Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подготовка/подобрения на Фероза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Подготовка/подобрения на Фероза

    Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
    Благодаря, Сашо!

    Чакам стробоскоп и започвам да въртя и да целя центровка. След малко ще сляза да щракна няколко снимки на това прозиведение на изкуството

    ЪЪЪ, забравих да ти кажа че центробежния регулатор на карбураторните и на инжекционните има леко различни характеристики, но мисля не е фатално. Просто се увери че всяко маркуче си е на мястото. Центровката на ферозата, ако я направиш по книга, няма да е оптимална. Аз си я правя с 2-3 кръгчета из Драгичево. За 10-15 минути и 2-3 опита, уцелвам оптимума безгрешно.

    Значи първо я докарваш до положение, загряла, на трета и на баир, с педала до метала и около 3000 оборота, леко да "звънти" аванса. Постигнеш ли това, работата е свършена. После го връщаш само с една идейка така, че да престане да "звънти" и с пълна газ, и си готов. Така си правя моя, така и Жоро Танев си прави неговия, понеже като си купи ферозата, центровката му беше толкоз зле, че беше като спънат кон - никакъв ряз, яко тромава, и не вървяща, все едно половината коне под капака бяха отишли "на едно по-хубаво място".

    Успех.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #47
      От: Подготовка/подобрения на Фероза

      На газ мисля, че аванса не звънти. В момента не съм наслагал "екстрите" за да работи на бензин - помпа, компютър

      Заподозрях по едно време, че има разлика в регулаторите на аванса. Според мен и във вкуумния има разлики, но това ще го гледам допълнително.

      В ръководството има ли описани къде ходят всички маркучета по инжекциона?
      Аз не вярвам в чудеса!
      Разчитам на тях!

      Коментар


      • #48
        От: Подготовка/подобрения на Фероза

        А какъв е смисъла от минаване към инжекцион?
        Грандоман WJ 3.1 QD

        Коментар


        • #49
          От: Подготовка/подобрения на Фероза

          Карбураторът течеше на бензин от всички възможни места. Каран е само на газ преди да я взема, беше разсхнат и беше пълна скръб. Това все пак е поправимо. Реших да слагам шнорхел. Изолирането на карбуратора и кутията за въздушния му филтър се оказа трудно. При инжекциона колекторът е цял. Има само едно съединение на входящия въздух. Нещата с шнорхела се улесняват неимоверно.

          И не на последно място - остана ми цяла инжекционна система от Фероза. Реших, че при вискчи положения ще се държи по-добре от калпав кабруратор.
          Аз не вярвам в чудеса!
          Разчитам на тях!

          Коментар


          • #50
            От: Подготовка/подобрения на Фероза

            Имам хипотеза защо не вдига оборотите, докато е студен.

            Според схемата на EFI има един клапан Idle-up valve. Управлва го компютъра. Според описанието функцията му е да поддържа оборотите при температура под 70 градуса и при натоварване на двигателя.

            Прикачам снимка на колектора и на схемата от ръководството.

            Без компютър тази функция няма да ми работи. Да видим дали утре студен ще запали на газ.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Kolektor.jpg
Прегледи:1
Размер:189.8 КБ
ID:5189441Натиснете снимката за да я уголемите

Име:EFI_system.jpg
Прегледи:1
Размер:118.4 КБ
ID:5189442
            Аз не вярвам в чудеса!
            Разчитам на тях!

            Коментар


            • #51
              От: Подготовка/подобрения на Фероза

              Не е от това. Тоя клапан е отворен на празен ход дори и на загрял двигател. Това е клапан, който се ръководи от компютъра и "наваксва" понижението на оборотите в следствие натоварване от електрически консуматори, поне до колкото помня.

              В книжката е дадено само схематично. Малко трудно се разбира. Трябват си снимки от друга фероза, или оглеждане на такава.

              За вакуумния - може и да имаше и там разлика. Това поне го пише в книжката. Мисълта ми, че няма да е фатално, произлиза от факта че така или иначе на тия години, нито вакуумния, нито центробежния вече са с характеристики, с каквито са били, когато са произведени. Затова и центровката по книга съвсем не е оптимума.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #52
                От: Подготовка/подобрения на Фероза

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Не е от това. Тоя клапан е отворен на празен ход дори и на загрял двигател. Това е клапан, който се ръководи от компютъра и "наваксва" понижението на оборотите в следствие натоварване от електрически консуматори, поне до колкото помня.

                В книжката е дадено само схематично. Малко трудно се разбира. Трябват си снимки от друга фероза, или оглеждане на такава.
                Точно този, който се ръководи от компютъра за компенцасия на големите консуматори е посочен и като "обогатител" при температура под 70 градуса.

                Относно авансите - от това, което прочетох останах с впечатление, че при карбуратора се дава повече аванс. Коеот в общи линии при мен ще е + при работа на газ.

                Ценровката, която е описана в книгата ще я използвам само за отправна точка, че в момента е едно към кесим. След това както каза Сашо следва финния тунинг
                Аз не вярвам в чудеса!
                Разчитам на тях!

