Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

    Колеги тука съм се вкарал в некъв филм и не мога да разбера под вола теле ли търся или кво. На кратко стартера е профилактиран преди 18 месеца почистен смазан редуктор и бендикс, колата е с нов аку от 1 год, Бош с4, които бош аз обвиних преди 2 седмици че нещо не е в ред и на пук на всичко си купих нов аку Делфи. Обвинението в боша беше че като паля сутрин и първото завъртане или първия половин оборот ми се струва някък си така тежко се едно аку няма сила и имаш чувство че ако направи 1-2 оборота и повече няма да завърти, но хондата нал пали бързо на 1 оборот макс е запалила. Ядосах се и купих нов аку, да ама и с него нещата не са по розови, е сега слезнах да я преместя в гаража и виу виу ша каиш че аха аха да умре. И двата акумулатора показват в покои 12,3 волта, консумацията ми е 0,04амп. зарежда с 14,15 волта, кара се два дни и два дни после седи, наи осезаемо е на третия ден кат е паля след двата дни седяне. При въртене на стартер волтметъра показва 9,5 волта !!!
    Кажете ваще хонди как палят, имали го тва първоначално зачудване като завъртите на стартер да усещате нещо като мъка да завърти, или си въртят сербез както в началото така и после?
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
    Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

  • #2
    От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

    Това 12.3 волта не е добре.Виж http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=56270(защото и голям пад)Пробвай при следващото палене с помощ от друг акумулатор,или пък след каране изключи една от клемите на батерията и ще познаеш(особено,ако не е паднала под 12.5В)
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

    Коментар


    • #3
      От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

      Ми то май мирише на генератор
      МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

      Коментар


      • #4
        От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

        Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
        Ми то май мирише на генератор
        Я пак?
        Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
        зарежда с 14,15 волта,

        Как пали на следващия ден след като е спряна вечерта?
        В смисъл да е стояла на студено. Маслото какво е? Да не е някакво обикновено минерално което да се сгъстява яко на ниска температура?

        Може и да е лош контакт по силовата верига, ама това няма как да го провериш на място. Евентуално разхлабена маса или въобще хлабави връзки по силовата част.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #5
          От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

          Съмняваме да нямам няква по висока консумация която се появява чат пат от нещо си и аз кат меря не я хващам. Генератора няма да е, щото имам волтметър в колата и постоянно знам колко зарежда, дори за момент да падне заряда тоя уред писука, и проблем с заряда е изключен. Делфито е чисто ново, карал съм го няколко пъти верно на по 4-5 км. Имам автоматично зарядно, чудя се дали да не го сложа да се зареди една нощ и тогава да си правя изводи. Питам колегите с ЦРВ при тях как е студения сутрешен старт?
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
          Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

          Коментар


          • #6
            От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
            Я пак?



            Как пали на следващия ден след като е спряна вечерта?
            В смисъл да е стояла на студено. Маслото какво е? Да не е някакво обикновено минерално което да се сгъстява яко на ниска температура?

            Може и да е лош контакт по силовата верига, ама това няма как да го провериш на място. Евентуално разхлабена маса или въобще хлабави връзки по силовата част.
            Ако съм я карал предната вечер симптома е далеч по недоловим, дори ако не ти спомена за него и се качиш да я запалиш няма ти направи впечатление. Маслото е Кастрол магнетик 10/40, към него нямам абсолютно никви съмнения, ползвам го от години и зимата при - 20 колите въртят като топли
            ЗА кофти връзки ша тряя проверя, склонен съм и да сваля стартера д аго видя пак, но тва не обяснява що заварвам акумулатора на 12,2 волта. ако е на 12,5 върти кат алтава. Мисля че проблема е в изтощаване или просто в бързо отслабване на акумулатора все пак е едва 44ампера.
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
            Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

            Коментар


            • #7
              От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

              Генератора не умира веднага като циганин и Форд през зимата.Скоро си сменях четките,защото едната задържала(явно не съм я паснал като съм я слагал) в четкодържача.В резултат при по високи обороти приискрява и почва да зарежда.В съчетание с карането на фарове,кратки дистанции на колегата може да се приеме факта че му е разреден акумулатора.Друга хипотеза е замръзнала вода в стартера между статора и ротора-пак ги прави тия магарии.При натоварване с товарна вилка аку-то не бива да пада под 10 волта-явно тук нещо много товари стартера.Освен това зарядния ток може да стига и до 14,7.А бе много хипотези,че и времето студено.
              МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

