Това е един проект на колегата Петър, който се изпълнява при мен в работилницата на принципа "Направи си сам ".
Този принцип се оказа удачен за хора с перфекционистки възгледи, които не дават друг да им пипа автомобила.
Заменени бяха задните ресори с тунингови "Old Man Emu" , допълнително модифицирани от колегата, така че да позволяват експедиционно оборудване до +600 кг.


Резултантният лифт се прояви в 60 мм повдигане на задния калник, отчетено спрямо долния край на джантата.
Получи се обаче едно "притрисане " при потегляне на джипа и при движение под наклон със скорост до 10KM/h.
Натоварихме джипа с 300 килограма плочки в багажника, при което той клекна с 30 мм , но ефектът остана.
Изводът беше, че има несъответствие в ъглите на кардана, между диференциала, кардана и раздатката, което и измерихме.
Този принцип се оказа удачен за хора с перфекционистки възгледи, които не дават друг да им пипа автомобила.

Заменени бяха задните ресори с тунингови "Old Man Emu" , допълнително модифицирани от колегата, така че да позволяват експедиционно оборудване до +600 кг.


Резултантният лифт се прояви в 60 мм повдигане на задния калник, отчетено спрямо долния край на джантата.
Получи се обаче едно "притрисане " при потегляне на джипа и при движение под наклон със скорост до 10KM/h.
Натоварихме джипа с 300 килограма плочки в багажника, при което той клекна с 30 мм , но ефектът остана.
Изводът беше, че има несъответствие в ъглите на кардана, между диференциала, кардана и раздатката, което и измерихме.
Коментар