Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проектът Роки ...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Проектът Роки ...

    Според това, което казваш, работи точно както трябва. Виж как ще се справи при полеви условия и докладвай.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #47
      До: Проектът Роки ...

      Много добре е станало,и аз обмислям подобна операция.
      Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

      Коментар


      • #48
        До: Проектът Роки ...

        Допуснал си принципна грешка... Терморелето трабва да "вземе" (да е монтирано) информаця за температурата от "близо преди" или "от" термостата... Като допълнителна грешка... Залепил си го в долна част на радиатора... Там температурата вече е около 50-60 градуса... Нали се сещаш какво ще стане ако радиатора ти връща в двигателя течност на 90 градуса... Идеалния вариант е да го "лепнеш" на термостата... Допустимо е и на блока... но с 10-15 градуса по-ниско сработване... На радиатора, според мен, е съмнителна работа защото е на челото на автомобла и насрещния вятър "му го духа" и го лъже на голямо... Аре, со здраве...
        sqr(sin(α)) + sqr(cos(α)) = tan(β) . ctg(β)
        Три пъти отрежи, чак тогава премери.
        Око-ретген. Меря с шублер. Бележа с тебешир.

        Коментар


        • #49
          До: Проектът Роки ...

          Първоначално публикуван от emil_kirilov Преглед на мнение
          Допуснал си принципна грешка... Терморелето трабва да "вземе" (да е монтирано) информаця за температурата от "близо преди" или "от" термостата... Като допълнителна грешка... Залепил си го в долна част на радиатора... Там температурата вече е около 50-60 градуса... Нали се сещаш какво ще стане ако радиатора ти връща в двигателя течност на 90 градуса... Идеалния вариант е да го "лепнеш" на термостата... Допустимо е и на блока... но с 10-15 градуса по-ниско сработване... На радиатора, според мен, е съмнителна работа защото е на челото на автомобла и насрещния вятър "му го духа" и го лъже на голямо... Аре, со здраве...
          Не мисля, че съм допуснал грешка. Ролята на перката е да охлажда течността, след като радиатора не може да се справи, поради различни причини. Например, когато колата е в покой и въздушната струя не е достатъчна за охлаждането. Ако го монтирам след термостата, перката ще се включва малко след като отвори термостата, преди да се охлади в радиатора. Монтиран е в долната част на радиатора, за да мери температурата на изхода и ако има нужда тогава се включва. Терморелето е потопено в течността и е на гърба на радиатора, така че едва ли се влияе от въздушната струя, която при спрял автомобил е почти никаква.

          Коментар


          • #50
            До: Проектът Роки ...

            Първоначално публикуван от emil_kirilov Преглед на мнение
            Допуснал си принципна грешка... Терморелето трабва да "вземе" (да е монтирано) информаця за температурата от "близо преди" или "от" термостата... Като допълнителна грешка... Залепил си го в долна част на радиатора... Там температурата вече е около 50-60 градуса... Нали се сещаш какво ще стане ако радиатора ти връща в двигателя течност на 90 градуса... Идеалния вариант е да го "лепнеш" на термостата... Допустимо е и на блока... но с 10-15 градуса по-ниско сработване... На радиатора, според мен, е съмнителна работа защото е на челото на автомобла и насрещния вятър "му го духа" и го лъже на голямо... Аре, со здраве...
            Хайде тогава принципно обясни защо на един куп коли терморелето е монтирано точно на радиатора фабрично? Термостата отваря и затваря при някаква температура. Това е температура на течността около него. Вентилатора принципно има нужда да работи само ако е отворен термостата. Тоест един от вариантите е термастата да е на изходното казанче на радиатора. Там е топло само като е отворен термостата. Като е затворен, перката и да се счупи от духане, ефекта е почти нулев. Понякога се налагат няколко налучквания на температурата на терморелето, но и както се вижда от това, което е казал колегата, вентилатора бачка точно като на серийна кола. Трябва само да му направи един тест където си трябва, за да се увечри дали ще върши работа, или ще трябва някакво човъркане.

            Температура може да се вземе почти отвсякъде, въпроса е да се прецени кои градуси какво показват. А като се ползват стандартни части като в случая, избора не е голям.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #51
              До: Проектът Роки ...

              Поздрави. Всичко си е както трябва, само ме притесняват характеристиките на термо релето.Включва на 92 градуса. На колко работи тоя мотор?При положение, че в мотора влиза охладена течност с температура 90 градуса, преди да е включила перката, на колко ли ще излиза? Слагай по- студен. Иначе аз съм така и на 3те джипа.
              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

              Коментар


              • #52
                До: Проектът Роки ...

