 7 друга тема ама за толкова го купих

        Коментар


        • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

          Момчета, реших да не се занимавам с черока повече. Ще мисля направо за Вранглер!

          Понеже гледам вранглерите са скъпички на пазара, а черокът, ако тръгна да го продавам ще е страшно неоценен и ще загубя доста пари (взех го най-скъпия на пазара за тази година - 6000лв и налях към 7000лв още в доработки.

          Мисля да взема някой повреден Враглер, след което да разглобя черока на части: да му взема двигателя, газовия инжекцион, раздатката, гумите, джанти, и каквото още може да ползвам, дори самото окачване мисля може и да съвпадне или да се нагоди. За окачването не съм сигурен, не съм разглеждал Вранглери, но знам, че Wrangler YJ май е доста сходен с XJ черок.
          каквото мога ще разпродам на части, а останалото в Надин.

          Вранглера ще го кача на 35-ци, отзад на дана 44 + 100% блокаж. Двигателят без съмнение ще е 4.0 (обожавам го), раздатката ще е 242, а скоростната я искам ръчна.

          Мисля товада направя, но ако имате нещо против кажете да го мисля от рано.
          Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
          0888/00-55-37

          Коментар


          • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

            +1 зa ръчната скоростна кутия.
            Дискутирано е хиляди пъти, но лично за мен, а и за доста колеги ръчката, при опитен водач дава повече възможности (сега да не поченете да спорите ръчка или автоматик ), а и ръчните скорости са една идея по-здрави и най-вече по-непретенциозни.
            Според мен ще е грешка да разваляш черокито, помисли добре дали наистина имаш дужда от нещо повече. А във Вранглер возил/карл ли си, щото аз имах нещастието да карам 4 различни, два от които бяха с 2" окячване и се траеха, ама стоковите са пълен ужас. Нещо от рода на уаз/дифендер в американски варянт, а и толко твърди седалки надали има в друга кола , единствено дългия дето беше рубикон ставаше, ама и цената му беше колкот 6-7 направни чеокита, ама все пак тва си е лично мое мнение.

            Поздрави !

            Коментар


            • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

              Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
              Момчета, реших ........
              Не!
              Ела да си говорим.......
              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

              Коментар


              • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                Не!
                Ела да си говорим.......
                e, немой с лошо де, нали знаеш че и аз мисля за същото.......освен да дойда и аз на семинара, да чуем що не

                и според мен от там се тръгва-от гумите! искам джип като за 35-ци, казвайте сега де
                ________________________________________________
                Subaru OUTBACK 2,5
                Hyundai TUCSON 2.0

                Коментар


                • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                  Ако проблемът е, че Jeep не поняся 35-ци ще сменям марката, но ако може да стане, ще се радвам, защото вече съм се ориентирал в инфо, части, сервизи, майстори и не ми се почва наново с друга марка.

                  дядо Владо, идвам тия дни да избистрим тия мои мечти.

                  Иначе черокът за тези раходки, за които го ползвам става. Понякога ме е яд, че има страхотен двигател, задвижване, лек е, а не мога да се отпусна да му раздам яката газ, да ми стане кеф.
                  Хей го на, ходим групово на разходки и масово другите марки джипове са с доста по-слаби двигатели и като цяло съотношението конска сила/ кг е много по-надолу от това на 4-литровия черок, но им раздават яко газ и им се радват. Само като се сетя как се разлудява 4-литровият....
                  Откакто счупих с лекота кардана на един баир не смея да се отпусна, а понякога ме напира отвътре ей така да го настъпя и да изоре всичко, ама.....
                  Не е въпросът само да усиля кардана, въпросът е че няма потенциал като цяло да носи яки гуми и блокажи и да бъде настъпван яко, въпреки че двигателят позволява.

                  По-големи гуми си трябват в планината. Много по-лесно се преминават препятствията. В началото 33-ките ми се струваха големи, сега ги гледам и ми се струват обикновени гуми.

                  Вранглера за мен е истинският Jeep за офроуд:
                  -къса база (знаете колко е важно в планината),
                  -има рама (не се суче, заваряваш си по рамата както искаш, хващаш си лебедка като пич...)
                  -класически вид на джип, даже по-класически няма как да бъде, Вранглер е икона
                  -лек е, под 1500кг, което целя. В ниското тегло е истината в офрода, поне според мен и не искам да се ангажирам с тежки машини, колкото и добри да са.
                  -става и на кабрио, което е уникално готино за панорамни преходи.
                  и т.н.

                  От разходките виждам какво правят твърдите блокажи. LSD-то върши работа, но в сравнение с отвоерн диференциал. Искам твърд блокаж, на който мога да разчитам, че ще помага на всякакви терени. LSD-то ми върши работа в сняг, кал, но стъпи ли на твърдо не може да блокира на 100% и оставам с една въртяща задна гума. Знаете ги тези неща няма смисъл да ви уверявам.
                  Така, че освен големи гуми искам и блокаж.

