Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

    Ти Кольо не го гледай .... вероятно е на около две кани вино и .... вече само мечки са му в главата ....
    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

    Коментар


    • #17
      От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

      Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
      Ти Кольо не го гледай .... вероятно е на около две кани вино и .... вече само мечки са му в главата ....
      Колега благодаря за съвета, Кольо на тебе също бате, и на всички останали дето се включиха в разследването дадохте добри идеи при първа възможност ще се пробва всичко тряя се хване ква е тая галимация. Ще пиша щом имам някъв резултат
      А тва е хубав повод да си купя и клещи, само такова нямам вече а одавна им се каня, някво предложенеи за що годе читав и не мноо скъп модел ? за чисто любителска употреба
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
      Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

      Коментар


      • #18
        От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

        Писал съм няколко пъти, ама .... хайде пак!
        Няма по-добро от това за момента. Само, че на тия не ми харесва цената. Може да се намерят на почти двойно по-ниска цена .....
        Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

        Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

        Коментар


        • #19
          От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

          Тва ми се види бая профи и дори на половин цена си е 200 кинта ще се въздържа, мислех че има модели до към то 50 лева ама явно съм много далеч от истината за хубави клещи Тва що е толкова евтино илипропускам нещо уж има DC http://vikiwat.com/amperkleschi-ms2138.html
          п.п. видях къде бъркам 105 лева са
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
          Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

          Коментар


          • #20
            От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

            Тия, които си гледал .... почти не могат да мерят утечки.
            Минималния ток е или 100мА или 1 А ... по спомен!

            А, ако имаш 1А утечка по колата .....


            Онова дето съм то го показал мери 10 - 20 мА без проблем ... проверено.
            Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

            Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

            Коментар


            • #21
              От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

              А стига бе!!!Вие не спите ли бе хора?Снощи по темата имаше един отговор, днес вече е цял роман!А пък докато някой ми одобри поста сигурно ще е излязла вече пета-шеста книга.Ама това е вече темата за § 22.
              Та да си кажа и аз мнението от моя опит като шофьор и по неволя механик.Залагам на :
              1)Втулки на стартера(нищо,че са сменяни,понякога новите са изключително калпави)
              2)Шалтер
              И двете водят до недозареждане(по-скоро до прекомерно разреждане) на акумулатора и ако не се отстрани проблема го скапват много бързо
              Последно редактирано от rivan; 20-12-11, 09:09.
              Honda CRV-1998 г. 128 к.с. продадена
              Honda CRV- 2004 г. 150 к.с. бензин

              Коментар


              • #22
                От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

                Zero, нямам идея, какво да правиш, но знам, какво да не правиш. Недей да вадиш кабели и да въртиш. Както предположи Кольо, очаквай проблеми с делкото, знаеш, какво има вътре в него.
                Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                Коментар


                • #23
                  От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

                  Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                  Тия, които си гледал .... почти не могат да мерят утечки.
                  Минималния ток е или 100мА или 1 А ... по спомен!

                  А, ако имаш 1А утечка по колата .....


                  Онова дето съм то го показал мери 10 - 20 мА без проблем ... проверено.
                  Даааа....., видях данните хубава е машинката ама нито дядо Коледа нито дядо Мраз ще иска да ми я донесе на тая цена, а щом не си вадя хляба с такава не мога да оправдая покупката и за няколко замервания през живота Утре ще скокна до тоя ел.сервиз те се занимават само с динама и стартери да направя една консултация и с тях ако имат клещи, ако ли не, ще го гътна да видя кво става вътре в него

                  п.п. Чакаи бре Краси аз да не съм горския кои каза че ще вадя кабели, откачам буксата на аварииния бутон на бензиновата помпа и гутоууу
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                  Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                  Коментар


                  • #24
                    От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

                    Редукторните стартери страдат от една медна шайба вътре която като залепи и дава силовият контакт. Обикновено тази медна шайба хваща нагар и след почистване всичко се оправя . Не знам дали при хондата е така ама при тойота и дайхатсу от там идват страданията .

