От: Зимни въпроси за CR-V
Този които е в изпарителя аз го чистя по често 5-7к и го сменям на 14к примерно /на две чистения/ тои е много евтин но не виждам нищо лошо да го чистя един път, то и да го сменяш папк трябва внимателно да се почисти. Иначе на 7к кат го отворя всичко е затъпкано с графит яко. Другия преди дюзите съм чувал, че се сменя на много километри 50к и повече.
Разхода за градско е големичак ако преди ти е горяло 12-13. Значи трябва пак да гори толкова. Иначе и моята прави по толкова като вися в задръстванията и чакам детето на пуснат двигател. Ако не си сменял свещи може да си земеш един нов комплект, може и кабелите свещите са към 30 лева, кабели на тесла има за 40 някъде. Другото което се сещам е да видиш показанията на ламбдата дали се разхождат пъргаво.
Този които е в изпарителя аз го чистя по често 5-7к и го сменям на 14к примерно /на две чистения/ тои е много евтин но не виждам нищо лошо да го чистя един път, то и да го сменяш папк трябва внимателно да се почисти. Иначе на 7к кат го отворя всичко е затъпкано с графит яко. Другия преди дюзите съм чувал, че се сменя на много километри 50к и повече.
Разхода за градско е големичак ако преди ти е горяло 12-13. Значи трябва пак да гори толкова. Иначе и моята прави по толкова като вися в задръстванията и чакам детето на пуснат двигател. Ако не си сменял свещи може да си земеш един нов комплект, може и кабелите свещите са към 30 лева, кабели на тесла има за 40 някъде. Другото което се сещам е да видиш показанията на ламбдата дали се разхождат пъргаво.
Коментар