                  Черокито го взех като първи джип, случайно без претенции за марка и модел, точно когато не знаех за какво ще ползвам въобще джип, не се бях регистрирал дори тук във форума, но впоследствие разбрах какво искам и какво ще ми е по-добре. Така, че дори да ми върши работа черокът, то не пречи да бъде сменен с по-добро. Единствено ми е жал за техниката му, защото двигател, автомат и раздатка ми се струват много здрави и приятни за ползване.
                  Към автомата нямам нищо против, даже ми харесва много. Затъжих се за ръчката, защото последните 5-6 години все автоматици карам. Искам да си увелича усещането от офроуда с повече действие от моя страна, да почуствам пак удара от смяната на скорости, да си избера точната скорост и т.н.
                  За надежност, честно да ви кажа повече се притеснявам от ръчката отколкото от този японския автомат Aisin - много яка работа е това чудо. Ръчката има съединител, лагер, жило, все неща дето се чупят ей така и са ми създавали проблеми през годините назад.

                  Засега само проучвам, но то с това се почва.
                  Последно редактирано от verter; 19-01-13, 23:48.
                  Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                  0888/00-55-37

                  Коментар


                  • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                    Е поне при мен никаква милост няма към Черока, даже повечето не искат да идват с мен ама си държи черока жилава машина е, ама батко си го и поддържа и не му прави "подобрения" които са с много въпросителни Най-доброто за черок е 3-3,5 лифт готов фабричен, 31ци гуми. При тази комбинация вложението е минимално, а машината не се товари много много. Проходимостта е много добра и на много малко места имам проблеми че увисвам на моста в коловозите, не че и другите не увисват

                    Коментар


                    • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                      И аз го разбрах, но от първа ръка, но както стана въпрос купувайки си джипа нямах ясна идея за какво ще го ползвам. Трябваше само до вилата да ме качва, но отдавна я пропускам като цел.
                      Ясно, черокът във фабричен вид е здрав до към 31-ци, нагоре става спорно и трябват по-внимателни действия или подобрения. 100% блокаж предполагам ще потроши задната дана или полуоска, така че и това не си е работа
                      Разбирам и защо в офроуд средите не го признават дори за джип, просто защото е слаба основа за сериозни подобрения. Сам по себи си е добър и здрав (убеден съм) и става за по непретенциозни фенове, какъвто бях досега и аз, но си има граници

                      Търся определен ъпгрейд, не даунгрейд. На 31-ци няма начин да слезна, затова ще търся смяна с нещо по-здраво като основа , което понася големи гуми 35-37. Ще видя дядо Владо какво ще каже за Вранглера и в каква финансова рамка ще влезнат желаните подобрения, но ако и той не става ще търся някоя друга марка.

                      И пак да спомена желаните цели:
                      - късо междуосие (около 2,4м)
                      - гуми 35"
                      - 100% заден блокаж
                      - да има задни седалки (може да е двувратка)
                      - мощен двигател (8-10кг/к.с. и 4-5кг/Нм)

                      и ако може тегло до към 1600кг с подобренията + лебедка, ако не може здраве да е
                      Последно редактирано от verter; 21-01-13, 11:18.
                      Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                      0888/00-55-37

                      Коментар


                      • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                        Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
                        понася големи гуми 35-37.
                        тегло до към 1600кг с подобренията + лебедка
                        Може сичко.
                        Самурай с мостове от патрул.
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                          Може сичко.
                          Самурай с мостове от патрул.
                          ... редукторни...
                          edoors.bg- Джаджи за врати и врати

                          Коментар


                          • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                            Петьо, видях точно такъв на последната разходка, но добавям и задни седалки като изискване и по-мощен двигател.
                            Возих се и в Патрол Y60 с 35-ци и той ми хареса много, даже ми е фаворит. Не му харесвам само слабия двигател, а теглото мога да го преглътна.

                            Въпросът е ще се вмъкне ли Вранглер в тази схема, защото още тая надежди, спецовете ще кажат
                            Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                            0888/00-55-37

                            Коментар


                            • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                              Може сичко.
                              Самурай с мостове от патрул.
                              Само че няма задни седалки ...

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:76911_10200526539393084_2106052777_n.jpg
Прегледи:2
Размер:200.1 КБ
ID:5445453
                              Grand Cherokee 4.7 Quadra Drive Limited (WJ) 2002
                              Audi A6 2.7 TDI (4F) 2008

                              0885372997 - Дани

                              Коментар


                              • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                                Задни седалки не пречи да има и в самурая
                                Кои мостове на дана държат кални 35ци на сичката газ аз поне не знам.

                                Така или иначе пред теб има два варианта - взимаш да жем врангел и до ъпгрейдваш до максимума или подбираш нужните ти аргрегати и си прави старт от скрапа ))

                                БТВ двигателя на патрула доста лесно и евтино става над 200 кс

                                ПП Имай предвид че лек жип с големи гуми е малко нож с две остриета - на сняг и в блато хубаво -минава си отгоре, но когато трябва да може да натисне гумата да я сплеска си иска килограми
                                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 5 потребители онлайн. 0 потребители и 5 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X