                    Коментар


                    • #25
                      От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

                      На същия принцип е да, като повечето стартери, ама аз все си мисля че ако пробелма е в тоя включвател и тая шаиба е нагоряла или износена, за толкова време все веднъж щеше само д ацъкне без да завърти. Нали знаете кат се прецакат там контактите кат врътнеш на стартер как само щрака а не завърта. Та ще я видя и нея, и другия вариант е нищо да ми няма двамата колеги с хонди с които говорих казаха и че при тях е така, просто редукторния стартер въртял по бавно от нормалните и падането на волтажа му се отразявало доста осезателно в въртенето въпреки че силата му е достатъчна да върти и пали но оборотите му са по ниски и от там идва и тва усещане за слабост. друг е въпроса защо на старер волтажа пада на 9,5 волта, тук вече се съгласявам че може да има някъв проблем с него и да черпи повече ток, а може и 330 ампера стартов ток на акумулатора толкова да си могат Сега само гадаем утре почивам ще го сваля да видя кво е дережето вътре
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                      Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                      Коментар


                      • #26
                        От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

                        При мен напрежението е 12,1 V,когато върти стартерът радиото ми гасне,оттам си правя извода,че акумулаторът ми не е много читав,но въпреки това оборотите на стартера са постоянни и високи!
                        Honda CRV-1998 г. 128 к.с. продадена
                        Honda CRV- 2004 г. 150 к.с. бензин

                        Коментар


                        • #27
                          От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

                          На ква кола тва, вземи му закачи мултицета и виж докато въртиш на стартер до колко волта пада?
                          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                          Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                          Коментар


                          • #28
                            От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

                            На CRV, двг. B20B3, радиото гасне само при първото палене, като загрее вече не.Сутрин по тъмно не ми е до мултицета ,ще премеря като ставам по-късно
                            Honda CRV-1998 г. 128 к.с. продадена
                            Honda CRV- 2004 г. 150 к.с. бензин

                            Коментар


                            • #29
                              От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

                              С моето ЦР-В 2001 г. имам същия проблем, сутрин имам чувството, че понякога няма да може да завърти, за да запали. Първо свалих стартера и се оказа, че е като нов, явно много скоро беше ремонтиран. След това си взех и чисто нов акумулатор Варта, но проблема си остава. Като завъртя сутрин и алармата започва да пищи както когато закачам клемата на акумулатора в момента нямам много време и май ще карам така докато напълно спре да пали.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

                                Днеска бях при споменатите мастори на динама и стартери, като им разказах за ко стаа въпрос само дето не ме изгониха че ги занимавам с глупости, ама едното момче все пак доиде да чуе как върти стартера и да замери ко стаа. Въртях на стартер без да пали никви дертове, тои каза че реално проблем няма, акумулатора за тоя мотор бил малък 330 стартов ток и от тук се получавало големия пад в напрежението при завъртане на ключа, също така обясни че редукторните стартери въртели по бавно мотора от обикновените и от тук също ефекта се засилвал, също както по няколко поста по горе споменах. Каза ми и че същите тесни акумулатори ги имало и с усилен ток с тях нямало да има проблем ама аз чесно не съм срещал да се продава такъв, аз обикновен едва намирам камо ли с усилен. Прибрах се ама реших да видя кво става в стартера все пак, свалих го отворих го всичко е така както го оставих преди 18 месеца когато го обслужих, медната шаиба е ок чиста не е износена, бендикса е добре, оста няма луфт няма следи от увличане в втулката, ротора се върти нормално и тои няма луфт, та остава освен да си внушавам и сега си имам два акумулатора заради умната ми глава, та някои ако иска бош на 1 година да свирка инак ша ги затварям на компоти вече А и още един фактор дето ми влияел лошо, тва че колата се карала два дни на кратки разстояния с чести паления и после два дни седяла. Сега кое от всичко е верно......, но щом двама колеги + още един с по горното мнение ми потвърждава че първото завъртане е леко по тегаво съм склонен да спра да се занимава с това като проблем, единствено мога да сложа акумулатора от ланчата тои е 440 стартов и да видя с него как ще запали, тогава вече ще отпаднат всички съмнения Правотокови клещи не открих на 3 те места на които питах, явно само наи чорбаджии масторите имат такива
                                п.п. чудя се как пък един от наи редовните с Хонди в тоя раздел не взе участие, никове няма да споменавам ама им се сърдя на всички и няма да им отговарям на болежките другия път
                                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                                Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X