Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Още една красавица във форума :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Още една красавица във форума

    За lock-up не знаех , а това OD изчетох бая теми ма не го схващам, но да видим все пак дали нещо съм разбрал:

    на овърдрайв а.к като натисна бутона и лампичката светне Over-Drive OFF автомата не включва 4 та и държи по-високи обороти?

    Диф лок-а го има само на 3 та предавка и идея си нямам какво казахте , че прави

    И още нещо, което забелязвам:
    Сутрин като тръгна да паля а тези дни е -10, пали и гасне, паля втори път пак гасне, паля с леко гас и всичко е точно....
    Последно редактирано от sonik_blast; 12-02-15, 08:23.

    Коментар


    • #17
      От: Още една красавица във форума

      Така значи ,Люси, купуваш разни хонди и не черпиш. Лошо. Айде безаварийни и да милионите.

      Коментар


      • #18
        От: Още една красавица във форума

        Аааа Краси ся разбрах, щото реално при мене ако не е загряла ОД въобще не включва на 4 та, та предполагам ОД е 4 та предавка, щото след нея усещам още едно леко превключване което сигурно е локъпа и оборотите падат с още 200-300. А локъп имам дори на 2 ра, има и нещо друго маи с тоя бутон на ОД, ако е натиснат и свети ОД офф автоматика не задейства и локъпа дори, върви само от първа до трета скорост. И примерно ако локъпа ми е задеистван на 3 та и чукна бутона ОД колата веднага забива моцуна и почва моторна спирачка инак върви като по инерция че дори и сама си върви
        А на колегата му гасне сигурно щото ще тряя изчистиш моторчето за празния ход, някъде от зад на колектиора е с два болта, сваляш пръскаш с някъв спреи, не чоплиш с отверки и прочие, затваряш и си готов. Също така може да си има нужда и от реглаж на клапани това също е много честа причина за тоя симптом за тва по скоро си запиши час в юбико и свърши тея така важни неща за тая кола
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
        Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

        Коментар


        • #19
          От: Още една красавица във форума

          Да, натискаш бутона, на таблото светва О/Д ОФФ, и автоматика не може да включи 4-та. Предполагам вече си разбрал, че O/D е 4-та, а D е 3-та. Като дърт шофьор на ръчки, би трябвало да знаеш, че 4-та на ръчните е директна, а 5-а е свръхдиректна (някои й викат повишаваща). При нас е същото -> D (от английски drive) = 3-тa = директна, O/D(overdrive) = 4-та = свръхдиректна.

          Lock-up -> на ръчката между двг и скоростите имаш съединител. При автоматика имаш хидротрансформатор, някои му викат камбана, а англичаните му викат торк-конвертор (torque-converter). Грубо казано това е турбина, едната част на която е свързана към двг, а другата към скоростите. Когато двигателят завърти своята половина, маслото в тази камбана завърта свързаната към скоростите друга половина. Понеже въртящия момент се предава чрез масло, винаги има разминаване в оборотите, половинката свързана към двигателя се върти по-бързо от половинката свързана към скоростите. Тук вече се намесва Lock-upa - двете половинки се заключват механично, т.е. връзката между тях става твърда, и оборотите им се изравняват.

          Нямам представа, защо пали така сутрин.

          edit:
          Слави ме е изпреварил, докато писах.
          Последно редактирано от krasi-mir; 12-02-15, 10:22.
          Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
          Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
          Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

          Коментар


          • #20
            От: Още една красавица във форума

            Благодаря ви колегииииии супер сте
            IACV клапа се води това нали? Идеи за спрей? WD40?
            Последно редактирано от sonik_blast; 12-02-15, 10:37.

