Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моята фероза - житие и страдания.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Моята фероза - житие и страдания.

    Ихааа к'ва стара тема И какво хубаво и истинско заглавие си има само
    На мен май по едно време ми писна само да се оплаквам какво се чупи, затова спрях да я пълня тая тема, ама сега не мога да се сдържа да не се похваля: СЧУПИХ СКОРОСТНА КУТИЯ.

    Е само исках да ви се "похваля" де. Намерила съм една ск.кутия за приемлива цена та да видим.

    П.П. Ще си сменя ника от марлянда на марка тотева

    Коментар


    • До: Моята фероза - житие и страдания.

      Ти пък. И как я счупи? Покара я без масло, а?

      Коментар


      • До: Моята фероза - житие и страдания.

        Първоначално публикуван от marlqnda Преглед на мнение
        СЧУПИХ СКОРОСТНА КУТИЯ.

        Е само исках да ви се "похваля" де. Намерила съм една ск.кутия за приемлива цена та да видим.
        Mдааааааа... И аз така чух, разхождайки се сутринта из София, ама очаквах да видя тема в Купувам-продавам! Или първо ще я правиш?
        edoors.bg- Джаджи за врати и врати

        Коментар


        • До: Моята фероза - житие и страдания.

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          Ти пък. И как я счупи? Покара я без масло, а?
          Малии колко си отворен, Ясене Няма видими течове, за да я карам без масло Това ще се провери - скоро.

          Първоначално публикуван от edoors Преглед на мнение
          Mдааааааа... И аз така чух, разхождайки се сутринта из София, ама очаквах да видя тема в Купувам-продавам! Или първо ще я правиш?
          Честно казано ми иде да го нарежа аз лично с флекса, но.....разума и финансовите съображения не ми го позволяват.
          На кантар съм, но натежава към да ми я оправят и да си я карам.

          Ако имаш оферта за купуане, сега е момента - слушам те. Ако някой иска да купи фероза без скорости да се обажда, щото скоро промоцията няма да важи и ще е със скорости
          Не пускам обява, но не значи и че не приемам предложения

          Опа забравих, и ако пък някой предлага скоростна кутия до 200лв (без раздатка) и той да се обажда!

          Коментар


          • До: Моята фероза - житие и страдания.

            Ми... честно казано, не знам дали ми трябва Фероза без скорости, още по-малко пък каква е цената за такова нещо. Иначе честичко си мисля за Фероза...
            edoors.bg- Джаджи за врати и врати

            Коментар


            • До: Моята фероза - житие и страдания.

              Първоначално публикуван от edoors Преглед на мнение
              Ми... честно казано, не знам дали ми трябва Фероза без скорости, още по-малко пък каква е цената за такова нещо. Иначе честичко си мисля за Фероза...
              Е като не ти трябва без скорости какво значение има цената? Ааааа
              Като и сложим скорости явно пак ще си говорим. До тогава - продължавай да си мислиш за фероза.

              Коментар


              • До: Моята фероза - житие и страдания.

                Първоначално публикуван от marlqnda Преглед на мнение
                Няма видими течове, за да я карам без масло
                Това че няма видими течове, не е задължително да е добър знак... може просто да означава, че маслото отдавна е свършило

                Сигурно ли е, че кутията е счупена? Моята даваше всякакви такива симптоми, но в крайна сметка се оказа, че просто маркучетата за вакуумите отдавна са се превърнали в материал подобен на швейцарско сирене (без да го докарват на вкус), от където и следват всякакви проблеми със синхронизаторите и блокиране на скорост или на празен ход.
                Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                Коментар


                • До: Моята фероза - житие и страдания.

                  Първоначално публикуван от Тодор (Zaarin) Преглед на мнение
                  Това че няма видими течове, не е задължително да е добър знак... може просто да означава, че маслото отдавна е свършило

                  Сигурно ли е, че кутията е счупена? Моята даваше всякакви такива симптоми, но в крайна сметка се оказа, че просто маркучетата за вакуумите отдавна са се превърнали в материал подобен на швейцарско сирене (без да го докарват на вкус), от където и следват всякакви проблеми със синхронизаторите и блокиране на скорост или на празен ход.
                  За маслото - преди по-малко от година е сменяно. Но нищо не се знае - затова казах ще видим.

