Обява

Свий
Няма добавени обяви.

СФ тотално сдаде (замръзна ми нафтата)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: СФ тотално сдаде (замръзна ми нафтата)

    Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
    Интересно ми стана, Може ли по-подробно?
    ГНП задвижвана от агренажния ремък и пълна с нафта. При определена температура се прави опит за запалване, но нафтата в помпата по някаква причина не иска да си променя формата и да тече към дюзите.

    Коментар


    • #92
      От: СФ тотално сдаде (замръзна ми нафтата)

      Учебника за мотора съм качил в началото на ХЮНДАЙ темата.
      Като разглабяте погледнете буталата за прогаряне от пиклива дюза и освен ролките, сменете и водната помпа.
      Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

      Коментар


      • #93
        От: СФ тотално сдаде (замръзна ми нафтата)

        Първоначално публикуван от dedoKoko Преглед на мнение
        Учебника за мотора съм качил в началото на ХЮНДАЙ темата.
        Като разглабяте погледнете буталата за прогаряне от пиклива дюза и освен ролките, сменете и водната помпа.
        То аз няма да присъствам на разглабянето, за да кажа какво мисля да се прави. Все пак имам идея да я качвам утре на репатрака и директно в ИНД Комерс, но се чудя дали да е този в Младост или този в Люлин-някакви идеи. Е, ако мога ще упомена и това, ама предполагам колата ще я вземе приемчик, а не майстора който ще я прави.
        SUV

        Коментар


        • #94
          От: СФ тотално сдаде (замръзна ми нафтата)

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          ГНП задвижвана от агренажния ремък и пълна с нафта. При определена температура се прави опит за запалване, но нафтата в помпата по някаква причина не иска да си променя формата и да тече към дюзите.
          В общия случай сдава нещо в помпата, в моя случай - плунжера на VE помпа. Ремъка си остана здрав.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #95
            От: СФ тотално сдаде (замръзна ми нафтата)

            В ИНДа- смяна гарнитура глава- 600+ лева, натам не знам.
            Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

            Коментар


            • #96
              От: СФ тотално сдаде (замръзна ми нафтата)

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              В общия случай сдава нещо в помпата, в моя случай - плунжера на VE помпа. Ремъка си остана здрав.
              Е аз пък съм виждал скъсан ремък. Помпата оцеля.

              Коментар


              • #97
                От: СФ тотално сдаде (замръзна ми нафтата)

                Първоначално публикуван от Dydo Преглед на мнение
                То аз няма да присъствам на разглабянето, за да кажа какво мисля да се прави. Все пак имам идея да я качвам утре на репатрака и директно в ИНД Комерс, но се чудя дали да е този в Младост или този в Люлин-някакви идеи. Е, ако мога ще упомена и това, ама предполагам колата ще я вземе приемчик, а не майстора който ще я прави.
                Говори преди това с Андро160.
                Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

                Коментар


                • #98
                  От: СФ тотално сдаде (замръзна ми нафтата)

                  Първоначално публикуван от Dydo Преглед на мнение
                  Иване, ами ангренажа не го смених когато я взех-м. май на 2014 г. Другото е сменяно редовно. Това ми е грешката, тъй като колата преди да ми се продаде, бе карана в БГ по-малко от 2 г. и тогава е обслужвана при вкарването й от Италия. Човека не бе търгаш, каза си ми, че е редно да го направя и това било принцип за да съм спокоен (който аз съм спазвал до сега), но той дали бил минал дори най-много 30-40 000 км. общо за тези години, не бил сигурен и толкова дали имало. То колата жената си я взе лично за нея-тя си я хареса, тя си се пазари и тя си я плати с нейни си пари. Не, че иначе бюджета ни не е общ, но случаят тогава бе друг. Това, че сега аз я карам почти е въпрос на стечение на обстоятелствата. Като ѝ казах, че 700 лв. е обслужването, толкова ѝ трябваше да ми отговори, че още можело да се кара, щом като човека не бил минал 50-60 к. , а ние повече от 10-12 к на година не правим, макар всеки ден да не я спираме. Точно мислех даже в началото някъде на февруари тази година да ги свърша тези работи, заедно с маслата и филтрите, с което тя се съгласи, ама на-сега по-бързо ще стане.
                  Та така, аз съм си за бой, защото явно тя не възприе нещата за толкова сериозни, а трябваше да съм по-настоятелен. Просто съм ѝ отвръщал, че ще пати и може да ѝ излезе доста солено с много нерви, ама на, не ме послуша. Разчитахме, че нищо няма да стане, колата си е добре Моите си коли веднага са влизали в бокса.
                  Знам, че подобно поведение е супер безотговорно, но.............

