Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ford Everest, с фирмен лифт 60мм, геометрия на кардана.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Ford Everest, с фирмен лифт 60мм, геометрия на кардана.

    Абе, една друга възможност.

    Каретата да са били на ръба на износването и при демонтажа и по-сериозно от нормалното извиване, да са започнали да спичат. Точно такъв фокус съм си правил - във високи скорости са добре, но около потеглянето - тресат. Чудех се, какво точно ми е познато в тази картинка.

    Коментар


    • #62
      От: Ford Everest, с фирмен лифт 60мм, геометрия на кардана.

      Здравейте,
      Прочетох темата, дадени са добри насоки за решение на проблема. Предполагам много ще ми се смеете ама ми хрумна една глупава идея - защо не закачите една камера отдолу и един монитор в купето на 12волта и докато карате не гледата какво вибрира.
      Успех
      Последно редактирано от ogimaster; 13-05-11, 16:12. Причина: пропуск
      Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
      Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
      Opel Campo 3,1 TD '99
      Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

      Коментар


      • #63
        От: Ford Everest, с фирмен лифт 60мм, геометрия на кардана.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_3490.jpg
Прегледи:2
Размер:112.1 КБ
ID:5277938Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_3483.jpg
Прегледи:1
Размер:124.5 КБ
ID:5277937Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_3488.jpg
Прегледи:2
Размер:92.4 КБ
ID:5277936Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_3479 - Copy.jpg
Прегледи:1
Размер:106.0 КБ
ID:5277926Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_3480.jpg
Прегледи:1
Размер:122.4 КБ
ID:5277933Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_3481.jpg
Прегледи:1
Размер:96.0 КБ
ID:5277935Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_3485.jpg
Прегледи:1
Размер:102.3 КБ
ID:5277934Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_3480.jpg
Прегледи:1
Размер:122.4 КБ
ID:5277933Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_3487.jpg
Прегледи:2
Размер:87.4 КБ
ID:5277932Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_3478.jpg
Прегледи:1
Размер:109.0 КБ
ID:5277927Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_3484.jpg
Прегледи:1
Размер:96.9 КБ
ID:5277931Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_3489.jpg
Прегледи:2
Размер:94.4 КБ
ID:5277930Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_3482.jpg
Прегледи:1
Размер:111.3 КБ
ID:5277929Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_3486.jpg
Прегледи:1
Размер:84.7 КБ
ID:5277928Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_3478.jpg
Прегледи:1
Размер:109.0 КБ
ID:5277927Ето снимки при мен как е.
        Левия амортисьор е разпънат с два см.повече от десния.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_3479 - Copy.jpg
Прегледи:1
Размер:106.0 КБ
ID:5277926
        Аз знам че нищо не знам,но други и това не знаят.

        Коментар


        • #64
          От: Ford Everest, с фирмен лифт 60мм, геометрия на кардана.

          Амортисьорите не ги мисли, щом са от двете страни на моста (единия отпред, другия - отзад). Съвсем естествено е да е така. Все пак при сгъване/разгъване на окачването моста ходи и назад/напред. Вие сте го вдигнали, значи моста е отишъл напред, значи амортисьора, дето е отзад се е разгънал повече от тоя, дето е отпред.

          Много ми е интересно, такива решение с амортисьорите какви плюсове/минуси дава. По спомен тойотите 70-ки са пак така. Демек, от зор ли е правено, щото за друго няма място, или с определена цел?
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #65
            От: Ford Everest, с фирмен лифт 60мм, геометрия на кардана.

            За амортисьорите - този, който е отпред на моста е разпънат повече. Много нелогично. А за самите ресори: нормално ли е когато се натовари, оста на пиньона да се навежда надолу и до колко? Подозирам, че причината е несиметричната позиция на централния отвор и затова задната по-дълга част на листовете се изправя повече под товар, а това води до навеждане на оста надолу. Правилно ли разсъждавам?

            Коментар


            • #66
              От: Ford Everest, с фирмен лифт 60мм, геометрия на кардана.

              Първоначално публикуван от ogimaster Преглед на мнение
              Здравейте,
              Прочетох темата, дадени са добри насоки за решение на проблема. Предполагам много ще ми се смеете ама ми хрумна една глупава идея - защо не закачите една камера и един монитор на 12волта и докато карате не гледата какво вибрира.
              Успех
              Това с камерата беше първото,което ми дойде на акъла, но за съжаление нямам. А като допълнителна информация - когато усещам вибрацията при изкачване на наклон, лоста на скоростите се клати ляво-дясно, при други скорости-не.

