Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подготовка/подобрения на Фероза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Подготовка/подобрения на Фероза

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    За какво са каналите тогава? Аз ферозов диф не съм отварял, но и не виждам сериозна пречка кръстачката да мърда аксиално толкова, колкото и позволяват планетите, сателитите, пластините чашките...
    За мазане са.Кръстачка НЕ може да мърда нито аксиално нито радиално!!!
    Ще го обясня по друг начин:А мръднА-А сичко е станАло на салата...
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • От: Подготовка/подобрения на Фероза

      Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
      За мазане са.Кръстачка НЕ може да мърда нито аксиално нито радиално!!!
      Ще го обясня по друг начин:А мръднА-А сичко е станАло на салата...
      Ок, сега остава да кажеш какво я държи да не мърда аксиално.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • От: Подготовка/подобрения на Фероза

        Планетите държат сателитите.Всички те са зъбчатки.Не могат да мърдат на никъде...
        Ако кръстачката "мръдне" към едната планета(някак си,на теория,не че е възможно),то другата планета ще счупи зъбите и на сателита...бе не знаеш ли как работи един диф,бре...
        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

        Коментар


        • От: Подготовка/подобрения на Фероза

          Кръстачката наистина не мърда аксиално нито радиално(освен в рамките на самонагаждането между планетните колела ,защото те са плаващи)Движението на кръстачката е ротационно по оста на полуоските, но в рамките на няколко градуса,но това е при варианта от моите скици.При Ферозата принципа на деиствие е същия но изпълнен по друг начин .Там кръстачката преминава през корпуса и предава въртящия момент на сателитите а те на планетите .Чашите са зацепени само към половината пластини (през една),и те мърдат спрямо кръстачката. При моята скица чашите са зацепени към корпуса а кръстачката не .Различни технологични решения но един и същи принцип на действие. Както каза колегата HUNTER каналите в корпуса са за разглобяване.А относно голените гуми, бегачки също има с големи гуми а пък сцеплението е много по голямо а от там и евентуалното трошене

          Коментар


          • От: Подготовка/подобрения на Фероза

            Бегачките с големите гуми, имат други, по-големи железа отдолу, включително полуоски. Сравняваме возила с еднакви дифове и полуоски. Примерно диф R200/C200 го има и на коли, и на джипове. И в двата случая издържа, някак, поне при случаи на не много различни от заводските гуми. Като се стигне до 33 инча и нагоре, нещата започват да изглеждат по-иначе. Например въпросния R200/C200 сигурно е един от дифовете на нисан, правен в най-много варианти и монтиран на най-много возила. Има го и пластинчат, и с виско, и с пълен блокаж, и Quaife/Torsen, както и още няколко варианта. Обаче не съм видял някой да слага пълен, твърд блокаж на бегачка, поне покрай ровенето ми из сайтове с ентусиасти на 300ZX, 240Z/ZX, 350Z и прочие. Какво слагат на джиповите си бегачки, нямам идея.

            Относно другото - говоря за мърдане от порадъка на десета. И това са само предположения. Може и да не съм прав, разбира се. Въпроса е че не виждам никакъв друг повод, дифа да е направен така. Конструктивно да се направи като нисанския, сглобяем точно на линията на кръстачката, хем няма никакъв пробем да се направи, хем е и по-лесно и по-евтино.

            ПП: Няма как планетите да държат сателитите със все кръстачката на място. Между тях винаги има луфт. Технологично. А като гледам и самата кръстачка нищо не я държи по средата. Отново може да са само планетите, ама и там има луфт.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • От: Подготовка/подобрения на Фероза

              Кръстачката се фиксира от сателитите,те пък от планетите ,те пък от чашите където има шлайфани легла за тях и полуоските,но всичко е плаващо и за това не може без хлабини.Прав си за хлабината, дори е по-вече от десета .Нали уточнихме че Нисанския и Ферозовия са различен тип, за това сглобката е различна.
              Бегачка с пълен блокаж няма защото не може да завива ,знам че който няма пари за шпер си заварява или блокира дифа за дрифт(ама там не завиват а се пързалят).Електронните дифове при съвременните бегачки могат да се стегнат и до 100% но при определени условия(там компа който управлява дифа взема данни от TPS ,от стоп-машинката ,от датчик за положението на волана и др.) само когато си с пълна газ и прав волан!

              Коментар


              • От: Подготовка/подобрения на Фероза

                Днес коментирах с един колега въпроса с плочите. Човека ми даде много акъли.
                Защо каналите на дисковете са задължителни:
                Ако няма канали количеството масло е много малко и при интензивна и продължителна работа (както е при offroad) малкото количество масло прегрява и изгаря. Дори да не гори с пламък и пушек се изпарява и му се унищожават съставките и качеството му пада драстично. Ако има канали количеството масло, което във всеки момент работи между плочите е в пъти повече, обменя се притиснатото и свободното в каналите и остава в норма.
                Коментирахме направата на канали и ме убеди, че няма проблем да се направят. Ще преспособим една точиларска машина и ще станат перфектни.

                Кой ще даде един потен диф за проба?
                Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X