Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подготовка/подобрения на Фероза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Подготовка/подобрения на Фероза

    Дойде време за модифициране на Ферозата. Смятам да опиша нещата, които ще правя на едно място, въпреки, че за част от тах вече има пуснати теми.

    Причините да се захвана са няколко. Две години машината ми служи вярно. Смятам, че може да служи още дълго. Миналата седмица и премерихме компресия. Има още живот в този мотор. Проблеми със скорости, раздатка, мостве няма. Има притропване някъде отпред, вероятно е каре, подлежи на изследване. След като я удавих в реката в Костинброд се наложи пълно разтапициране. Ръжди няма никъде. Подът на купето е като нов. Още седи оригиналната боя и металика Шасито също няма ръжди.

    Ето какво съм намислил:
    - смяна на карбуратора с инжекцион, евентуално пускане в действие на цялата система, не само на газ;
    - LSD на задния мост;
    - шнорхел;
    - хидравлика за волана;
    - смяна на предни дискове с вентилирани;
    - смяна на задни барабанни спирачки с дискови такива;
    - променни по задното окачване - смяна на ресорите или минаване на пружини;
    - добавяне на два електрически вентилатора за охлаждане или един двускоростен;
    - по-мощен алтернатор;
    - топло и звукоизолация на купето, запушване на разни дупки, през които влиза вода;
    - махане на заводския резервоар и изнасяне на две газови бутилки на негово място. Изработка на по-малък резервоар и наместване някъде.

    За момента е това. Голяма част от нещата, необохдими за подобренията са налични и смятам да започна в първия свободен момент.

    В светлото бъдеще обмислям по-големи кални гуми, лебедка, втори акумулатор. Но това по-натам Да видим как ще се справя с описаното до тук.
    Аз не вярвам в чудеса!
    Разчитам на тях!

  • #2
    От: Подготовка/подобрения на Фероза

    Да не я видим после в "Продавам"? Ще следя темата! Успех в начинанието!
    Поздрави!
    edoors.bg- Джаджи за врати и врати

    Коментар


    • #3
      От: Подготовка/подобрения на Фероза

      Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
      - добавяне на два електрически вентилатора за охлаждане или един двускоростен;
      За достатъчно мощни, които да заместят виското, просто няма място.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #4
        От: Подготовка/подобрения на Фероза

        Първоначално публикуван от edoors Преглед на мнение
        Да не я видим после в "Продавам"? Ще следя темата! Успех в начинанието!
        Поздрави!
        Не, в продавам няма да отиде.
        По-вероятно ще е "Ферозата ще я кара баща ми, аз си купих Патрул ".
        Аз не вярвам в чудеса!
        Разчитам на тях!

        Коментар


        • #5
          От: Подготовка/подобрения на Фероза

          Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
          Не, в продавам няма да отиде.
          По-вероятно ще е "Ферозата ще я кара баща ми, аз си купих Патрул ".
          Браво бе! От буболечка на камион!
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #6
            От: Подготовка/подобрения на Фероза

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            За достатъчно мощни, които да заместят виското, просто няма място.
            С радиатор от Пасат съм от както срещнах един бор. Два пъти по-тънък е от оригиналния. В момента е с един едноскоростен вентилатор и няма проблеми с охлаждането. Не подминава средата. При повече каране и натоварване обаче перката се включва често и за дълго.
            Аз не вярвам в чудеса!
            Разчитам на тях!

            Коментар


            • #7
              От: Подготовка/подобрения на Фероза

              Привет, Ванка!
              Дълъг списък от подобрения си подготвил. Дано да нямаш никакви спънки и да поставиш всички отметки.
              Две неща, обаче не разбирам за какво са ти.
              Вентилирани дискове отпред? Да е някаква бегачка на скорост... Няма да станат на оригиналните апарати, освен ако нямаш такива за вентилирани дискове.
              Аз лично не бих си усложнявал живота.
              И второ, всички разправии покрай ел. вентилатора (ите) ще ти струват повече от едно ново виско, а според мен то си върши отлично работата когато е изправно.
              Освен това не заема толкова място и нямаш проблеми с ел. потреблението. Оригиналният генератор на Ферозата е слабичък...
              Желая ти успех и споделяй докъде си стигнал, пък ако можем с нещо да помогнем...
              Поздрави!

