Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с горивната система на Хюндай Теракан 2.9 CRDI

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Проблем с горивната система на Хюндай Теракан 2.9 CRDI

    Първоначално публикуван от Darth Преглед на мнение
    Това е от руски форум http://barclay.ru/video/kompjuternyj...-common#yakkat
    Това е стенда, китайците го продават за 4-5000 долара. Само не знам защо я пускат на ултразвука неразглобена, ние първо я разглобихме и с силен препарат пуснахме разпръсквача и клапана. Според мен така ефекта от чистенето е по голям.
    Дюзата която руснака тестваше беше Делфи като нашите.
    Проблемите идват от калпава нафта, според мен на тия чаркулаци трябва да им е доста мазничка нафтата така че масълцето в нафтата трябва да се слага заедно с добавка за чистене.

    Коментар


    • #62
      От: Проблем с горивната система на Хюндай Теракан 2.9 CRDI

      Браво колега Kastro! Много важна информация за Терито и дюзите, което още веднъж показва, че в Бг-то се намира лек за всяка болест и то без много кинти, а с повече интелект и смелост!, да си жив и здрав!

      Коментар


      • #63
        От: Проблем с горивната система на Хюндай Теракан 2.9 CRDI

        Първоначално публикуван от kastro Преглед на мнение
        Ха ха не знам дали идва края но при мен се получи.
        Няма и никакво "обучаване на дюзи, кодиране, разкодиране" и други глупости дето ти ги внушават големите тарикати по сервизите за да ти вземат парите. Единствения проблем е че като я затвориш нямаш стенд да я видиш как работи, но като измерихме отново обратната нафта на всички дюзи беше еднаква.
        А бе че без обучение пали и върви става.А ма я ми кажи как разбра че компа е опознал дюзите и изпълняват циклите както трябва?Защото и на мен ми беше всичко ток докато в Инд на диагностика ми го сервираха.И ми казаха че в момента ми работела само на основно впръскване.А те били три.Едно предварително едно основно и едно еко . И друго до колкото се запознах с тия проблеми покрай дюзите че само новите се обучават.А старите ги гледат на комп да покажат в какъв ред да се сложат.Това не го казвам като специалист а като припатил.
        Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

        Коментар


        • #64
          От: Проблем с горивната система на Хюндай Теракан 2.9 CRDI

          Първоначално публикуван от Даниел Чобанов Преглед на мнение
          А бе че без обучение пали и върви става.А ма я ми кажи как разбра че компа е опознал дюзите и изпълняват циклите както трябва?Защото и на мен ми беше всичко ток докато в Инд на диагностика ми го сервираха.И ми казаха че в момента ми работела само на основно впръскване.А те били три.Едно предварително едно основно и едно еко . И друго до колкото се запознах с тия проблеми покрай дюзите че само новите се обучават.А старите ги гледат на комп да покажат в какъв ред да се сложат.Това не го казвам като специалист а като припатил.
          Е па ти ме уби, тия в ИНД направо са ти взели тока. То бива измишлйотини за кинти ама пък чак толкова, и аз се отбих един път в Варна да я закачат на тяхния комп заради това чукане и понеже не показа грешка ми казаха че ТРЯБВАЛО ДА МИ РЕГУЛИРАТ КЛАПАНИТЕ при което запалих и изчезнах. Клапани на тая кола не се регулират.
          Последно редактирано от kastro; 19-12-11, 21:13.

          Коментар


          • #65
            От: Проблем с горивната система на Хюндай Теракан 2.9 CRDI

            Първоначално публикуван от kastro Преглед на мнение
            Ха ха не знам дали идва края но при мен се получи.
            Няма и никакво "обучаване на дюзи, кодиране, разкодиране" и други глупости дето ти ги внушават големите тарикати по сервизите за да ти вземат парите. Единствения проблем е че като я затвориш нямаш стенд да я видиш как работи, но като измерихме отново обратната нафта на всички дюзи беше еднаква.
            Здравей колега!Били обяснил как точно премери обратната нафта?

            Коментар


            • #66
              От: Проблем с горивната система на Хюндай Теракан 2.9 CRDI

              Първоначално публикуван от l_p_d Преглед на мнение
              Здравей колега!Били обяснил как точно премери обратната нафта?
              Повече по тоя въпрос само на лични. Има си според мотора количествени данни на върнатото гориво.
              Дани, разбира се че при комънрейла има няколко фази на впръскване преди детонацията но това го определя компа . Ти не можеш да влияеш на компа и да му променяш параметрите, до към 2002г. наистина трябва да зададеш кода на новата дюза но след тази година не е нужно защото той ги разпознава автоматично.
              Мога да разменя местата на всички дюзи и пак ще запали и ще работи нормално проверено е при моите майстори на друг теракан.
              Закачихме го и на компютър но не изписа никакви грешки.
              Последно редактирано от kastro; 19-12-11, 23:40.

