Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

    Колега не знам дали и от къде си чел темата, колата пали на четвърт оборот само като види ключа, за кво налягане за ква хранителна система става дума, не знам що намесваш проблем с харнителната система никъде не става дума че колата не пали, става дума нормално ли е тва поведение на акумулатора и стартера или не е ? я кажи на твоето даихацо с къв акумулатор е ?
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
    Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

    Коментар


    • #47
      От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

      Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
      Колега не знам дали и от къде си чел темата, колата пали на четвърт оборот само като види ключа, за кво налягане за ква хранителна система става дума, не знам що намесваш проблем с харнителната система никъде не става дума че колата не пали, става дума нормално ли е тва поведение на акумулатора и стартера или не е ? я кажи на твоето даихацо с къв акумулатор е ?
      колега, на мен си ми се струва нормално паленето и въртенето ти. Все пак ако имаш съмнения в нисък стартов ток, то при палене (ако наистина е нисък) компа ще се рестартира и ше записва грешка. Имал съм такъв проблем с друга японска кола. Иди да ти я закачат на компютър и да си кажат мнението.

      Коментар


      • #48
        От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

        Имам 3 японки пред и в гаража в момента, Сузуки, Хонда и Мицубиши. Мицака и Хондата си въртят горе-долу по тоя начин. На Суза звука е малко по-друг, но тя наистина си има проблем с акумулатора (неизвестни години, над 5, някак успява все още да бачка, деба и упоритата Варта ) И трите са с 44Аh, различни марки (Варта, Ексайд, Банер) с по 300А пусков, няма акумулатор под година.
        Ако само това на клипа ти е проблема - по-скоро нямаш проблем изобщо. Единствено ме притеснява това 0.7V променливо ... сега ще сляза да пермеря колко е точно на изправен генератор.
        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

        Коментар


        • #49
          От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

          На сивика си върти по същия начин, може би една идея по-бодро.
          Измери пусковия ток, сравни го с дебелите книги и ако няма съществена разлика давай газ

          Коментар


          • #50
            От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

            Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
            Имам 3 японки пред и в гаража в момента, Сузуки, Хонда и Мицубиши. Мицака и Хондата си въртят горе-долу по тоя начин. На Суза звука е малко по-друг, но тя наистина си има проблем с акумулатора (неизвестни години, над 5, някак успява все още да бачка, деба и упоритата Варта ) И трите са с 44Аh, различни марки (Варта, Ексайд, Банер) с по 300А пусков, няма акумулатор под година.
            Ако само това на клипа ти е проблема - по-скоро нямаш проблем изобщо. Единствено ме притеснява това 0.7V променливо ... сега ще сляза да пермеря колко е точно на изправен генератор.
            Да ти кажа за замерването на променливия ток не съм особено сигурен кво се случи, както бяха закачени сондите и колата бачкаше махнах минусовата и включих уреда на променлив ток и на 2 волта, интересно е че уреда така и не показа 0 волта (с откачена минусова сонда)!!!! показваше 1,4 и ги менеше постоянно е така само с една сонда закачена за плюса, тогава допрях и минусовата и показа 0,74
            не знам може ли да се счита за правилно тва замерване, ще пробвам и с другия уред да съм сигурен.
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
            Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

            Коментар


            • #51
              От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

              Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
              Да ти кажа за замерването на променливия ток не съм особено сигурен кво се случи, както бяха закачени сондите и колата бачкаше махнах минусовата и включих уреда на променлив ток и на 2 волта, интересно е че уреда така и не показа 0 волта (с откачена минусова сонда)!!!! показваше 1,4 и ги менеше постоянно е така само с една сонда закачена за плюса, тогава допрях и минусовата и показа 0,74
              не знам може ли да се счита за правилно тва замерване, ще пробвам и с другия уред да съм сигурен.
              Лирично отклонение: тия играчки са с много до адски голямо входно съпротивление, което в повечето случаи е добре, но понякога са склонни да показват и несъществуващи тоци и напрежения. Това за странните показания на откачена сонда - просто го играе антена и обира всякакви нископрелитащи магнитни полета. Ако искаш да покаже 0, дай щеките на късо. Виж, ако тогава не покаже пак 0, смени уреда

              При 2 закачени сонди 0.7 ми е нещо множко сякаш.
              Баща ми си тръгна и изтървах Хондето, но премерих и Мицко и Суза - и двете показват около 20 миливолта (0.02V). Не съм ги мерил с най-точния прибор, просто вън времето е адски гадно и малко ми досвидя апаратурата , но 30 пъти разлика ... поне от моя прибор не е. Ако имаш осцолоскоп под ръка, мерни го, то се вижда веднага дали има променливотокова съставна. По-трудния вариант е да смъкнеш генератора и да мериш диодите. Всъщност, ако има издухал, често се вижда и с просто око.