                  За кутията - не е извадена още, но определено има минимум разбити лагери - хрущи, трещи и т.н. Колата не е в движение. Скоро ще е аутопсията.....очаквайте включване тези дни

                  Коментар


                  • До: Моята фероза - житие и страдания.

                    Марианче, пак ли ти бре!
                    Как ги правиш тия неща!?
                    Не ти дава и да го доубиеш, тоя Мърляч...
                    Your conscience is all you can take to your grave.

                    Коментар


                    • До: Моята фероза - житие и страдания.

                      Първоначално публикуван от turtey
                      В момента е тука до мен и й предлагам да го нарежем на 4 парчета и на скрап
                      Пепи, подкрепям предложението, но в скраповете искат метал, а не окиси и кит.
                      В скоростната кутия има масло. Просто тази "кола" е била преди Марияна в МНОГО лоши ръце.
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • До: Моята фероза - житие и страдания.

                        Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                        ... Просто тази "кола" е била преди Марияна в МНОГО лоши ръце.
                        Това смело твърдение не се отнася за предишния и собственик, нали?
                        Щото уважавания г-н Тосев може да не е в Бг, ама продължава да чете форума..

                        Коментар


                        • До: Моята фероза - житие и страдания.

                          Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                          Това смело твърдение не се отнася за предишния и собственик, нали?
                          Щото уважавания г-н Тосев може да не е в Бг, ама продължава да чете форума..
                          Нямам удоволствието да го познавам и не мога да го коментирам, но колата познавам наистина ДОБРЕ.
                          Пренебрегвам факта, че дупките по подкалниците бяха добросъвестно кърпени с тиксо и маскирани с "Body" отгоре.
                          Но това, че МНОГО от болтовете са стягани с тръба, така че да се скапят и резбите, U-болтовете на ресорите бяха от арматурно желязо с навита по краищата резба и едното ухо на ресор беше заварено с 4см по-напред от другото, това че беше сложен изпарител за 140kw, на моторче от кафемелачка, в следствие на което въпросното чудо вървеше като бракувана текезесарка и харчеше като ЗИЛ 157 и куп още "технически" решения, ми дават представа за техническата грамотност на преждеремонтиращите я.
                          Последно редактирано от Scrapheap; 04-05-10, 09:06.
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • До: Моята фероза - житие и страдания.

                            И все пак преди да започне опелото - някой отвори ли кутията и видя ли какво и е?

                            Всеки може да реже и да хвърля, доказано е
                            Последно редактирано от Иван Горчев; 04-05-10, 09:28.
                            Аз не вярвам в чудеса!
                            Разчитам на тях!

                            Коментар


                            • До: Моята фероза - житие и страдания.

                              Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                              Нямам удоволствието да го познавам и не мога да го коментирам, но колата познавам наистина ДОБРЕ.
                              Пренебрегвам факта, че дупките по подкалниците бяха добросъвестно кърпени с тиксо и маскирани с "Body" отгоре.
                              Но това, че МНОГО от болтовете са стягани с тръба, така че да се скапят и резбите, U-болтовете на ресорите бяха от арматурно желязо с навита по краищата резба и едното ухо на ресор беше заварено с 4см по-напред от другото, това че беше сложен изпарител за 140kw, на моторче от кафемелачка, в следствие на което въпросното чудо вървеше като бракувана текезесарка и харчеше като ЗИЛ 157 и куп още "технически" решения, ми дават представа за техническата грамотност на преждеремонтиращите я.
                              Мда, Ники всъщност описа повечето проблеми, които съм пропуснала да си опиша в толкова както казах подходящата тема, а именно тази.
                              Относно
                              Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                              U-болтовете на ресорите бяха от арматурно желязо с навита по краищата резба и едното ухо на ресор беше заварено с 4см по-напред от другото,
                              - Тосев няма грам представа, защото друг мой приятел, с добронамерени цели го свърши това дело.

                              Между другото искам да благодаря на колегите ферозаджии, които ми помагат изключително много с части, съвети и т.н.
                              А на няколко човека, един от които е Ники скрапа, там цял живот няма да ми стигне да благодаря, ама това е една друга тема

                              Коментар


                              • До: Моята фероза - житие и страдания.

                                Марианка, Ники .. засрамете се Нищо не пишете, какво става със скоростите, каква е причината, до къде стигнахте ... дайте малко инфо бе хора?!
                                Георги Танев (0+)
                                Land Rover Discovery 1 300 TDi
                                Land Rover Club Bulgaria
                                0887 930 238, 0878 797 768

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X