                Първоначално публикуван от ribaro Преглед на мнение
                Не мисля, че съм допуснал грешка. Ролята на перката е да охлажда течността, след като радиатора не може да се справи, поради различни причини. Например, когато колата е в покой и въздушната струя не е достатъчна за охлаждането. Ако го монтирам след термостата, перката ще се включва малко след като отвори термостата, преди да се охлади в радиатора. Монтиран е в долната част на радиатора, за да мери температурата на изхода и ако има нужда тогава се включва. Терморелето е потопено в течността и е на гърба на радиатора, така че едва ли се влияе от въздушната струя, която при спрял автомобил е почти никаква.
                Абсолютно правилно! аз след 3-4 смени на позицията на този датчик и смяната на 3-4 вида датчици стигнах точно до този извод. Това е правилния подход. Който го е правил знае, другите на теория могат да си разсъждават още дълго време. Аз карам така вече около 30 000 км. и проблеми няма.


                П.С. правилния датчик е с показания 82-68 гр. за фронтера 2.0 КБ. за да държи мотора 92-98 градуса.
                no signature no problems

                Коментар


                • #53
                  До: Проектът Роки ...

                  Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                  Поздрави. Всичко си е както трябва, само ме притесняват характеристиките на термо релето.Включва на 92 градуса. На колко работи тоя мотор?При положение, че в мотора влиза охладена течност с температура 90 градуса, преди да е включила перката, на колко ли ще излиза? Слагай по- студен. Иначе аз съм така и на 3те джипа.
                  Температурата на която се включва перката , съответства на положение на стрелката, подобно на това :


                  Реално перката се включва когато не се обдухва радиатора, така че температурата на течността, която излиза от мотора е около 92 градуса. Няма реално охлаждане през радиатора. Малко преди това положение на стрелката ми достига и когато карам продължителни наклони на високи обороти. Ако сложа по-студен, ще се включва и в движение. Не знам, караш ме да се замисля, но критичната зона никога не я доближава даже. А датчика на тоя уред е на блока. Не знам - може да пробвам с един 90/85 градуса.

                  Коментар


                  • #54
                    До: Проектът Роки ...

                    Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                    П.С. правилния датчик е с показания 82-68 гр. за фронтера 2.0 КБ. за да държи мотора 92-98 градуса.
                    Предполагам говориш за термостат, а не термореле. Защото реле с такъв голям диапазон не съм виждал. Ако перката изключва на 68 градуса... няма да спира да върти през цялото време.

                    Коментар


                    • #55
                      До: Проектът Роки ...

                      Колега имам интерес за старите ти кобри. Пазиш ли ги? Дай размер и цена на ЛС ако евентуално не ти трябват.

                      Коментар


                      • #56
                        До: Проектът Роки ...

                        Първоначално публикуван от vladko Преглед на мнение
                        Колега имам интерес за старите ти кобри. Пазиш ли ги? Дай размер и цена на ЛС ако евентуално не ти трябват.

                        Изхвърлих ги отдавна, още при смяната - не ставаха за нищо. Оставих една за резервна само.

                        Коментар


                        • #57
                          До: Проектът Роки ...

                          Може да помислиш за термостат, който се отваря малко по-ниско.
                          Незнам спецификата на рокито, но трябва да се стремиш стрелката да е изправена. Поне на повечето автомобили е така.

                          Движейки се по нормален път със 60-80км стрелката пак ли така седи?
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #58
                            До: Проектът Роки ...

                            Стрелката при нормално каране стои на 12 часа - вертикално. Само при продължително каране с над 2500 оборота по асфалт и при изкачване на големи и продължителни баири, достига до положение 1 часа. А перката се включва една идея след това положение. Но не достига никога "червената" зона, която е бяла в случая. Ще пробвам и 90/85 да видя на какво положение ще се включва. Но едва ли ще помогне перката ако колата движейки се със 80 км/ч подмине средата на скалата и се включи вентилатора.

                            Коментар


                            • #59
                              До: Проектът Роки ...

                              Мисълта ми беше че вероятно вентилатора трябва да се включва малко по-рано. Той така или иначе при скорост над 40-60 км/ч не играе много, а при над 80-100 по-скоро пречи. Пробвай с термо реле на по-ниска температура по-скоро. Ако има такъв вариант де.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #60
                                До: Проектът Роки ...

                                Първоначално публикуван от ribaro Преглед на мнение
                                Предполагам говориш за термостат, а не термореле. Защото реле с такъв голям диапазон не съм виждал. Ако перката изключва на 68 градуса... няма да спира да върти през цялото време.

                                O не напротив. Не съм толкова зле да сбъркам темостат с термореле Първо сложих датчик с раб.температура каквато е тази на мотора 105-100 гр. но мотора седеше много топъл, после сложих 102-96 пак не стана после 96-87 и накрая 92-68 и всичко заспа.


                                П.С. а това че не си виждал нали не мислиш че означава че няма
                                no signature no problems

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X