                  Ясене, напълно е възможно сигурно. Иначе пистовият ремък доста нов изглежда, а той е сменян уж заедно с ангренажния-демек и той може да не е бил за изхвърляне.
                  и аз съм правил така: Хондата я взех от човек, стриктно водил записки кога какво и пълна жабка с фактури....... тотализира я един пиян руснак преди да се наложи да сменям каквото и да било освен масла и филтри по нея


                  Първоначално публикуван от Dydo Преглед на мнение
                  То аз няма да присъствам на разглабянето, за да кажа какво мисля да се прави. Все пак имам идея да я качвам утре на репатрака и директно в ИНД Комерс, но се чудя дали да е този в Младост или този в Люлин-някакви идеи. Е, ако мога ще упомена и това, ама предполагам колата ще я вземе приемчик, а не майстора който ще я прави.
                  В Хюндай форума има един Митко, който работи в едниния ИНД, не знам в кой, но е много отзивчив, ще ти пусна на л.с. телефона / нямам лични впечатления, но другите форумци го препоръчват/
                  ________________________________________________
                  Subaru OUTBACK 2,5
                  Hyundai TUCSON 2.0

                  Коментар


                  • #99
                    От: СФ тотално сдаде (замръзна ми нафтата)

                    Благодаря, Иване. Иначе още одеве с него се разбрахме. Само дето съм се объркал, че днес е петък......в събота ще я карам, ако последно остане за ИНД.
                    SUV

                    Коментар


                    • От: СФ тотално сдаде (замръзна ми нафтата)

                      Съжалявам, че диагнозата е тази. Чуй се наистина с Андро, че тея от ИНД комерс режат много през кръста.
                      А аз лично имам негативно мнение за оторизираните сервизи като цяло (макар и в този на хюндай да не съм стъпвал никога)
                      I'm not Lost, I'm Discovering !

                      088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                      Коментар


                      • От: СФ тотално сдаде (замръзна ми нафтата)

                        Ами аз преди питах и ми казаха, че смяна на ремъци, ролки, водна помпа включено тотал части и труд е 650 лв. някъде. Ако има и нещо малко друго за ремонт, не знам. Хайде масла и филтри още 150 лв. примерно. Не знам каква е тая гарнитура на глава за 600 лв. според Дедо Коко, но може такава интервенция да струва повече....не съм наясно.
                        SUV

                        Коментар


                        • От: СФ тотално сдаде (замръзна ми нафтата)

                          В 95% (да не кажа 98%) от случаите на скъсан ангренаж се сваля глава и се шлайфа съответно се сменя и гарнитура на глава.
                          Освен нея вече според зависи от пораженията клапани има ли няма ли и тн.
                          Та подобен ремонт в оторизиран сервиз отива на към 2000лв че и от горе.
                          Най малкото те си смятат труда в човекочаса а не в цена на дадена услуга примерно смяна гарнитура на глава.
                          масло с филтри не знам... аз като си ги взимам от киа само маслото и филтрите са ми към 230лв труда отделно
                          I'm not Lost, I'm Discovering !

                          088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                          Коментар


                          • От: СФ тотално сдаде (замръзна ми нафтата)

                            Първоначално публикуван от Dydo Преглед на мнение
                            Ами аз преди питах и ми казаха, че смяна на ремъци, ролки, водна помпа включено тотал части и труд е 650 лв. някъде. Ако има и нещо малко друго за ремонт, не знам. Хайде масла и филтри още 150 лв. примерно. Не знам каква е тая гарнитура на глава за 600 лв. според Дедо Коко, но може такава интервенция да струва повече....не съм наясно.
                            Толкова ми казаха, като прегря моя Санчо след смяна на ангренажен ремък с ролки при тях -на Младост.
                            Не знам как ще разберат- дали не е покривила клапани при този удар в джоба.
                            Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

                            Коментар


                            • От: СФ тотално сдаде (замръзна ми нафтата)

                              Не се заблуждавайте, че ще се размине - справка по назад колко е въртян ДВГ след като е изгаснал. Най малкото има криви клапани и счупени кобилици, като има вероятност за нарязани, че даже и спукани бутала. Има вероятност и главата да е фира ...
                              Никой не може да каже предварително колко ще струва този ремонт.
                              Отделно, като чета, че Дидо от доста време има проблем с паленето препоръчвам ревизия на инжекторите, сега е момента, че после ще има тема "след ремонта на глава хюндая не пали" и естествено ще се оплюе майстора!
                              Така, че аз мога да я направя тази кола, но ако ще я правя, ще я правя от - до!

                              Поздрави!

                              Коментар


                              • От: СФ тотално сдаде (замръзна ми нафтата)

                                Първоначално публикуван от Dydo Преглед на мнение

                                Та какво стана, когато се прибрах:
                                ... После неговия-малко над 70 ампера на СФ и същата история-не пали. Звукът при въртенене на стартера е все едно пилиш .....като на шмиргел. ... Да не би да е ангренажния ремък, там какви са симптомите.
                                Почнах вчера да пиша , но после се отказах.Това , за да не ме псуваш , че съм проклетник.Всеки , който го е чул този звук знае , че е скъсан ремъка.Двигателят се върти свободно , поради липсата на компресия.
                                Ако се разберете с Андро за ремонта , щом ще гледа всичко от и до , бих ти препоръчал да стиснеш малко зъби и да добавиш към ремонта нови сегменти и биелни лагери.Кураж!
                                Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X