Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ford Everest, с фирмен лифт 60мм, геометрия на кардана.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Ford Everest, с фирмен лифт 60мм, геометрия на кардана.

    Според мен виновника е висящия лагер. Имах подобен проблем с някогашния ми бус. Докато не смених тампона на висящия лагер, не се и оправи. Вярно че няма нищо общо с джипка, ама факта си е факт.

    До колкото разбирам проблема е само при тръгване. При мен беше аналогичен случай. И наистина, вижте какво ви казва Соти - реално ви интересуват двете карета след висящия лагер. От там напред всичко си е както си е било преди, и трябва да се гледа дали оста на пиньона е успоредна на оста на предната половина на кардана, като дребни отклонения все пак би трябвало да са допустими.

    ...макар че, лифтове имат куп народ, включая себе си, но не съм чул за масови оплаквания по тоя повод. При мен също нямаше и все още няма проблем.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #47
      От: Ford Everest, с фирмен лифт 60мм, геометрия на кардана.

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

      ...макар че, лифтове имат куп народ, включая себе си, но не съм чул за масови оплаквания по тоя повод. При мен също нямаше и все още няма проблем.
      И на мен ми стана странно, защото все пак говорим за лифт от 2 инча, който би трябвало да се поеме без никакъв проблем...?!!

      Коментар


      • #48
        От: Ford Everest, с фирмен лифт 60мм, геометрия на кардана.

        Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
        И на мен ми стана странно, защото все пак говорим за лифт от 2 инча, който би трябвало да се поеме без никакъв проблем...?!!
        Така де. Моя и той е толкова.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #49
          Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
          И какво става с предния кардан..?!!!
          Ами, неприятности. Но само като е включено предното и с определени скорости, т.е. рядко. Все пак, не е добре.

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          дали оста на пиньона е успоредна на оста на предната половина на кардана, като дребни отклонения все пак би трябвало да са допустими.
          Точно това е хитрината на такъв кардан - в предното каре са допустими точно такива отклонения, каквито и в другите две.

          А че може да е висящият лагер и/или тампоните му - може.

          Коментар


          • #50
            От: Ford Everest, с фирмен лифт 60мм, геометрия на кардана.

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Точно това е хитрината на такъв кардан - в предното каре са допустими точно такива отклонения, каквито и в другите две.
            Съгласен, обаче за ходовете в окачването отговаря задната половина, тоест всичко след висящия лагер. Предното каре е само за отклоненията/вибрациите на двигател+скорости+раздатка. При това там отклоненията са си същите, които са били и преди лифта.

            А тампона на висящия лагер с времето омеква. Поне моя случай беше такъв. Ама, аз си го карах така почти до последно.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #51
              От: Ford Everest, с фирмен лифт 60мм, геометрия на кардана.

              Както писах по-горе, кардана е нов-на 7-8 месеца ~ 15000км, той е комплект с висящия лагер. Преди лифта нямаше никаква вибрация. В някакъв американски форум открих няколко теми със същия проблем на пикап Шевролет след лифт 6 инча. Задния кардан единичен или двоен/при дълга база/. Тези с единичния кардан нямали проблеми след лифта, въпреки по-големите ъгли на каретата в кардана/къса база/. При пикапите със сдвоен кардан описват точно: "Вибрация при потегляне до 10mph или при теглене до тази скорост". Писали са до фирмата производител на Лифт кита, която им е изпратила подложки за сваляне на висящия лагер с 2инча т.е. съотношение 1:2 с лифта и дължините на двете части на кардана. Пишат, че след свалянето на лагера, вибрацията изчезва напълно. За мен остава притеснението,че по-големия ъгъл на карето при раздатката товари и нейните лагери, и не се знае колко ще намали ресурса й.

              Коментар


              • #52
                От: Ford Everest, с фирмен лифт 60мм, геометрия на кардана.

