Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Зимни въпроси за CR-V

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Зимни въпроси за CR-V

    Този които е в изпарителя аз го чистя по често 5-7к и го сменям на 14к примерно /на две чистения/ тои е много евтин но не виждам нищо лошо да го чистя един път, то и да го сменяш папк трябва внимателно да се почисти. Иначе на 7к кат го отворя всичко е затъпкано с графит яко. Другия преди дюзите съм чувал, че се сменя на много километри 50к и повече.
    Разхода за градско е големичак ако преди ти е горяло 12-13. Значи трябва пак да гори толкова. Иначе и моята прави по толкова като вися в задръстванията и чакам детето на пуснат двигател. Ако не си сменял свещи може да си земеш един нов комплект, може и кабелите свещите са към 30 лева, кабели на тесла има за 40 някъде. Другото което се сещам е да видиш показанията на ламбдата дали се разхождат пъргаво.

    Коментар


    • #32
      От: Зимни въпроси за CR-V

      Дидо, кабели на Тесла от къде ги купи на таз цена? Благодаря.

      Коментар


      • #33
        От: Зимни въпроси за CR-V

        Първоначално публикуван от Dido XT600 Преглед на мнение
        Дидо, кабели на Тесла от къде ги купи на таз цена? Благодаря.
        Косер Варна. Изглеждаха читави.

        Коментар


        • #34
          От: Зимни въпроси за CR-V

          привет отново!
          благодаря за бързите отговори. под "почистване на газовия филтър" имах впредвид, филтриращия елемент на електромагнитния клапан, пускащ газта към изпарителя. инак при почистването, смених филтриращият елемент вътре. до там се стигна, когато по едно време при подаване на газ, колата забиваше носа.естествено след интервенцията всичко се оправи.като изключим тоя разход сега
          Не съм и предполагал ,че и в изпарителя има филтър, изглежда сравнително малък.но ще взема да го потърся, кой знае извътре какви цепии са се събрали.
          а и свещи съм сменил малко след като сложих газовото,т .е и те са на около 5к км.
          а как мога да проверя дали "показанията на ламбда сондата играят пъргаво"?
          вярно е че карам колата в голям град (варна) на къси дистанции, но все си мисля че разходът е високичък, пък и навън напоследък разходът се вдигна. при 90-100км/ч е около 11,5 , с 5 пасажера вътре 2-ма от които под 5 години.
          Чудя се дали е възможно, някъде да се е появила слаба утечка на газ и като мина на газ, да си повейва оттам.но пък не съм усещал да ми мирише.смятам да я насапунисам тези дни, поне да се успокоя
          а може би и компа на газовото има нужда от тестване ?щото то май друго не остана.
          не съм споменавал, колата е 98г. с 128 к.с. двигател.
          доскоро!
          C-RV= CHROM -VANADIUM BY HONDA

          Коментар


          • #35
            От: Зимни въпроси за CR-V

            А за качествата на самата LPG замислял ли си се. Преди на старата кола която карах само на газ, и зареждах все на едно и също място, ми се е случвало на 1-2 зареждания колата да ми дава разход 10, и после пак да се връща на нормалния 8,5. Много зависи от качеството на газта която в момента зареждаш. Ако ти сипват "лятна газ" нормално е разходът да т се е дигнал спрямо предишен период. Аз карам само на бензин, но забелязах че откакто почнахме да включваме фарове постоянно, разходът ми се качи с около 1 л грубо.
            -------Honda CR-V 128к.с.--------
            "Нищо не е толкова лошо, колкото изглежда !"

            Коментар


            • #36
              От: Зимни въпроси за CR-V

              Първоначално публикуван от 78aleks Преглед на мнение
              привет отново!
              благодаря за бързите отговори. под "почистване на газовия филтър" имах впредвид, филтриращия елемент на електромагнитния клапан, пускащ газта към изпарителя.
              Май за един и същ филтър говорим. На някои газови е в корпуса на изпарителя на входа на течната газ. За ламбдата в софтуера на газовото ня накои излизатпоказанията. Аз също съм от Варна и разхода ми се върти около 12.5-13-14 но аз живея в Виница и всеки ден карам едни 8 километра почти без светофари и задръствания.

              Коментар


              • #37
                От: Зимни въпроси за CR-V

                И аз да се "изкажа" . Не може да искате разхода от кола на 10 години и повече да ви е едва ли не по малак от дадения от производителя едва ли не. Още повече на газ. Тя като нова на бензин средно не е харчила под 10. Като сложиш и скапаните горива с които караме разход 13-15 средно газ си е чудесно. Отделно лятото караме на климатик зимата с фарове, няма как просто.

                Коментар


                • #38
                  От: Зимни въпроси за CR-V

                  Първоначално публикуван от Deian_g Преглед на мнение
                  Косер Варна. Изглеждаха читави.
                  Благодаря, Весели празници и много снежни, и студени, с много греяно вино.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Зимни въпроси за CR-V

                    здравейте отново!
                    помислих върху вашите предположения. естествено,че вземам впредвид, "качествените горива" , с които си караме колите, че сега е студено и че общо взето, колата се движи на кратки разстояния (за варненци трошево-кораборемонтния и обратно и то по девня) и най-вече пределно ми е ясно колицата си е на възраст, затова и се примирих в началото с разхода от 12,8/100. отчитам и факта,
                    C-RV= CHROM -VANADIUM BY HONDA