              Коментар


              • #67
                От: Ford Everest, с фирмен лифт 60мм, геометрия на кардана.

                Първоначално публикуван от Peter TurboD Преглед на мнение
                когато усещам вибрацията при изкачване на наклон, лоста на скоростите се клати ляво-дясно, при други скорости-не.
                Аналогичен случай, като това което писах по-горе.

                Не, че искам да съм гаден, ама купи три нови каренца за кардана и ги смени. Едва ли струват безобразно много.

                Коментар


                • #68
                  От: Ford Everest, с фирмен лифт 60мм, геометрия на кардана.

                  Първоначално публикуван от Асен Христов Преглед на мнение
                  Ето снимки при мен как е.
                  Левия амортисьор е разпънат с два см.повече от десния.
                  Благодаря ти за снимките! Потвърждава се подобна позиция на моста.
                  Днес цял ден съм над листовете с измерванията и май си откривам грешка: единия метод на измерване се оказа, че ми дава огледален ъгъл с почти същата стойност. Това ме е подвело да усредня двете и да продължа спрямо тях. Също не бях съобразил, че първата част на кардана е наклонена с ~2,9градуса, а това значи, че оста на пиньона трябва да е успоредна на нея, както написа ninja_1.

                  Коментар


                  • #69
                    От: Ford Everest, с фирмен лифт 60мм, геометрия на кардана.

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    Аналогичен случай, като това което писах по-горе.

                    Не, че искам да съм гаден, ама купи три нови каренца за кардана и ги смени. Едва ли струват безобразно много.
                    Каренцата струват само по 390лв. на брой, защото са с диаметър 27,02мм и могат да се купят само от Мото Пфое. За има-няма 15000км и постоянно гресиране надали им има нещо.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Ford Everest, с фирмен лифт 60мм, геометрия на кардана.

                      Значи струват безобразно много.

                      Ама така и така ще се занимавате с кардана, поне проверете дали се движат леко във всички предвидени посоки докрай.

                      Коментар


                      • #71
                        От: Ford Everest, с фирмен лифт 60мм, геометрия на кардана.

                        Дай ми точен размер на карето.
                        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                        Коментар


                        • #72
                          От: Ford Everest, с фирмен лифт 60мм, геометрия на кардана.

                          Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                          Дай ми точен размер на карето.
                          Фи 27,02 х 82мм мерено с електронен шублер. В понеделник ще търся микромер за да съм точен с диаметъра. Форд имат идиотски р-ри като: 28,188мм, 27,36мм на някакви. бусове. За стария кардан ми трябва едно каре. На този,който е на джипа каретата нямат луфтове и се джижат леко и мазно.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Ford Everest, с фирмен лифт 60мм, геометрия на кардана.

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Амортисьорите не ги мисли, щом са от двете страни на моста (единия отпред, другия - отзад). Съвсем естествено е да е така. Все пак при сгъване/разгъване на окачването моста ходи и назад/напред. Вие сте го вдигнали, значи моста е отишъл напред, значи амортисьора, дето е отзад се е разгънал повече от тоя, дето е отпред.

                            Много ми е интересно, такива решение с амортисьорите какви плюсове/минуси дава. По спомен тойотите 70-ки са пак така. Демек, от зор ли е правено, щото за друго няма място, или с определена цел?
                            И не само на 70тките и на пикапите и на чероки и на доста джипки са така разположени . Защо ? Не знам , но едва ли е от липса на пространство .

                            Коментар


                            • #74
                              От: Ford Everest, с фирмен лифт 60мм, геометрия на кардана.

                              Вероятно се опитват да попречат на околоосеви колебания на моста.

                              Коментар


                              • #75
                                От: Ford Everest, с фирмен лифт 60мм, геометрия на кардана.

                                Първоначално публикуван от Peter TurboD Преглед на мнение
                                Фи 27,02 х 82мм мерено с електронен шублер. В понеделник ще търся микромер за да съм точен с диаметъра. Форд имат идиотски р-ри като: 28,188мм, 27,36мм на някакви. бусове. За стария кардан ми трябва едно каре. На този,който е на джипа каретата нямат луфтове и се джижат леко и мазно.
                                Това ",02" не те касае.Взимаш си каре 27 х 82 за 50лв и си готов...
                                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X