                Първоначално публикуван от Peter TurboD Преглед на мнение
                Какъв би бил ефекта, ако върна лагера горе и завъртя пиньона по-нагоре, така, че карето пред него да поеме големия ъгъл? Звучи ми нелогично, но...
                Аз така "убих" всички вибрации в състезателната кола и всичко "заспа" Там пак монтирах моста под ресорите и както се сещаш не се разхождам с колата а и взимам "огъня" Ъгъла го регулирах като свалих всички листи от ресорите остава само основния като дебелината на липсващите листи се компенсира с подходящи подложки, така вече симулираш максимален ход нагоре и надолу и сам ще видиш при колко градуса да "закотвиш" моста. При такъв монтаж на ресори ти препоръчвам да си монтираш и стабилизатор ето такъв

                Коментар


                • #53
                  От: Ford Everest, с фирмен лифт 60мм, геометрия на кардана.

                  Първоначално публикуван от Peter TurboD Преглед на мнение
                  За мен остава притеснението,че по-големия ъгъл на карето при раздатката товари и нейните лагери, и не се знае колко ще намали ресурса й.
                  Така не променяш съществено режима на лагерите на РК, а само на карето. Според мен, така му се пада, да поработи и то малко заедно с другите две.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Ford Everest, с фирмен лифт 60мм, геометрия на кардана.

                    Първоначално публикуван от Peter TurboD Преглед на мнение
                    За мен остава притеснението,че по-големия ъгъл на карето при раздатката товари и нейните лагери, и не се знае колко ще намали ресурса й.
                    Повечето лифтовани джипки нямат висящ лагер въобще, а ъгъла при раздатката е в пъти по-голям от тоя, дето ще се получи при теб. Точно с лагери на раздатка и карето до нея няма да имаш проблеми никога.

                    Помисли и над това, дето ти каза Явор.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #55
                      От: Ford Everest, с фирмен лифт 60мм, геометрия на кардана.

                      При мен лифта е 3 инча и нямам проблеми, а преди това бях вирнал джипа още по-високо (карах го така около 6 месеца), а моя кардан е цял....

                      Коментар


                      • #56
                        От: Ford Everest, с фирмен лифт 60мм, геометрия на кардана.

                        Днес местих висящия лагер още надолу с 3мм, 6мм, но няма разлика. Вибрацията е слаба и при ускоряване едва се усеща, но при изкачване на наклон с скорост 11-12км.ч. все едно,че карам върху следи от тежка верижна машина. В заводския вариант оста на висящия лагер е с 23мм по-ниско от оста на раздатката, което прави ~2,9градуса ъгъл. Крепежа на лагера е несиметричен спрямо оста и утре смятам да го обърна, така че да стане съосен с раздатката/с малко подлагане на шайби/. Това би трябвало да направи успоредни осите на пиньона и предната част на кардана. Какво мислите?

                        Коментар


                        • #57
                          От: Ford Everest, с фирмен лифт 60мм, геометрия на кардана.

                          Не те интересува успоредността между предната част на кардана и пиньона. Поне на теория, ...

                          Коментар


                          • #58
                            От: Ford Everest, с фирмен лифт 60мм, геометрия на кардана.

                            А като караш на задна, тресе ли по същия начин?
                            LR Disco II, Td5

                            Коментар


                            • #59
                              От: Ford Everest, с фирмен лифт 60мм, геометрия на кардана.

                              Утре трябва да пробвам по наклон на задна със същата скорост!

                              Коментар


                              • #60
                                От: Ford Everest, с фирмен лифт 60мм, геометрия на кардана.

                                Ако се окаже, че не тресе толкоз, тогава е по-вероятно вибрацията да не е от кардана - т.е. ако е такава каквато я описваш при 10-12км/ч., то при 30-40км/ч. сигурно ще почне да чупи карета ... А от някакъв резонанс дължащ се на комбинацията - амортесьори дето работят с 8-10см извън "нормалното" и усукването на задния мост при потегляне под товар(axle twister) - ако по някаква причина се е увеличило повече от допустимото след монтажа на 'новите' ресьори ...
                                LR Disco II, Td5

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X