                    Коментар


                    • #40
                      От: Зимни въпроси за CR-V

                      също така отчитам и факта, че двигателят е 128 к.с,т.е. купето му е малко тежко ,за разлика от 147 к.с. подозрителното в цялата работа е, че някак изведнъж разходът скочи. колкото да мястото на зареждане, пробвах няколко газстанции в града-еднакъв резлутат.а пък за фаровете-откак я имам все на фарове карам.
                      мислех си дали, причината може да е в изпарителя. все пак не му е правена никаква прифилактика откак е монтирано газовото. може ли след сработването, някои от настройките да са се поразбутали. а каква точно е ролята на газовия комп? освен момента на отваряне на газовите клапани , най-вероятно влияе и на времето им на отворено състояние и по този начин, като че регулира качеството на сместа за конкретния цилиндър. възможно ли е ако по някаква причина налягането на газта, идващо от изпарителя е паднало, аз да компенсирам с натискането на педала на газта и така да влияя на разхода? но като че ли пък няма проблем нито с празния ход, нито с пъргавината.
                      каквото и да е ,искрено се надявам скоро да го открия.дано не съм досадил на някой с въпросите и съжденията си.
                      весели и топли вечери.
                      Доскоро.
                      C-RV= CHROM -VANADIUM BY HONDA

                      Коментар


                      • #41
                        От: Зимни въпроси за CR-V

                        Бутилката ми събира 25л. Зареждам в ROMPETROL минавам повече от 200км, безименни качествени газстанции и Топливо ~200, зареждам в Лукойл, Еко, OMV - 170-200, Кълвача 170, изпълнението беше с една газстанция след 3-тия тунел от София по магистралата по посока Варна - 80км (а преди беше от качествените)! Ако е качествена газта освен това джипа и върви.
                        Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                        Коментар


                        • #42
                          От: Зимни въпроси за CR-V

                          Моето црв 147 к.с е с газов инжекцион и повече от 11 газ разход зимата не ми е дала,колегата е със същото црв и същия газов инжекцион -разхода същия. Става въпрос за градско Пловдив.На бензин не съм засичал никога.Напоследък забелязвам много лоша газ,колата неще да върви направо и е нормално и разхода да се повиши.Ако може някой да каже как на 30 л. бутилка пълнят 32 л. газ,тея са направо факири.Скоро ще засеча и пиша.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Зимни въпроси за CR-V

                            да вмъкна само,че за 147 к.с купето идва по-леко и оттам по-ниския разход. чудя се има ли на кого да се оплаче човек,че и да го докаже,че го цакат с качеството. един познат наскоро сподели, че на газстанициите системите имали опция да подават и въздух, заедно с газта , нишо че е в течна фаза. та не стига, че цакат с цената, ами и с качеството. по-големи цигани са и от румънците. ето примера с ромпетрол. в защита на това, наскоро колега с хонда автоматик сподели,че като зареждал газ в румъния, колата направо летяла, че и по-малко ядяла.
                            весело посрещане довечера. и нека идната година, освен всичко, ни донесе и по-малко тарикати
                            C-RV= CHROM -VANADIUM BY HONDA

                            Коментар


                            • #44
                              От: Зимни въпроси за CR-V

                              честита да е на всички новата година!
                              здраве, щастие и късмет на вас и любимите ви хора, а с любимата ви кола-безаварийни километри.
                              днес макар и празник все още не се стръпях и нападнах АГУ-то. сапунената проба не показа изтичане, но за сметка на това отварянето на филтъра на електромагнитния клапан и изпарителя, показа посевместно задънване с графит.а уж тоя филтър, съм го сменял преди 4-5к км. заредих от ОМВ за 10 лв -7,3л, за засечка.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SPM_A0680.jpg
Прегледи:1
Размер:33.1 КБ
ID:5240616Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SPM_A0679.jpg
Прегледи:1
Размер:32.6 КБ
ID:5240617
                              C-RV= CHROM -VANADIUM BY HONDA

                              Коментар


                              • #45
                                От: Зимни въпроси за CR-V

                                78aleks аз със последните 10 лева дето бях сипал минах едва 54 км тва са 7.4 литра, ама газта беше от ШЕЛ, почти никога не сипвам тяхана. Иначе в града ми дава към 12-12.5, извън града обаче колкото и икономикс да я карам с 100-110 по малко от 11 не мога да я смъкна. А и още нещо, не се заблуждваи че 147 те коня са повече от 128 те за тва купе, лично при тоя модел на ЦРВ разликата е само в цифрите погледни параметрите на двата мотора и ще се убедиш сам какво имам предвид Е 147 коня поне е направен по икономичен и рипа повече в ниските но и двата вървят еднакво Пък и ЦРВ не е тежко като джип едва 1400 кг е по спомен колкото една ланча делта за тв аи ускорява като самолет само за 10.8 до 100
                                Към silverfox моята зиме лете студена ли е пали на четвърт , много рядко се случва 1 -2 пъти месечно да завърти 1-2 оборота та да запали, като е топла загряла обаче кат чили пали по трудно ама аз съм и фанал цаката, като врътна и не запали в четвърт бодвам леко газта и на момента запалва.
                                За парното, аз и в другата тема ти споменах но тая дето я мислиш да хванеш водата след парното не става, освен ако неси решил и лятото да караш на парно щото в момента в които спреш парното ще ти замръзне изпарителя
                                Хвани си водата с едни преходници от 8 към 16мм от подгрева на колектора и нема да имаш ядове никога
                                Последно редактирано от zero; 07-01-11, 11:57.
                                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                                Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X