От: Проблем с оборотите на празен ход - CR-V на газ
Този болт ,които го е пипнал майстора има опръстен, който не му позволява да се развива,за него ти писах ,че е бронзов и се регулира въздуха,но и от петограма на стъпковият също . Махни тръбата от дросела към въздушния филтър.Вътре в дросела от страна към стъпковия/чистачките/ има отвор с яйцевидна форма,запуши го с пръст и виж как е.Ако е запалиш студена и запушиш ,ще работи неравномерно докато позагрее или ще угасне,а при загрят мотор трябва да е окей.Форцирай и виж, бързо ли падат или бавно.
Този болт ,които го е пипнал майстора има опръстен, който не му позволява да се развива,за него ти писах ,че е бронзов и се регулира въздуха,но и от петограма на стъпковият също . Махни тръбата от дросела към въздушния филтър.Вътре в дросела от страна към стъпковия/чистачките/ има отвор с яйцевидна форма,запуши го с пръст и виж как е.Ако е запалиш студена и запушиш ,ще работи неравномерно докато позагрее или ще угасне,а при загрят мотор трябва да е окей.Форцирай и виж, бързо ли падат или бавно.
Коментар