От: Подготовка/подобрения на Фероза
Дисковете ще се заварят, ако няма охлаждане, а такова има постоянно, защото са потопени в масло. А ъгъла на каналите няма връзка с натяга, макар и аз да си мислех същото. Или ако има е минимална. Например нисанските дискове са с наклон 0 и 90 градуса. Разбирай, на единия тип дискове са от центъра навън, а на другия тип дискове са няколко радиално разположени кръга. При тоя вид канали и диаметър на дисковете и тия обороти увличането на масло зависи само от центробежните сили, които пък при мижавата маса на маслото в каналите са никакви.
А плътно допрените пластини ще действат точно като другите. Особено ако материалите, от които са направени, са предвидени за това. Просто има сухи и мокри съединители.
Сега за ферозата, конкретно, предполагам че колегата има в предвид номера 12 и 18 от картинката:

@ TigerHunter: Мислиш ли че тия канали (оградените с червено) случайно са канали, а не просто дупки на границата на двете части на дифа?
Първоначално публикуван от EXALIBUR
Преглед на мнение
А плътно допрените пластини ще действат точно като другите. Особено ако материалите, от които са направени, са предвидени за това. Просто има сухи и мокри съединители.
Сега за ферозата, конкретно, предполагам че колегата има в предвид номера 12 и 18 от картинката:
@ TigerHunter: Мислиш ли че тия канали (оградените с червено) случайно са канали, а не просто дупки на границата на двете части на дифа?

Коментар