              Сашо
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • #8
                От: Подготовка/подобрения на Фероза

                Вентилирани дискове имам от донора. Комплект са апарати, дискове и накладки.

                Охладителната сиситема е преправена така или иначе след като миналата година се ударих в дърво. В момента е с радиатор от Пасат, 1,6 или 1,8 не съм сигурен и щатната му ел. перка. Смятам да използвам тънки перки от Рено примерно. Двете заедно са в общ корпус, двускоростни. Според мен ще се съберат и ще стане добре. Но това с перките е една от последните задачи.
                Аз не вярвам в чудеса!
                Разчитам на тях!

                Коментар


                • #9
                  От: Подготовка/подобрения на Фероза

                  Ето как изглеждат нещата в момента:

                  Обмислям какво да сложа на пода вместо ватата и мокета. Препоръчаха ми изолационен материал подобен на балончестата лента за опаковане на уреди, онова пукливото, но с покритие подобно на домакинско алуминиево фолио.

                  Приемам всякакви предложения
                  Прикачени файлове
                  Аз не вярвам в чудеса!
                  Разчитам на тях!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Подготовка/подобрения на Фероза

                    Щом като ги имаш вентилираните сменяй ги. Ама за задните що ще си играеш? Няма смисъл освен ей така за спорта.
                    Иначе другото добре си го намислил.
                    За шумоизолацията: ако тампоните на купето са ти стари и вдървени, смени ги. Мисля че ще има ефект.
                    О899 2б2 1З2

                    Коментар


                    • #11
                      От: Подготовка/подобрения на Фероза

                      Няма да е само за спорта. Барабанните спирачки са шит, защото се пълнят с кал. А за да спират както трябва предните, си трябват и задни.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Подготовка/подобрения на Фероза

                        Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                        Приемам всякакви предложения
                        Ванка, и така си я разхвърлял, що не помислиш за втора ръчна... Аз бих. А пък не е като да нямаш части...
                        Първоначално публикуван от iiiopo Преглед на мнение
                        ... ако тампоните на купето са ти стари и вдървени, смени ги. Мисля че ще има ефект.
                        Жоро, продават ли се някъде, че мойте са жалка картинка?
                        Your conscience is all you can take to your grave.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Подготовка/подобрения на Фероза

                          Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                          ......
                          Жоро, продават ли се някъде, че мойте са жалка картинка?
                          Ми не съм се интересувал. Мойте бяха горе-долу добре. Би трябвало да стават и от друга джипка.
                          О899 2б2 1З2

                          Коментар


                          • #14
                            От: Подготовка/подобрения на Фероза

                            Каквото и да пипне човек по джипката винаги има смисъл, ако не за подобрение то за идеята. Задните барадани е добре да ги смениш с дискови, но в предните не виждам смисъл да се пипат (е освен ако не ходиш на състезание по асвалтова писта). А, за какво искаш да сменяш генератора с по мощен ( освен ако нямаш лебедка)?
                            Това което обичам да правя или не се харесва на жена ми или е забранено със закон

                            Коментар


                            • #15
                              От: Подготовка/подобрения на Фероза

                              При всички положения смятам, че предни вентилирани ще се държат по-добре от плътните. Отделно имам всичко. Монтажът е въпрос на два часа.

                              Алтернаторът ми си е за ремонт така или иначе. Заминал ротор и четки. В момента зарежда, но не е ясно до кога. Разполагам с 90А или 100А от VW, не съм сигурен точко колко е. Смятам да сложа него. При добавяне на две перки ще е по-добре с по-мощен алтернатор.
                              Аз не вярвам в чудеса!
                              Разчитам на тях!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X