                Коментар


                • #53
                  От: Подготовка/подобрения на Фероза

                  Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                  Точно този, който се ръководи от компютъра за компенцасия на големите консуматори е посочен и като "обогатител" при температура под 70 градуса.

                  Относно авансите - от това, което прочетох останах с впечатление, че при карбуратора се дава повече аванс. Коеот в общи линии при мен ще е + при работа на газ.

                  Ценровката, която е описана в книгата ще я използвам само за отправна точка, че в момента е едно към кесим. След това както каза Сашо следва финния тунинг
                  И за отправна точка няма да стане. Както казах, и двата ти регулатора отдавна не са това, което са били, излизаки от завода. Просто трябват проби и грешки. Като я направиш веднъж, после ще можеш и със завързани очи.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #54
                    От: Подготовка/подобрения на Фероза

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    И за отправна точка няма да стане. Както казах, и двата ти регулатора отдавна не са това, което са били, излизаки от завода. Просто трябват проби и грешки. Като я направиш веднъж, после ще можеш и със завързани очи.
                    Абсолютон си прав. Направих я със стробоскопа. Не стана и започна въртене на делкото докато ми хареса как върви и как работи. Вчера към 5 вечерта успях малко да се разходя. Върви като бясна. Места, които катерех на първа бавна сега ги качва на първа бърза и леко започва да подпитва за втора Остана да видим и какво ще каже колонката на газ-станцията, все пак безплатен обяд няма.
                    Аз не вярвам в чудеса!
                    Разчитам на тях!

                    Коментар


                    • #55
                      От: Подготовка/подобрения на Фероза

                      Вчера я разходих до хижа Ком. Държи се отлично. Определно върви много по-добре от колкото с кабруратора.

                      Следва ремонт на кюнците, от някъде изпуска и понамирисва с купето.
                      Последно редактирано от sparkybg; 05-07-10, 10:17.
                      Аз не вярвам в чудеса!
                      Разчитам на тях!

                      Коментар


                      • #56
                        От: Подготовка/подобрения на Фероза

                        Смени ги нацяло. Не е философия. Не е и скъпо.

                        Отделно, ако имаш резонаторна кутия за над двигателя - ако не си я сложил, сложи я. Има файда от нея между 2800 и 3500 оборота. Изчезва дупката във въртящия момент там, и се усеща - казвам от личен опит. Става с една идея по-приятна за каране по асфалт на тия обороти.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #57
                          От: Подготовка/подобрения на Фероза

                          Кюнците на донора са чисто нови. Смята да сложа тях заедно с колектора с ламбда сондата и да започвам да кича компютъра, когато остане време.

                          Кутията над двигателя я нямам. В момента не се усеща никакво замисляне между 2000 и 4000 оборота, даваш газ и набира Все още имам подозрение, че я карам с много богата смес. Тия дни ще заредя, да видим каква ще е присъдата на колонката.
                          Аз не вярвам в чудеса!
                          Разчитам на тях!

                          Коментар


                          • #58
                            От: Подготовка/подобрения на Фероза

                            Половин година по-късно:
                            Върви си на газ без проблем. Колко харчи - колкото сипя, спрях да засичам, че взе да ми става лошо...То сместа е една газо-маслена и не е ясно както и колко точно гори, двигателят е за ремонт.

                            Смятам да се захвана с нещата по списъка полека-лека, че иначе несериозна работа.
                            Като начало:
                            - заден мост и ревизия на окачването - смяня на тампони на ресопорите и други подобни, LSD моста;
                            - спирачки - ревизия на спирачните апарати, помпата, смяна на маркучи;
                            - смяна на сегменти, биелни лагери и всички гарнитури по двигателя;

                            Дайде идея от къде да напазарувам следните неща:
                            - спирачни маркучи - предни и заден;
                            - ремонтен комплекти за предни спирачни апарати;
                            - ремонтен комплект за задни спирани цилиндри или комплект цилиндри;
                            - комплект задни накладки и пружини за тях;
                            - ремонтен комплект за спирачна помпа;
                            - сегменти;
                            - биелни лагери;
                            - комплект гарнитури за двигателя и гумички за клапани;
                            - U болтове и тампони за задното окачване;

                            ПП:
                            Гледам, че доста от нещата ги има в Милнер. Читави неща ли продават - комплект гарнитури, спирачни маркучи, тампони по окачването, други дреболии?
                            Последно редактирано от Иван Горчев; 02-02-11, 14:43.
                            Аз не вярвам в чудеса!
                            Разчитам на тях!

                            Коментар


                            • #59
                              От: Подготовка/подобрения на Фероза

                              Ванка в момента се заформяме група за закупуване на ресори (виж в темата за груповата поръчка). За сега сме трима.
                              Оператор на италиански реактивен жребец

                              Коментар


                              • #60
                                От: Подготовка/подобрения на Фероза

                                От събота вече имам LSD касета. Смяната се оказа малко по-дълга и тежка от очакваното, но стана
                                Старото масло беше на боза. Вместо очакваните 2 литра изтекоха 4...Доста вода е изпил този мост.
                                Сложих новата касета, сега и търся масло, пълня моста и газ!
                                Аз не вярвам в чудеса!
                                Разчитам на тях!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X