              Много се надявам да се окаже, че грешката е в уредчето или пък че на тоя генератор това си му е нормалното поведение ... де да знам, поне някой от колегите с точно този модел Хонда да замери какво показва неговата?
              Не искам да те стряскам без нужда, но веднъж хвърлих акумулатор и комп (в тази последователност, с 3-4 дена разлика), съседа и той го отигра това упражнение миналата година точно заради подобен проблем и от тогава си ми е обица на ухото.
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • #52
                От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

                Те колегите с хондите влизат тука само като са на зор, ама аз всичко си записвам, как пък един от познатите юзъри в тоя раздел с изключение на Деян и Краси не се обади заети са с подаръци за коледа
                Току що шурето ми върна Боша 44ампера 330 стартов
                които обвиних за слаб и го замених с делфи, тои го кара 10 дена на БМВ Е46 2200 кубика Използвах намалението да направя и при него замерване, 12,50 в покои (току що паркирана кола след 25км път), 12,1 на контакт, в момента на завъртане на стратера пак за миг се появи 9,5 волта и след тва скочи но 10 и нещо но не видях щот колата запали. Замерих и променливото, уреда показва 074 без запетаика, и при мен показваше същото не знам от къде и как си измислих тая запетая, но не знам и колко е това като показание дали е 0.07 или е 0,74 волта Туи то очаквам утре някои замервания от хондаджи и ще видим за сега считам че нямам проблем
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                Коментар


                • #53
                  От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

                  Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
                  Те колегите с хондите влизат тука само като са на зор, ама аз всичко си записвам, как пък един от познатите юзъри в тоя раздел с изключение на Деян и Краси не се обади заети са с подаръци за коледа
                  Току що шурето ми върна Боша 44ампера 330 стартов
                  които обвиних за слаб и го замених с делфи, тои го кара 10 дена на БМВ Е46 2200 кубика Използвах намалението да направя и при него замерване, 12,50 в покои (току що паркирана кола след 25км път), 12,1 на контакт, в момента на завъртане на стратера пак за миг се появи 9,5 волта и след тва скочи но 10 и нещо но не видях щот колата запали. Замерих и променливото, уреда показва 074 без запетаика, и при мен показваше същото не знам от къде и как си измислих тая запетая, но не знам и колко е това като показание дали е 0.07 или е 0,74 волта Туи то очаквам утре някои замервания от хондаджи и ще видим за сега считам че нямам проблем
                  Спи спокойно! явно обхвата ти е 2000mV и показанието е 74 миливота, което е ОК. Това 9 дето ти го показва за момент също не е страшно, грешка от рязката смяна на напрежението - все пак маймунката не е от бързите и се ошашавява за момент, не е реално показание.

                  .... майтап, майтап, ама докато карах само Хонди, и аз не влизах по форумите ... Весели празници!
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • #54
                    От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

                    То маи от тука идва проблема, от нямане ко да се праи по тая кола вече се чудя кво да си намеря, и търся под вола теле, ма така се научих от италянските всеки ден да има нещо за правене и ся ми е криво Весели празници и на вас колеги
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                    Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                    Коментар


                    • #55
                      От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

                      zero,я вземи си препиши 10 пъти в тетрадката за дом. работа правило № 1 и ако още имаш съмнения,препиши го още 10 пъти,ако съмненията продължават,виж правило №3
                      Honda CRV-1998 г. 128 к.с. продадена
                      Honda CRV- 2004 г. 150 к.с. бензин

                      Коментар


                      • #56
                        От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

                        Първоначално публикуван от rivan Преглед на мнение
                        ... ...
                        Взе ми думите от устата!
                        Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                        Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                        Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                        Коментар


                        • #57
                          От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

                          още на третото преписване ми се изпариха всички мераци
                          Краси да не си купи ново CR-V?? я се похвали
                          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                          Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                          Коментар


                          • #58
                            От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

                            Ново, ново, колко да е ново?!
                            Единствената разлика от старото е цветът! Аа, и липсата на ръжда!

                            п.п.Вчера, като го пробвах, акумулаторът беше на 0, даже централното не работеше. Кабели от моята кола, и запали от раз, точно като твоето!
                            Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                            Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                            Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                            Коментар


                            • #59
                              От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

                              Краси честито бате с здраве да си го караш и безаварийно , е естествено не на последно място да ти пожелая язовец да не ти минава пътя
                              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                              Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                              Коментар


                              • #60
                                От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

                                Благодаря, да ти се връща!

                                Между другото, другата полухонда от подписа ми пали по същия начин. Нямам идея дали стартерът е редукторен. Акумулаторът е същият, като на CRV-то.
                                Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                                Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                                Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X