И моите 5 ст. по сух асвалт може да се кара с включен блокаж, НО само направо. Това че е само със задно не пречи на други марки джипове, защо тук да пречи. За избрените от вас нужди, освен за лов при дъжд аз не ползвам блокажи. Колега, най-добре покарайте една машина и вижте как се чувствате с нея, на едни люлее, друса и какво ли още не, но 90% от каращите го собсвеници го обожават ( когато е в движение :-) разбира са ). В тубата братята руснаци доста са споделили какво е да имаш Теракан. Успех.
На мен ми подрусва, но явно Ханс е правил нещо с окачването на теракана. Освен че не клати и не се накланя в завои има и фланци(каквито не съм виждал досега). По-висок е от други теракани ,които съм виждал а няма подложки по окачването, амовете и пружините изглеждат стандартни. отпред отзад фланеца
Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
Ford Fiesta 1.4 Tdci
Така както си го снимал -и моят изглежда така с разстоянията .Смятам , че така си изглежда с нормално натегнати торсиони и без уморени пружини отзад. При нормално каране също нямам накланяне в завоите - за клатенето е въпрос на разбиране.Фланците -може би са за по-големи гуми.
Взел съм си рулетката днес на работа, паркирал съм го на паркинга на равно и ще пусна на обяд малко цифри,че така с ръката наистина е подвеждащо.
А виждат ли се онези вдлъбнатини на фланеца(само на предният ги има) които следят контура на главината. Такива не съм виждал.
едит: задно дясно колело от земята до калника - 84см предно дясно 81см, предно ляво....79см ,задно ляво 82см. Размера на гумите стандартен 255/65/16
По всичко личи,че Ханс е решил да балансира машината за самостоятелна употреба при пълен резервоар и съответно съм му сложил хипотетична маса 120 кила и така да се балансира машината. Майтапа на страна десният торсион очевидно е по-натегнат и ще гледам да коригираме това.
Последно редактирано от Juiced; 04-05-17, 12:59.
Причина: едит
Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
Ford Fiesta 1.4 Tdci
Колеги, можете ли да кажете кое масло е препоръчително за автоматична трансмисия AIsin на теракана. Dextron II D или Dextron III? Според някои, с декстрон 2 ,трансмисията е по-мудна, и за препоръчване е по-новото масло декстрон 3. Навсякъде където търся са изброени декстрон 2,3 и Мулти Атф. Предстои ми смяна и ще съм благодарен на отзиви за тези масла.
Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
Ford Fiesta 1.4 Tdci
Добър ден,понеже имам желание да си закупя Terracan 163кс автоматик около 2003г,изчетох доста теми във форума и разбрах,че това е моята машина,тъй като няма да се ползва за сериозен офроуд а основно за асфалт и рядко извън пътя.Имам обаче няколко въпроса относно обслужването и по конкретно за цени.Имам предвид цени на:всички видове масла(за двигател,скорости,диференциални),ролки,ремъци,водна помпа,филтри и ако може цените да са за София ще съм Ви много благодарен за помоща.Извинявам се ако на въпроса ми не му е тук мястото.
Добър ден,понеже имам желание да си закупя Terracan 163кс автоматик около 2003г,изчетох доста теми във форума и разбрах,че това е моята машина,тъй като няма да се ползва за сериозен офроуд а основно за асфалт и рядко извън пътя.Имам обаче няколко въпроса относно обслужването и по конкретно за цени.Имам предвид цени на:всички видове масла(за двигател,скорости,диференциални),ролки,ремъци,водна помпа,филтри и ако може цените да са за София ще съм Ви много благодарен за помоща.Извинявам се ако на въпроса ми не му е тук мястото.
Колега, чудя се как да ти отговоря ?!
Това не е въпрос, а направо си искаш проформа фактура от сервиз, щото следващият ти въпрос ще е "А колко струва смяната на всичко това ?".
Ми влез в първия магазин, или сервиз, и си поговорете.
... всъщност, на така зададеният въпрос, отговора е м/у 1000 и 2000.
Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 09-05-17, 15:36.
Причина: ... всъщност ...
ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Цената на консумативите е различна при различните марки, и цената на труда в различните сервизи също.
Няма точен отговор на така зададеният въпрос.
Благодаря на всички за отговорите,поне ще имам някаква бегла представа каква е цената на частите,а за цената на труд си имам майстор който не взима скъпо.Попитах тук понеже в няколко магазина колкото и смешно да звучи ми искаха vin номер за да може да ми дадат цени включително звънях и до инд.
Здравейте, тези дни баща ми ми гостува и сподели, че от известно време Теракана не включва 4-та предавка(4-степенен автоматик), по негови наблюдения това се случва когато навън е по хладно.Днес той се прибра към Смолян и когато се чухме каза, че от София до Асеновград не е щял да включи 4-та .Обаче като е взел да качва към Смолян навсякъде където пътят позволява си е включвал 4-та нормално(дали все пак не е от недостиг на масло и когато муцуната се навири "да се оправя"? ).Сутринта на изпроводяк проверихме щеката за маслото на скоростите и нивото беше в норма.
Гледам в ляво- няма нищо, гледам в дясно пак няма нищо и си викам: Аааааа тука има нещо!
Здравейте,
карам Теракан от 5 месеца и почти всичко е супер в градски условия, но 3 излизания по магистралата и всеки път прегрява и изхвърля антифриза, първия път на 220тия км. прехвърлих го обратно, долях и продължих в града без проблеми, след 2000км в градски условия без грижи, ново излизане от София и същия проблем на 320тия км., отново пехвърлих и долях и пак си карах към 1000км. Ходих на сервиз, прегледаха я и казаха да видя дали ще се случи пак. Вчера последно излизах и след като на 80тия км. се пак същото, продължих да карам с 80км/ч за да се прибера, като се налагаше да пресипвам на всеки 50км за да не го изхвърли отново. Моля, ако някой има идея да пише, смених капачката още първи път, а маркучите не се втвърдяват като загрее. Благодаря предварително, не ми се разделя това перфетно возило.
Коментар