Обява

Свий
Няма добавени обяви.

СФ тотално сдаде (замръзна ми нафтата)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: СФ тотално сдаде (замръзна ми нафтата)

    Гледам променили са заглавието на темата, като проблема е сведен до замръзнала нафта...... явно отговарям на типичните симптоми. Дано наистина се окаже така, че иначе......
    SUV

    Коментар


    • #47
      От: СФ тотално сдаде (замръзна ми нафтата)

      Първоначално публикуван от Dydo Преглед на мнение
      Гледам променили са заглавието на темата, като проблема е сведен до замръзнала нафта...... явно отговарям на типичните симптоми. Дано наистина се окаже така, че иначе......
      То не пречи замръзналата нафта да ти е докарала и друга беля. Ама в движение е малко вероятно.

      Иначе да - обясняват ми разни люде как нещо индикаторът на таблото не отчитал та не сипали навреме, как акумулаторът не въртял достатъчно, свещите били изгорели и други глупости. И като им теглят една гореща пароструйка в мазето на мола и всички кахъри се оправят.

      Коментар


      • #48
        От: СФ тотално сдаде (замръзна ми нафтата)

        Докато карах дърти дизели им слахах 10% бензин , с тия съвременните не знам дали го понасят помпите ! За туй акъли не смея да давам!
        Пуснал си тема за добавките . Тук много хвалят Кастрол ТДА или нещо такова ! Лично не съм я ползвал , но очрвидно при теб е наложително !
        Да са живи и здрави децата да ни радват !
        Ще следя темата . Човек се учи докато е жив !

        Коментар


        • #49
          От: СФ тотално сдаде (замръзна ми нафтата)

          Първоначално публикуван от stankos Преглед на мнение
          Докато карах дърти дизели им слахах 10% бензин , с тия съвременните не знам дали го понасят помпите ! За туй акъли не смея да давам!
          Пуснал си тема за добавките . Тук много хвалят Кастрол ТДА или нещо такова ! Лично не съм я ползвал , но очрвидно при теб е наложително !
          Да са живи и здрави децата да ни радват !
          Ще следя темата . Човек се учи докато е жив !
          И аз не смея да експериментирам,макар че преди няколко години по неволя пробвах 95% сто октана......И сега съм пред дилема,утре трябва да заредя.Макар че в студовете нямаше грижи(да спи зло под камък)...утре ще го решавам.
          Виден столичен ихтиолог

          Коментар


          • #50
            От: СФ тотално сдаде (замръзна ми нафтата)

            Офф. Щом си пробвал 95% сто октана си направо готов за газификация !

            Коментар


            • #51
              От: СФ тотално сдаде (замръзна ми нафтата)

              Отвори филтъра ако е елемент, ако не е свали стария дай на контакт и ако идва нафта сложи новия. При положение че не идва нафта търси проблема в помпа, сонда, цедка.

              Коментар


              • #52
                От: СФ тотално сдаде (замръзна ми нафтата)

                Първоначално публикуван от Dydo Преглед на мнение
                Днес с поливане на филтъра и маркучите около него с гореща вода и после подаване на ток (защото акумулатора падна) бързо запалих. Поработи малко, но като тръгнах да включа на директна, дори с подаване на газ оборотите не мърдаха. След няколко минути се пооправи и се вдигаха, ама колата при потегляне нямаше ряз. След 2 км. изгасна в движение почти в центъра на София. Чак един полицай помагаше да я прикараме да не пречим на движението. Акумулатора се повъзбуди и добре върти, ама не пали. Прави ми впечатление, че като върти звукът е един по-тънък от обикновеното или аз така си мисля. Ще почакам малко, да не би нещо да е замръзнало и да съм карал само с наличната нафта по маркучите. Или пък помпата е сдала. Ако не запали я качвам на репатрак и това е.
                Имах идентичен проблем, 01.01.2015 без да изгасне...оборотите до 2000 и мъчно с моментни контракции (София-Варна). При мен проблемът беше в допълнителното филтърче от лев и нещо. Добрах се до Правец и там в едно сервизче (късмет че работеше сиромаха), го подмениха. Температурата беше 3-4 дни около -15 и всичко във филтъра спечено. В резервоара наливам всичко, и най-малко нафта, Но конкретно тогава бях заредил нафта! Преди това съм имал загуба на мощност поради подобни проблеми в разгара на лятото и "тежки обици" (филтър в жабката). Учудва ме, що за нафта трябва да е че да мръзне при -10, контролната ми бутилка олио е в инертно състояние. Колата е стар 2,0тд и на пътя не ме е оставяла!
                Защо първо си поливал с топла вода?

