Дойде време за модифициране на Ферозата. Смятам да опиша нещата, които ще правя на едно място, въпреки, че за част от тах вече има пуснати теми.
Причините да се захвана са няколко. Две години машината ми служи вярно. Смятам, че може да служи още дълго. Миналата седмица и премерихме компресия. Има още живот в този мотор. Проблеми със скорости, раздатка, мостве няма. Има притропване някъде отпред, вероятно е каре, подлежи на изследване. След като я удавих в реката в Костинброд се наложи пълно разтапициране. Ръжди няма никъде. Подът на купето е като нов. Още седи оригиналната боя и металика
Шасито също няма ръжди.
Ето какво съм намислил:
- смяна на карбуратора с инжекцион, евентуално пускане в действие на цялата система, не само на газ;
- LSD на задния мост;
- шнорхел;
- хидравлика за волана;
- смяна на предни дискове с вентилирани;
- смяна на задни барабанни спирачки с дискови такива;
- променни по задното окачване - смяна на ресорите или минаване на пружини;
- добавяне на два електрически вентилатора за охлаждане или един двускоростен;
- по-мощен алтернатор;
- топло и звукоизолация на купето, запушване на разни дупки, през които влиза вода;
- махане на заводския резервоар и изнасяне на две газови бутилки на негово място. Изработка на по-малък резервоар и наместване някъде.
За момента е това. Голяма част от нещата, необохдими за подобренията са налични и смятам да започна в първия свободен момент.
В светлото бъдеще обмислям по-големи кални гуми, лебедка, втори акумулатор. Но това по-натам
Да видим как ще се справя с описаното до тук.
Причините да се захвана са няколко. Две години машината ми служи вярно. Смятам, че може да служи още дълго. Миналата седмица и премерихме компресия. Има още живот в този мотор. Проблеми със скорости, раздатка, мостве няма. Има притропване някъде отпред, вероятно е каре, подлежи на изследване. След като я удавих в реката в Костинброд се наложи пълно разтапициране. Ръжди няма никъде. Подът на купето е като нов. Още седи оригиналната боя и металика

Ето какво съм намислил:
- смяна на карбуратора с инжекцион, евентуално пускане в действие на цялата система, не само на газ;
- LSD на задния мост;
- шнорхел;
- хидравлика за волана;
- смяна на предни дискове с вентилирани;
- смяна на задни барабанни спирачки с дискови такива;
- променни по задното окачване - смяна на ресорите или минаване на пружини;
- добавяне на два електрически вентилатора за охлаждане или един двускоростен;
- по-мощен алтернатор;
- топло и звукоизолация на купето, запушване на разни дупки, през които влиза вода;
- махане на заводския резервоар и изнасяне на две газови бутилки на негово място. Изработка на по-малък резервоар и наместване някъде.
За момента е това. Голяма част от нещата, необохдими за подобренията са налични и смятам да започна в първия свободен момент.
В светлото бъдеще обмислям по-големи кални гуми, лебедка, втори акумулатор. Но това по-натам

Коментар