От: Подготовка/подобрения на Фероза
ЪЪЪ, забравих да ти кажа че центробежния регулатор на карбураторните и на инжекционните има леко различни характеристики, но мисля не е фатално. Просто се увери че всяко маркуче си е на мястото. Центровката на ферозата, ако я направиш по книга, няма да е оптимална. Аз си я правя с 2-3 кръгчета из Драгичево. За 10-15 минути и 2-3 опита, уцелвам оптимума безгрешно.
Значи първо я докарваш до положение, загряла, на трета и на баир, с педала до метала и около 3000 оборота, леко да "звънти" аванса. Постигнеш ли това, работата е свършена. После го връщаш само с една идейка така, че да престане да "звънти" и с пълна газ, и си готов. Така си правя моя, така и Жоро Танев си прави неговия, понеже като си купи ферозата, центровката му беше толкоз зле, че беше като спънат кон - никакъв ряз, яко тромава, и не вървяща, все едно половината коне под капака бяха отишли "на едно по-хубаво място".
Успех.
Първоначално публикуван от Иван Горчев
Преглед на мнение
ЪЪЪ, забравих да ти кажа че центробежния регулатор на карбураторните и на инжекционните има леко различни характеристики, но мисля не е фатално. Просто се увери че всяко маркуче си е на мястото. Центровката на ферозата, ако я направиш по книга, няма да е оптимална. Аз си я правя с 2-3 кръгчета из Драгичево. За 10-15 минути и 2-3 опита, уцелвам оптимума безгрешно.
Значи първо я докарваш до положение, загряла, на трета и на баир, с педала до метала и около 3000 оборота, леко да "звънти" аванса. Постигнеш ли това, работата е свършена. После го връщаш само с една идейка така, че да престане да "звънти" и с пълна газ, и си готов. Така си правя моя, така и Жоро Танев си прави неговия, понеже като си купи ферозата, центровката му беше толкоз зле, че беше като спънат кон - никакъв ряз, яко тромава, и не вървяща, все едно половината коне под капака бяха отишли "на едно по-хубаво място".

Успех.
Коментар