                Коментар


                • #53
                  От: СФ тотално сдаде (замръзна ми нафтата)

                  Първоначално публикуван от Dydo Преглед на мнение
                  Гледам променили са заглавието на темата, като проблема е сведен до замръзнала нафта...... явно отговарям на типичните симптоми. Дано наистина се окаже така, че иначе......
                  Espero-то на баща ми на времето "имаше проблем при -18С" запали и загасна... ама се оказа, че не е от горивото (бензин), а скъсан ангренаж За щастие на този мотор не води до повреди... Нов ремък и газ!
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • #54
                    От: СФ тотално сдаде (замръзна ми нафтата)

                    Първоначално публикуван от smng0303 Преглед на мнение
                    Защо първо си поливал с топла вода?
                    До сега винаги така съм го лекувал, с цел да загрея филтъра и маркучите влизащи в него. Оправяло се е до момента, в който стана -15 градуса. Един ден запали на -14 и това беше. Всъщност мисля писах на по-предните страници или в отделната тема за добавките, но пак ще ти разкажа историята. Проблемът започна миналата зима. Първо сдаде акумулатора, смених го и всичко бе точно, но тогава температурата беше около до -6. В един момент стана малко по-студено /не чак -14/, замръзна ми горивото-обикновена нафта, но с поливане на въпросните места се оправи, след което веднага отидох и налях макс моушъна на ОМВ. Даже и на Боровец ходих след това, като от тогава проблеми със замръзване съм нямал, ама и температурата не помня да е падала до под -10. Понеже сега за Новогодишните празници щяхме да пътуваме, а горивото бе от обикновената нафта, съседи ме посъветваха да сложа на Ромпетрол.......5 зими не им била замръзвала. Сипах от там, за да не замръзне докато ме няма, а и нали прогнозата бе за застудяване, след 8-9 дена, в които колата не бе палена, като се прибрахме на 04-ти януари тя не щеше да запали. Малко полях по обичайния начин и си запали, като после дни наред нямаше никакви ядове. От както стана -14 и надолу, както обясних запали само веднъж и после започнаха проблемите. Оправих я един път, но като налях отново в резервоара, но този път от авиодизела на ЕКО. Мисля пак имаше проблем, оливах, запалих и вече от следващите дни при големия студ спря да пали, до вчера, когато отново с поливане и силен ток успях. Историята по-натам с това как закъсах съм я описал в първото мнение. Така и не стигнах да сипя добавка или бензин.


                    Тедо, всичко е възможно, включително и ангренаж, ама пък да се случат и двата проблема наведнъж, е малко вероятно. Още от потеглянето вчера колата не бе както трябва, особено при потегляне. Леко полеко започна да влиза в релси, ама на светофара изгасна.
                    SUV

                    Коментар


                    • #55
                      От: СФ тотално сдаде (замръзна ми нафтата)

                      А, при теб ангренажът, ако се скъса, ще се чуе
                      Имай предвид, че колата вече не е първа младост - може и стартерът да е за рециклиране и да върти бавно... На Кията, която качих снимка ми направи впечатление, че дори със зареден акумулатор + ток от мен, пак не върти много добре стартера... При мен на баничката върти яко - не ще да пали, ама като повърти 30-40 секунди и няма много избор, та си пали и на студено... Естествено с условието, че нафтата ми е течна.
                      Маслото 5W40 ли е?... То май вече никой не кара с 10W40...
                      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                      Коментар


                      • #56
                        От: СФ тотално сдаде (замръзна ми нафтата)

                        Аз карам с такова и не разбирам какво му е , че никой вече на го използва?

                        Коментар


                        • #57
                          От: СФ тотално сдаде (замръзна ми нафтата)

                          Точно 10W40 е. С такова ми продадоха колата и такова сложих след това отново. Не съм имал проблеми с тракане, чаткане, пушене /дори и при рязко газ никога не е изпушвала черно/ и каквото и да се сетиш. Само като е студено в началото докато загрее излиза малко пара-конденз и това е. Абе поведението на колата от към двигател, бе като на нова от магазина. Но все в един момент става някаква гадория.
                          Стартера ми е добър, вчера почти веднага запали след подаване на ток. Даже се чудя, ако сега запали само да покарам малко или и да кача вкъщи акумулатора за заряд. Защото е на 1 г., 92 ампера и макар да съм го сдухвал около проблемите, малко да поработи и да покарам колата, на следващото въртене дори на другия ден да е, е безпроблемно.
                          SUV

                          Коментар


                          • #58
                            От: СФ тотално сдаде (замръзна ми нафтата)

                            Колега покарай раздвижи я, не е лошо след това да си заредиш акумулатора на зарядно.
                            Няма невъзможни работи.Тел.0888344659

                            Коментар


                            • #59
                              От: СФ тотално сдаде (замръзна ми нафтата)

                              Нищо си му няма на 10W40

                              Вярно - на -10 градуса се усеща че стартерът малко по-вяло върти и налягането малко по-бавно се качва, което с 5W40 го няма поне до -20.

                              Ама 5W40 струва едни други пари, а дни с -10 в годината са по-малко от 10 в София. Освен това и с 15W40 на -25 съм тръгвал без грижи. Освен че първите 1-2 минути няма тяга, друга беда не произлиза.

                              Коментар


                              • #60
                                От: СФ тотално сдаде (замръзна ми нафтата)

                                Колега Дидо , чета и ти съчувствам за неприятностите , но все си мисля , че нямат общо с нафтата. Такова замръзване ли бе да го опишеш - тук все пак не е Арктика.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X