Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проектът Роки ...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Проектът Роки ...

    Най-сетне дойде така дългоочакваното окачване. Естествено беше моментално монтирано.









    Бяха подменени и спирачните маркучи и отдушниците на мостовете с по-дълги.




    В резултат и двата гаража, които имам на разположение вече ми умаляха и се преместих на паркинга. Също се наложи да монтирам и фланци, тъй като лифта промени баланса доста.









    Толкоз засега. Тия дни пристига новия мотор . Следва продължение...

    Коментар


    • #77
      До: Проектът Роки ...

      Честито окачване. Чакам да споделиш впечатления и съм в готовност за поръчване.

      Първоначално публикуван от ribaro Преглед на мнение

      Новия ресор е по-къс от стария? Или само така ми изгелжда понеже стария се е изправил?
      “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
      Walter Rohrl
      GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

      Коментар


      • #78
        До: Проектът Роки ...

        ЪЪЪ... гумите нещо започват да малеят.

        Евала за ентусиазма.

        Обеците с новото окачване ли дойдоха, или сам си ги прави?
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #79
          До: Проектът Роки ...

          Първоначално публикуван от javoresku Преглед на мнение
          Честито окачване. Чакам да споделиш впечатления и съм в готовност за поръчване.
          Новия ресор е по-къс от стария? Или само така ми изгелжда понеже стария се е изправил?
          Впечатленията са повече от добри. Поръчвай смело. Ресорите са шведски и са с много високо качество. Возията им е средно мека - на мен ми пасва идеално. Това са най-качествените ресори на английския пазар. А там се предлагат 3-4 вида.

          Ресорът не е по-къс, просто стария се е поизправил с времето.

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          ЪЪЪ... гумите нещо започват да малеят.

          Евала за ентусиазма.

          Обеците с новото окачване ли дойдоха, или сам си ги прави?
          Обеците си ги правих сам, по-точно при майстор железар от 10мм шина. Лифтът по моя преценка се получи около 3".

          Коментар


          • #80
            До: Проектът Роки ...

            Честито окачване. Много добре се е получило. Аз също се замислям за тази фирма. Колко време чака поръчката?
            О899 2б2 1З2

            Коментар


            • #81
              До: Проектът Роки ...

              Една от найхубавите джипки, браво !!!
              Three witches watch three Swatch watches.
              Which witch watch which Swatch watch?

              Коментар


              • #82
                До: Проектът Роки ...

                Първоначално публикуван от iiiopo Преглед на мнение
                Честито окачване. Много добре се е получило. Аз също се замислям за тази фирма. Колко време чака поръчката?
                Само да си знаеш, задните ресори на рокито и ферозата са еднакви. За амортисьорите не съм сигурен, ама сигурно пак така.

                Има и готово окачване за фероза, мисля че на OldManEmu - ресори, амортесьори за отпред и отзад, торсиони, и разни там втулки, U болтове. Повдигането е 4-5 сантиметра.

                ... и струваше май 1900лв.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #83
                  До: Проектът Роки ...

                  Някакво развитие има ли по проекта?
                  Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                  0888 315 794
                  LZ1UPI
                  A1 (Rh+)

                  Коментар


                  • #84
                    До: Проектът Роки ...

                    Първоначално публикуван от upi Преглед на мнение
                    Някакво развитие има ли по проекта?
                    Освен, че беше сменен мотора, скоростите и раздатката преди около 2 месеца, друго развитие няма . Беше сложен дизелов мотор от Роки 1993 година с турбо и интеркулер, заедно със скоростите и раздатката. Разликата е около 30 коня повече, с които джипката се чуства доста по-пъргава и със запас от мощност. От тогава насам я карам нон стоп и други неща не съм правил по нея.



                    Коментар


                    • #85
                      До: Проектът Роки ...

                      Много по-тежък ли е новия мотор? Явно върви по-добре, а промени ли височината отпред?
                      Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                      0888 315 794
                      LZ1UPI
                      A1 (Rh+)

                      Коментар


                      • #86
                        До: Проектът Роки ...

                        Първоначално публикуван от upi Преглед на мнение
                        Много по-тежък ли е новия мотор? Явно върви по-добре, а промени ли височината отпред?

                        Разликата според производителя е 14 кг. повече за новия мотор. Аз не съм теглил целия пакет с кутийте, но видима разлика във височината на окачването няма.

                        Коментар


                        • #87
                          До: Проектът Роки ...

                          Я разкажи има ли развитиепо темата а сега да те питам за моите мъки дай малко информация за фланците че и аз се занимавам с едно роки от доста време преди беше с гуми 265/75 мисля че бяха на 15 сега му сложих регенерат инса сахара "колата се кара предимно офф роад" които идват по голями и се ограничи завиването на джипа и стана доста неприятно за каране - гумата опира в шасито при завиване. Другото за което искам да питам е ресйорите имах идея за шпрегване ама още се чудя дали ще държи, че те в момента са абсоиутно прави. Джипа го купих със въздушни възглавници- между шасито и ресиора от шкода мадарка от седалката, като се напомпат определено има ефект но нещо не ми допада идеята, това е колега ако искаш си даи скипе да поговорим повече 10х

                          Коментар


                          • #88
                            До: Проектът Роки ...

                            Гледам вече и лебедка си има жипката
                            Ама кабели не се виждат свързани все още, а и въжето е така правилно наредено, личи, че още няма бойно кръщене. А и всичко по лебедката все още лъщи...
                            Почти всеки ден минавам покрай Рокито, определено така е с по-добра визия.
                            Честито, и скорошно изпробване в реални условия.
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • #89
                              До: Проектът Роки ...

                              Да, монтирахме тия дни лебедката. Китайската лебедка от ибей, която леко се притеснявах как ще изглежда на живо, се оказа доста солидна за цената си. Все още не съм я тествал, тъй като не съм монтирал управлението и кабелите. Имаше една малка особеност при монтажа - управлението на лебедката е в солидна метална кутия, която държи двете половини и ако искаш да преместиш блока в моторния кош се появява проблем. За щастие перфектно паснаха две шпилки от t-max 12000 (от Явор Вромос) и всичко си дойде на мястото. Ето малко снимки:









                              Коментар


                              • #90
                                До: Проектът Роки ...

                                Събине удобно ли е да ти звънна да те питам за новото ти окачване.Имам 2.8тди и искам да му сменя ресорите.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X