Здравейте колеги! От дълго време следя форума , но досега се въздържах да пиша , тъй като темите и мненията, които се разглеждат са написани толкова професионално , че нямам какво да добавя. Имам Хюндая от близо 3 години и до сега не ми е създавал нерешими неприятности. Повода да се обърна към вас за компетентно мнение е следният : Забелязах , че при наличие на нафта в резервоара около 15 - 20 литра джипа запалва по-трудно - стартера върти около 7-8 секунди. Отначало го отдадох на какви ли не причини / от въздух в системата-до гнп и дюзи/ , НО помпата и дюзите са наред - диагностика както пише по дебелите книги - сервизи. Заинтересувах се и изчетох доста неща от руски и други форуми и според мен причината е в неизправност/най-вероятно спукано или задръстено по сондата в резервоара/ Кое ме навежда на тези разсъждения - при резервоар над 20 литра , джипа пали на 2 секунда, независимо колко време не е пален,чек енджин не свети при каквито и да е натоварвания, динамика , разход,тяга ,обороти по оборотомер -всичко е перфектно и диагностиката го потвърждава. ОБАЧЕ - при около 15 - 20 литра нещата се променят - пали трудно и - най - важното - когато е под лек наклон с торпедото напред - загасва. Загасва след около 2-3 минути и започва едно въртене на стартер - след 4-5 опита /по около 7-8 секунди / запалва и пак така - след малко гасне. Направи ми впечатление , че когато напомпя с крушата сякаш във филтъра няма нафта . След като подкачи нафта отново пали. Тези симптоми ги има само когато е студен двигател и на място. Когато отидох да заредя не е гаснал в движение и на загрял двигател също не гасне.
Конкретно на въпроса - моля за мнения има ли някакви подводни камъни при отварянето на резервоара и проверката на сондата - имали гарнитура под гривната на сондата,какъв е диаметъра на маркуча в самата цедка на сондата,при поставянето отново на сондата в резервоара има ли някакви тънкости, предната сонда има ли маркуч в самата цедка, защото на снимките не се вижда , от каква сплав е самият метал на сондата и може ли да се лепи. А,щях да пропусна - горивният филтър е оригинален и зареждам само със скъпа нафта от големите вериги. Малко дълго се получи , но исках да опиша максимално коректно симптомите.
Благодаря предварително на всички отзовали се !
Конкретно на въпроса - моля за мнения има ли някакви подводни камъни при отварянето на резервоара и проверката на сондата - имали гарнитура под гривната на сондата,какъв е диаметъра на маркуча в самата цедка на сондата,при поставянето отново на сондата в резервоара има ли някакви тънкости, предната сонда има ли маркуч в самата цедка, защото на снимките не се вижда , от каква сплав е самият метал на сондата и може ли да се лепи. А,щях да пропусна - горивният филтър е оригинален и зареждам само със скъпа нафта от големите вериги. Малко дълго се получи , но исках да опиша максимално коректно симптомите.
Благодаря предварително на всички отзовали се !
Коментар