Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моята фероза - житие и страдания.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Моята фероза - житие и страдания.

    Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
    G12 мярнах в онова магазинче на Сливница, където те пратих за кабелите на Тесла. Около 20 лева литър и половина. Бели бутилки.
    Мерси! Ще имам в предвид. Таков до сега пазарувах от ЕураТек. Пише си Skoda на него, както и VW Group. Не помня цената, но беше около 20 за литър концентрат.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #77
      До: Моята фероза - житие и страдания.

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Електриковозелена е флуоресциращата боя за откриване на течове. Тя прикрива както оригиналния червен или син цвят, така и по-традиционния кафяв при автомобилите "нов внос".
      Може. Обаче съм виждал и такъв да си продават. А розовия е електриковорозов, пак флуоресциращ. Може би си го слагат заводски на хубавите антифризи, за да се виждат евентуални течове. Незнам всъщност.

      Fabia-та ми си дойде с електриково розов G12 от магазина.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #78
        До: Моята фероза - житие и страдания.

        Евро 07 продават ли от този розовия Long Life бла бла???? Не оригиналния, а полуоригиналния този като на Иван. Иване ти от где си го напазари твоя? Че от там ще пазарувам датчици и термостати та с едно пазаруване да съм...

        Коментар


        • #79
          До: Моята фероза - житие и страдания.

          Първоначално публикуван от marlqnda Преглед на мнение
          Евро 07 продават ли от този розовия Long Life бла бла???? Че от там ще пазарувам датчици и термостати та с едно пазаруване да съм...
          Розов на Приста (същия Лукойл, Петрол) го има на бензиностанциите. Не се хвърляй на скъпи алхимии, поне докато не е ясно, че няма да изври след седмица-две.

          Коментар


          • #80
            До: Моята фероза - житие и страдания.

            Първоначално публикуван от marlqnda Преглед на мнение
            Евро 07 продават ли от този розовия Long Life бла бла???? Не оригиналния, а полуоригиналния този като на Иван. Иване ти от где си го напазари твоя? Че от там ще пазарувам датчици и термостати та с едно пазаруване да съм...
            Бензиностанцията на Петрол срещу Метро на Цариградско шосе. Бяла туба, 4 литра. Червен етикет. Мисля надписа е жълт - Prista Long Life.
            Последно редактирано от Иван Горчев; 21-07-09, 14:07.
            Аз не вярвам в чудеса!
            Разчитам на тях!

            Коментар


            • #81
              До: Моята фероза - житие и страдания.

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              Розов на Приста (същия Лукойл, Петрол) го има на бензиностанциите. Не се хвърляй на скъпи алхимии, поне докато не е ясно, че няма да изври след седмица-две.
              Е то ако ще ври по-добре да покара месец-два с бистра чешмяна вода. Още повече, че би трябвало да охлажда по-добре.
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #82
                До: Моята фероза - житие и страдания.

                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                Е то ако ще ври по-добре да покара месец-два с бистра чешмяна вода. Още повече, че би трябвало да охлажда по-добре.
                Не е по-добре.

                От нередовно сменяне и каране с водица са и проблемите, както и на повечето хора изобщо. Каране с хубав пресен антифриз за охладителната система е като каране с хубаво прясно масло за двигателя, донякъде дори в буквалния смисъл.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • #83
                  До: Моята фероза - житие и страдания.

                  Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                  Е то ако ще ври по-добре да покара месец-два с бистра чешмяна вода. Още повече, че би трябвало да охлажда по-добре.
                  Аз така направих като вадих мотора миналата година. Карах 3 месеца с вода, грееше, промивах, оправи се. Налях антифризи след 10 дена прокапа
                  Аз не вярвам в чудеса!
                  Разчитам на тях!

                  Коментар


                  • #84
                    До: Моята фероза - житие и страдания.

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Не е по-добре.

                    От нередовно сменяне и каране с водица са и проблемите, както и на повечето хора изобщо. Каране с хубав пресен антифриз за охладителната система е като каране с хубаво прясно масло за двигателя, донякъде дори в буквалния смисъл.
                    Да. Ама за месец-два нищо няма да стане. Идеята ми е да види дали продължава да има проблеми с охладителната система или не. В София поне водата не е твърда
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #85
                      До: Моята фероза - житие и страдания.

                      Колкото и да се страхува от завиране, поне 15% концентрат (айде, от синия) трябва да има вътре. Антифризът има мазилни, антикорозионни и миещи свойства, освен това винаги съществува рискът така да си остане до зимата.

                      Водата в радиатора е за прибиране и за ругаене на предишен собственик.

                      Коментар


                      • #86
                        До: Моята фероза - житие и страдания.

                        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                        Да. Ама за месец-два нищо няма да стане.
                        Точно. Нищо няма да стане. Водата ще стане ръждива със сигурност. Тая ръжда се отлага (лимонит). Ако не е слагана добавка за запушнане, точно това е и проблема. На старата ми самара вътрешното радиаторче беше тотално задръстено с такова. Щото си беше с оригиналния антифриз, като я взех.

                        И в момента, в който сипеш антифриз, това пада, антифриза прониква навсякъде и протича като лейка, най-малкото покрай гумените съединения. Ако си късметлия, минаваш само с достягане на скобичките. Ако не - с още едно разглабяне, промиване и стягане. Докато не го направих, тая самара все течеше от някъде. Преди това форд транзит - същата работа.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • #87
                          До: Моята фероза - житие и страдания.

                          Освен това съществува и рискът от котлен камък при употреба на вода
                          В нейния случай виското е постоянно зацепено и след като при това положение я държи на гранична стойност, не е зле да се промие.
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #88
                            До: Моята фероза - житие и страдания.

                            като е зацепено постоянно виското не товари ли мотора повече? Т.е. дали не е възможно постоянно зацепено виско да е нож в гърба - да охлажда повече, но и да е един постоянен товар, който да го кара да грее? От както зацепих постоянно виското усетих нещо като "спъване" над 4000 оборота. Преди го нямаше.
                            Аз не вярвам в чудеса!
                            Разчитам на тях!

                            Коментар


                            • #89
                              До: Моята фероза - житие и страдания.

                              Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                              като е зацепено постоянно виското не товари ли мотора повече? Т.е. дали не е възможно постоянно зацепено виско да е нож в гърба - да охлажда повече, но и да е един постоянен товар, който да го кара да грее? От както зацепих постоянно виското усетих нещо като "спъване" над 4000 оборота. Преди го нямаше.
                              Не много, повече от киловат трудно ще прекараш през перката (и през ремъка). Ако си на газ, мога да предположа откъде е спъването - вихрите в коша

                              Коментар


                              • #90
                                До: Моята фероза - житие и страдания.

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                Не много, повече от киловат трудно ще прекараш през перката (и през ремъка). Ако си на газ, мога да предположа откъде е спъването - вихрите в коша
                                Само на газ съм. И въздухозаборника е точно над прката. От няколко дни започнах да се замислям за вихрите. Май при повече юркане му "спирам" въздуха към мотора.
                                Аз не вярвам в чудеса!
                                Разчитам на тях!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X