              Коментар


              • #67
                От: Проблем с горивната система на Хюндай Теракан 2.9 CRDI

                Към колегата Лусан - чел съм писаното от теб най-внимателно , тъкмо от него разбрах , че дюзите може да се рециклират , но когато се обадих на коментираното място ми казаха , че не давали никаква гаранция, защото ни била калпава нафтата.
                Към колегата Кастро - явно съм глух , защото когато ми присветваше чека не съм чул никакви подозрителни шумове , чукане и т.н. Двигателят работеше абсолютно тихо и равномерно.
                Относно вписването на дюзите на мен ми звучи резонно - все пак не сменяш цяла дюза , а само част от нея.

                Коментар


                • #68
                  От: Проблем с горивната система на Хюндай Теракан 2.9 CRDI

                  Абе и аз имам съмнение, че нещо ни ментеросват с това обучение на дюзите !
                  GW Steed5

                  Коментар


                  • #69
                    От: Проблем с горивната система на Хюндай Теракан 2.9 CRDI

                    Добре де и аз пращах моите дюзи за проверка на стенд.Както спомена горе колегата засичат ги по обратната нафта.Бяха в норма и майстора изрично предопреди че ги е номерирал и трябва да се сложат в този ред.Защо?След като няма значение.Терито е 2002г може би заради това ли?Проблема ми се изразяваше в това че около 50гр работна температура мотора почваше да тресе и да бълва бяло син пушек който страшно лютеше.После се оправяше както и студен си палеше нормално без индикация от чека.Закачваме на универсален комп нищо.И чак тогава прибегнах до диагностика в Инд Пловдив.И както писах горе комп на колата няма връзка с дюзи.И хайде нови дюзи обучение и компа ги позна и така.Но преди това се опитаха да преобучат моите за да ги опознае компа но стана по зле.А това дали съм гризнал дървото немога да определя но се радвам че стана защото преди това си отиде един месец в размятане на дюзи по майстори и чесане по главите кво да правят.Пък и за мен вече няма значение защото Терито си замина.
                    Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                    Коментар


                    • #70
                      От: Проблем с горивната система на Хюндай Теракан 2.9 CRDI

                      Първоначално публикуван от lusan Преглед на мнение
                      Абе и аз имам съмнение, че нещо ни ментеросват с това обучение на дюзите !
                      Ха ха адаш големи обучители за пари и аз така ще ги обуча че свят ще ти се завие направо ще си помислиш че дюзите ти са разработка на НАСА. Ела да видиш един делиормански тарикат как строи палати от такива номера.

                      Коментар


                      • #71
                        От: Проблем с горивната система на Хюндай Теракан 2.9 CRDI

                        Здравейте колеги, не е много по темата, може и да ме псувате, но има една добавка за дизелово гориво, която е руско производство и върши чудеса за дизеловите комън-рейл двигатели и техните дюзи, прочиства цялата горивна система, отпушва дюзи. Ако някой иска повече информация, на лично, за да не спамя и рекламирам нерегламентирано в темата.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Проблем с горивната система на Хюндай Теракан 2.9 CRDI

                          Дюзите не се запушват а се износват!А добавките според мен са за по бавно износване а не като се запушат слагаш добавка и воала чудо отпушеха се.Няма такъв филм.Или пък ако има то ще е късометражен.
                          Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                          Коментар


                          • #73
                            От: Проблем с горивната система на Хюндай Теракан 2.9 CRDI

                            От калпава нафта, доколкото знам се запушват дюзите, или затлачват и не работят коректно. Може и да ми е грешна информацията, но за ефекта знам, че го има. Когато има проблем с дюзите при слагането на добавката се усеща разликата. Всеки може да пробва, глава не боли и никой не е задължен ако не иска.

                            Коментар


                            • #74
                              От: Проблем с горивната система на Хюндай Теракан 2.9 CRDI

                              По отношение на добавките има изписани томове - лично аз зареждам от скъпата нафта - тази,която си е със заводските добавки. Слагал съм и други , но ефект не съм усетил. Просто немога да си обясня как каквато и да било добавка, би възстановила износена или повредена част.

                              Коментар


                              • #75
                                От: Проблем с горивната система на Хюндай Теракан 2.9 CRDI

                                Има такива, като на някои двигатели се усеща, на други не наричат се ревитализиращи. Тази за която говорех не е от тях, тя е добавка за прочистване на горивната система и дюзите, като в нея има съставка за смазване на подвижните части на помпата и горивната система, както е било сярата преди години в дизела, сега сяра няма. Тя неможе да възстанови износени и счупени части, просто подобрява работата на здравите такива, не е нужно да стане от 100 на 150 к.с. просто износоустойчивоста се повишава, без да е забележимо с просто око, има изписано много и за това. А относно ревитализиращите добваки, за тях мое мнение е, че се слагат при наистина осезаемо износен двигател, където основният ремонт следващата стъпка и с тях просто го отлагаш. И въпреки всичко решението за добавка в горивото си е изцяло собствен избор. Ако някой иска да му дам името на една добавка от която съм доволен на лично за да не е реклама.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X