            Коментар


            • #21
              От: Още една красавица във форума

              Краси тва значи ли че тея кутии вътре нямат никакъв вид съединител? или тоя локъп представлява някво такова подобие със феродо по него работещо в маслената баня на кутията, щото тук таме съм чувал за смяна на хидро съединитела на автоматика, или тва е ставало дума за друг тип кутия. Аз като тебе знам че предаването на въртящия момент става чрез увличане на турбините от налягането на маслото което прави камбаната.
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
              Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

              Коментар


              • #22
                От: Още една красавица във форума

                Сетих се нещо друго, полезно за начинаещ автоматик.
                Когато сложиш лоста в позиция 2, това означава само и единствено 2-ра предавка. Колата тръгва на 2-ра, и се движи само на 2-ра, докато не преместиш лоста. Идеята е същата, както при ръчните скорости -> зимъска, на сняг и лед, се тръгва на 2-ра.

                Слави пак ме изпревари, затова пак едит:
                Има съединители за всяка предавка. Не си спомням, колко бяха, но май са поне 3, като за 2-ра и 3-та трябва да беше общ. Също така не знам, как е за задна, дали ползва някой от тези 3, или си има отделен съединител. Съетинителите са, като на системата 4х4 - многодискови в маслена баня.
                Последно редактирано от krasi-mir; 12-02-15, 10:57.
                Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                Коментар


                • #23
                  От: Още една красавица във форума

                  Хъм.. това значи, че тези дискове някога ще се износят и ще трябва ремонт. Прав съм нали?
                  Иначе тая полезна информация е жизнено важна!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Още една красавица във форума

                    Моята като е на 2 сменя само до втора, тръгва си на първа, имам и Л само първа. Та както попита колегата тея дискове идва ли им края или са много по издържливи от обикновен съединител, евентуални симптоми за заминали дискове също ще е полезно инфо.
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                    Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                    Коментар


                    • #25
                      От: Още една красавица във форума

                      Е да, все някога ще се износят, но това не трябва да те притеснява. При нормална експлоатация, и правилно обслужване на кколата и скоростната кутия, едва ли някога ще ти се наложи да сменяваш съединители. Все пак да не забравяме, че няма нищо вечно, и ако дяволът се е огледал точно в теб/мен, може другия месец да сменяваме. Да чукна на дърво!

                      Симптоми, както при ръчна кутия - буксуване на съединител, двигателят реве колата не върви.

                      п.п. За моторната спирачка в следващия епизод, щото снощи бях нощна, и довечера пак съм
                      Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                      Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                      Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                      Коментар


                      • #26
                        От: Още една красавица във форума

                        Оф супер е да има кой да те открехне и да ти каже какво и защо мамка му !
                        Иначе аз се спускам на директна от бистрица до тука...

                        Коментар


                        • #27
                          От: Още една красавица във форума

                          Щом ти върши работа диркна- спускай се, ама ако колата се засилва и трябва да я спираш чукни копчето ОД и тя ще почне да се спира сама. Когато катериш баири също е хубаво да внимаваш ако кутията често сменя предавка между трета и ОД както и локъпа да се заключва е по добре да чукнеш пак ОД и да караш така от 1 до 3та, инак се натоварва доста кутията и може да я прегрееш.
                          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                          Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                          Коментар


                          • #28
                            От: Още една красавица във форума

                            Тук попадаме на въпрос, за които не се бях сещал има ли начин да разбера нещо ако се случва с тия скорости някоя лампичка а/у? Макар , че така като гледах ръководството на хондете не видях такова животно...

                            И както си мисля, какво става като примерно закъсам в снега някъде и трябва някой да ме избута как става номера?
                            Последно редактирано от sonik_blast; 12-02-15, 13:55.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Още една красавица във форума

                              Като го забодеш по Плана някъде , звънни бе ,Люска, ще дойдем да те дръпнем.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Още една красавица във форума

                                Хахаха вече ще знам на кой да звънна! Не знаех , че имам толкова близки приятели тука в тоя фурм криели са се до ся!
                                Му др то направих една групичка хахаха
                                https://www.facebook.com/groups/crv.fan.club.bulgaria/
                                Последно редактирано от sonik_blast; 12-02-15, 15:29.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X