              Коментар


              • #8
                От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

                Ша взема да го сложа да се зареди, и да седи после 24 часа и да видя кво ще показва на другата сутрин. За генератора е съгласявам че може да има такива шашми, но след кат е карана колата акумулатора си показва 12,8 волта, демек не би требало да е останал недозаредн. Водата в стартера отпада, няма от къде да се вземе а и в Пловдив от лани не е било под нулата за да замръзне. Сега разбирате ли що съм се фърлил в тъча чакам колегите с ЦРВ да кажат да не би и при тях първото виу да е така Един вече ми потвърди на скаипа ама да видим и замерванията му с уреда ко ша покажат. Тои поне неговата я кара всеки ден и по много.
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                Коментар


                • #9
                  От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

                  От колегите си нищо няма да разбереш. Стари коли, с всевъзможни проблеми. Не чакай решение от там.

                  След като си сигурен, че акумулатора е зареден(почти 13 волта), разкачи го, и му измери напрежението след два дни. Ако е близо до първоначалното-не е там проблема. Аз залагам най-вече на шалтер. Тягово/силово реле/включвател. Както му казвате по вашия край. В началото не пуска достатъчно ток за да завърти нормално, а после вследствие на искрене и други физико-химични истории дава хубава връзка, и започва да работи нормално.
                  А може и стартер да е. Четки, ротор, не дай Боже статор.
                  Ако има откъде да вземеш друг стартер за който си сигурен, че работи ще емного добро насочване къде да търсиш проблема.

                  Я откачи някой кабел за да не запали, и след по-продължително въртене опипай с ръка всички връзки по силовата част. Ако някъде има горещо-може би там е проблема.
                  Не знам как стои въпроса с откачането на кабели и отражението върху електрониката, така, че ако не си сигурен какво правиш-не пробвай с този метод.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

                    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                    От колегите си нищо няма да разбереш. Стари коли, с всевъзможни проблеми. Не чакай решение от там.

                    След като си сигурен, че акумулатора е зареден(почти 13 волта), разкачи го, и му измери напрежението след два дни. Ако е близо до първоначалното-не е там проблема. Аз залагам най-вече на шалтер. Тягово/силово реле/включвател. Както му казвате по вашия край. В началото не пуска достатъчно ток за да завърти нормално, а после вследствие на искрене и други физико-химични истории дава хубава връзка, и започва да работи нормално.
                    А може и стартер да е. Четки, ротор, не дай Боже статор.
                    Ако има откъде да вземеш друг стартер за който си сигурен, че работи ще емного добро насочване къде да търсиш проблема.

                    Я откачи някой кабел за да не запали, и след по-продължително въртене опипай с ръка всички връзки по силовата част. Ако някъде има горещо-може би там е проблема.
                    Не знам как стои въпроса с откачането на кабели и отражението върху електрониката, така, че ако не си сигурен какво правиш-не пробвай с този метод.
                    Ок ще бъде сторено зареждането и замерването след престои. За шалтера, имаш право, това може ли да влияе така на тока че да го смъква до 9,5 волта? Да уточноя стартера е редукторен и роторчето му е меко казано смешно като на прахосмукачка, но и него ще го сваля пак поне е удобен да видя кво е дережето с втулките на бендикса да не би от там да затяга нещо. Опасявам се че няма от къде да взема стартер за проба. Инак теста с въртене без да пали мога да го направя, знам как да я спра да не пали без проблем
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                    Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                    Коментар


                    • #11
                      От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

                      Моля, измерете консумацията на стартера!
                      За Вашия автомобил трябва да бъде в порядъка от 100 до около 120 Ампера.
                      Ако е повече .... свалете и си ремонтирайте стартера.
                      Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                      Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                      Коментар


                      • #12
                        От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

                        А, е тва е добра идея, ама пусто с ко да го измеря уреда ми е едва до 10 ампера ша тряя ида на специалист дет се занимава с стартери а
                        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                        Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                        Коментар


                        • #13
                          От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

                          Е, ти пък съвсем без пари искаш да стане
                          Ами бирите за онлайн консултантите...

                          Сериозно-каквото можахме-изприказвахме. Утре пробвай каквото се сетиш, че сме писали в 11 и половина, па после иди на майстор
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

                            С правотокови ампер клещи .....

                            Специалиста по стартери съм сигурен, че няма такива .....
                            Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                            Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                            Коментар


                            • #15
                              От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

                              Верно тряя спим вече, в сряда почивам ако не намеря някои с такива клещи ще го свалям да го видя кво що
                              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                              Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X