Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Още една красавица във форума :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Още една красавица във форума :)

    Здравейте колеги,
    да се похваля от днес въпреки, че съм стар потребител за първи път се сдобивам със собствено 4х4.
    Количка е автоматче, което не го прави великия офроудър, но пък за града е страшна!
    За сега немога да споделя нищо особено смених консумативите и всичко работи перфектно!
    Имам едно въпросче, за което чета по форумите от доста време и ми се ще да чуя малко прясна информациика -
    маслото на скоростите АВТОМАТИЧНИ къде да го сменя и с КАКВО масло?

    Благодарности и поздрави на всички колеги!

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:a6720318o.jpg
Прегледи:1
Размер:136.6 КБ
ID:6079904

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:a6720313o.jpg
Прегледи:1
Размер:179.3 КБ
ID:6079905

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:a6720332o.jpg
Прегледи:1
Размер:172.3 КБ
ID:6079906

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:a6720339o.jpg
Прегледи:1
Размер:185.5 КБ
ID:6079907

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:a6720330o.jpg
Прегледи:1
Размер:107.0 КБ
ID:6079908

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:a6720343o.jpg
Прегледи:1
Размер:144.5 КБ
ID:6079909
    Последно редактирано от nickbochev; 10-02-15, 20:00. Причина: снимки без рекламно лого

  • #2
    От: Още една красавица във форума

    Аи да ти е честита колега и със здраве най вече безавариино не смеи да казваш че е ДЖИП 4х4 точно тук в този форума че сега ще наскачат батковците с големите жипки Маслото на автоматика отиди в Юбико кв.Горублене работят много добре и корекно по думи на много колеги били там, масло за тази кутия само от Бултрако оригинално АТФ не съм сигурен какво количество поема опресняването, те колегите ще кажат след мене. Вземи си и един литъра за диференциала от зад, DPF май се водеше, смени и него щото сигурно никога не е сменяно, а и да е, се сменя по спомен на 60х км беше, малко съм ги позабравил интервалите и може да ме поправят Също така в Юбико да ти проверят и клапаните, от там на сетне само бензин и масла

    п.п. огледаи си водния радиатор ако на него пише Хонда демек още е оригиналния много добре го огледаи горе при входа на дебелия маркуч също така странично от него на долу по пласмасата, на тези години имат навика да се пукат и да текват, да не те изненада неприятно някои ден хубаво му огледаи пласмасата за белези на напукване и стареене.
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
    Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

    Коментар


    • #3
      От: Още една красавица във форума

      Честито, и много безаварийни!

      Маслото в скоростите може да ти го смени всеки уважаващ себе си монтьор. Както каза Слави, правилното масло е Honda ATF-Z1, събира 2.9 litra. Има вероятност да ти кажат, че Z1 вече не се произвежда. Правилният заместител е Honda ATF-DW1, по-ново производство е и покрива спецификациите на Z1. За задния диференциал маслото е Honda DPF-S.
      Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto, Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

      Коментар


      • #4
        От: Още една красавица във форума

        Златни сте колеги - хиляди благофарности.Няма ли скоро някоя среща?

        Коментар


        • #5
          От: Още една красавица във форума

          Има, "тея дене къда коледа"
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
          Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

          Коментар


          • #6
            От: Още една красавица във форума

            Ясна работа хаха, бе автомата като катера баир а.к бистришко шосе захапва на 3 та и тва е тр да го докарам до 4000 оборота да превключи това нормално ли е?

            Коментар


            • #7
              От: Още една красавица във форума

              Аз от скоро карам автомат ама мисля че е нормално, все пак отчита натоварването на мотора че катериш баир, и варианта да ти смени на 4 та както нормално сменя въобще не е опция щото ще остане с 2000 об на баир, за това сменя на 4000 за да може в следващата предавка да падне на 3000+ за да ти остане мощност и въртящ момент да си доизкачиш баира. Ще му свикнеш много интелигентна работа е автоматика, по умен е от колкото го мислех
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
              Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

              Коментар


              • #8
                От: Още една красавица във форума

                Е къде да ходя, ще му свиквам

                Коментар


                • #9
                  От: Още една красавица във форума

                  Соник, Хондето иска обороти. Не мога да видя от снимките, обаче предполагам, че на скоростния лост имаш позиция D и бутон на върха O/D. Значи, ако искаш ти, и твоята каляска да се чувствате добре на Бистришкия баир, в момента, в които започнеш изкачването просто натискаш бутона O/D и на таблото светва O/D OFF. Taka си запазваш скоростта с която си карал по равното, и на двигателя му е по-добре така, отколкото ако чака автомата сам да свали на 3-та. Няма значение, че оборотите ще отидат на 3000+ нищо няма да му стане на мотора. Следващия път я вкарай в баира на 3-та, с 5000 об/мин, и после ми кажи, какво е усещането да катериш баир с максимални мощност и въртящ момент.
                  Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto, Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                  Коментар


                  • #10
                    От: Още една красавица във форума

                    Честито колега, много е хубава.
                    .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
                    Киа спортаж2000тди 98г
                    Ауди А3 1.9ТДИ
                    Каравана Аdria 390Q

                    Коментар


                    • #11
                      От: Още една красавица във форума

                      Не междо другото като е в оборот си лети перфектно просто като дърт шофьор на ръчки ми се стори странно и викам да питам, нали с питане до орлов мост се стига хаха хиляди благодарности за полезните съвети!
                      Да има овър драйв те всички 147 кончета имат или поне така си мисля ;р
                      Последно редактирано от sonik_blast; 11-02-15, 21:02. Причина: добавката за овър драйв-а

                      Коментар


                      • #12
                        От: Още една красавица във форума

                        Всички автоматици от тоя тип имат е може тук там някои да няма, ама едва ли Краси ще каже
                        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                        Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                        Коментар


                        • #13
                          От: Още една красавица във форума

                          Слави, не знам, 147-коньовите автоматици, които съм виждал бяха с позиции на лоста 1-2-D и бутон O/D. Но не знам дали всички са така.
                          Моите и двете 128-коньови бяха JDM-kи, с позиции 1-2-D3-D4, където D4 e O/D. Не си спомням да съм карал 128-коньов автоматик, правен за Европейския пазар, и не знам дали и при тях лоста е, както на JDM-ките. Настоящата ми 2-ра генерация е, както 147 -> 1-2-D и бутон O/D.

                          Соник, ако това е първия автоматик, който караш, има още някои особености, за които сме писали, и за които може би знаеш -> "LOCK-UP", и как работи моторната спирачка на автоматика.
                          Последно редактирано от krasi-mir; 11-02-15, 22:11.
                          Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto, Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                          Коментар


                          • #14
                            От: Още една красавица във форума

                            Краси Локъп и О/Д не е ли едно и също ?
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                            Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                            Коментар


                            • #15
                              От: Още една красавица във форума

                              Не, O/D е свръхдиректна предавка. В случая D е 3-та директна, а O/D e с предавателно число 0.62 (по памет). Lock-up е механично заключване на хидротрансформатора, и въртящия момент се предава директно от двг към скоростите. Затова, като се задейства Lock-upa оборотите падат с около 300, защото при предаването на въртящ момент чрез хидравлична течност имаш приплъзване грубо казано. Lock-up работи на 3-та и на O/D, за 2-ра не съм сигурен, но предполагам и там работи.
                              Последно редактирано от krasi-mir; 12-02-15, 06:20.
                              Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto, Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X