Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Завъдих маслояд

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Завъдих маслояд

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Съответния цилиндър в ГМТ, и няма нужда да държиш нищо. Буталото ги държи да не изпаднат в цилиндъра. Дано са гумички.
    Това да речем ще върши работа за смяна на гумичките.
    Но когато дойде ред за слагането на кученцата клапана трябва да е във възможно наи-висока позиция., То и така става трудно без специален инструмент, а какво остава за леко пропаднал надолу клапан(нали камерата е на бензинова глава, не на дизел)...
    Но пак има решение-ако не става при глава на мястото си-пак ще се наложи да се снема главата. Само дето ще се научи по малко по-трудния начин.
    Но да кажа- това са само размисли на глас. Не съм пробвал, и не мога да съм сигурен, така, че нищо не пречи да се пробва. Но по-правилното според мен е да се свали главата.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #47
      От: Завъдих маслояд

      Аз залагам на запекъл сегмент и кофти масло
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #48
        От: Завъдих маслояд

        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
        Това да речем ще върши работа за смяна на гумичките.
        Но когато дойде ред за слагането на кученцата клапана трябва да е във възможно наи-висока позиция., То и така става трудно без специален инструмент, а какво остава за леко пропаднал надолу клапан(нали камерата е на бензинова глава, не на дизел)...
        Но пак има решение-ако не става при глава на мястото си-пак ще се наложи да се снема главата. Само дето ще се научи по малко по-трудния начин.
        Но да кажа- това са само размисли на глас. Не съм пробвал, и не мога да съм сигурен, така, че нищо не пречи да се пробва. Но по-правилното според мен е да се свали главата.
        Почти никой не сваля глава само заради гумички. Отделно, самите гумички, след като ги сложиш, малк или много попридържатклапана да не хлътва. Ама и да ги няма - пак се прави. Не е чак болка за умирачка. Аз ако нямам други причини да свалям глава, никога не бих я сменил само заради клапани.

        ...пък и на ферозата свещта е между 4-те клапана. Съвсем безгрижно може да се бръкне с подходящо изкривена тел през дупката на свещта така, че дърпайки я, тя да избутва клапана нагоре. Ма няма нужда. Упражнението съм го правил само веднъж, на друга кола (не на фероза), и не помня да съм имал някакви грижи. А в описанието на тераното така си е и описано че се сменят гумички.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #49
          От: Завъдих маслояд

          Малко свежа информация:

          Ставам сутринта, паля. Двигателя работи като часовник. Пушеци няма. Тръгвам към работа. Не дими. Загрява до работна температура (2мм преди вертикално изправена стрелка). Върви с лекота и пее. Спирам на паркинга пред офиса. Закрепвам я да работи на 2000 оборота с подпиране на педала на газта. Двигателя постепенно започва да загрява към средата на скалата. Стига средата, включва ел. перката. В изгорелите газове започва да се забелязва син отенък. Синият отенък започва постепенно и да се надушва. Започне ли да пуши спиране няма докато не изстине.

          Вчера го направи същото, но исках да съм сигурен преди да го напиша.

          Доста съмнително е, че при приблзително една и съща температура започва да пуши. Струва ми се, че маслото се е сбозило тотално. Не виждам какво друго може да зависи толкова много и относително точно от температурата.
          Аз не вярвам в чудеса!
          Разчитам на тях!

          Коментар


          • #50
            От: Завъдих маслояд

            Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
            .... Не виждам какво друго може да зависи толкова много и относително точно от температурата.
            Запекъл (счупен) маслообиращ сегмент (не влияе на компресията и с манометър не се хваща), клапанно легло (водач), някакво силно втечняващо се масло....
            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • #51
              От: Завъдих маслояд

              Има и един "трабантов" ефект - докато грънците са студени, събират маслото и пушек няма. Като се загреят, изпускат и това, което е събрано по-рано.

              Коментар


              • #52
                От: Завъдих маслояд

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Има и един "трабантов" ефект - докато грънците са студени, събират маслото и пушек няма. Като се загреят, изпускат и това, което е събрано по-рано.
                Ммм това отпада... грънци нямам, назад всичко е изгнило и пуши от всякъде. Гърнето е кухо.
                Аз не вярвам в чудеса!
                Разчитам на тях!

                Коментар


                • #53
                  От: Завъдих маслояд

                  Не че малко ме сьмнява,но аз ако сьм на теб ще го изхвьрля това масло веднага,ще му перна нещо за изчистване на мотора / нещо което се е доказало / и ще му перна масло в което сьм сигурен,масло за тежко натоварени дизелови мотори ако да е бензинка.Ще го карам и следя поне 3 дни преди да му отварям мотора.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #54
                    От: Завъдих маслояд

                    И след това за изчистване като превъртят биелните лагери ко правим
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #55
                      От: Завъдих маслояд

                      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                      И след това за изчистване като превъртят биелните лагери ко правим
                      Да бе! Това да не е гега?
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #56
                        От: Завъдих маслояд

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Да бе! Това да не е гега?
                        Ако беше гейка щеше да върви и с ламаринки вместо биелни лагери, ега ин го тургнье конь ...
                        Не слагай пръст в раната.
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • #57
                          От: Завъдих маслояд

                          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                          Ако беше гейка щеше да върви и с ламаринки вместо биелни лагери, ега ин го тургнье конь ...
                          Не слагай пръст в раната.
                          Да върви, да върви, колко да върви? Една седмица?

                          Добавки и промивни масла си има и ако се ползват разумно според мен няма да има неприятни последици.
                          За всеки случай разпитах за добавки за "закърпване" положението. Препоръчаха ми магнезиева добавка. Правела чудеса, каквото и да значи това. Било бурканчета бяла гъста желеподобна маса. Някой ползвал ли е нещо подобно?
                          Аз не вярвам в чудеса!
                          Разчитам на тях!

                          Коментар


                          • #58
                            От: Завъдих маслояд

                            Смени маслото, не се занимавай с глупости.
                            Има и масла за износени двигатели (на прима виста selenia hpx) по-добре такова вместо добавка към сегашната боза.
                            Промивните масла знам че ги има, ама това дето го казвам не е наизуст.
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • #59
                              От: Завъдих маслояд

                              Първоначално публикуван от Slick Преглед на мнение
                              аз бих сменил маслото - както са ти казали. До последно в БГ карах с Мотул и бях много доволен. Успех и дано е малкия дявол.

                              В момента имам подобна мистерия с един Додж Караван с V6 3.0л на Митцубиши - от известно време ми губи масло: течове - минимални, не пуши ..
                              смених маслото уж - сега съм с Пензойл за поизносени мотори .. пак бяга май.
                              Аз минах по твоя път от началото до края. Равносметка бяха гумички на клапани и сегменти. Вече два пъти сменям масло- колкото съм сипал, толкова изсипвам- ако щеш вярвай.
                              Като първи признаци беше описваното от Иван- първоначално не пуши, като загрее- ужас. Както Ясен предположи- маслото се събира по генерацията и в един момент като се нагрее достатъчно (запали???) зад мен ставаше като противотанкова димка- ниска, плътно стелеща се смръдлива мъгла.
                              08седемшест5едно513четири

                              Коментар


                              • #60
                                От: Завъдих маслояд

                                Сегашната боза отива в кофата, това е ясно.

                                Някак не ми се иска да стигам до смяна на сегменти. Неприятен ремонт е.
                                Аз не вярвам в чудеса!
                                Разчитам на тях!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X