Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Feroza - от фултайм към парттайм

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Feroza - от фултайм към парттайм

    Неее,оттатък на бабуната,че днес приятно валеше,а и Ферозата и особенно Грозньо са с гуми за всичко друго,но не и за кал .
    Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

    Коментар


    • #47
      От: Feroza - от фултайм към парттайм

      Ако иде реч за другия баир, насред полето, там на сухо няма да има никви грижи. Ама в тая гнус в момента и без гуми - никъФ шанс. Съвсем неангажиращо пробвах зимата самосиндикално там. Искаше яка засилка, а нямах време за заигравки, и се отказах.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #48
        От: Feroza - от фултайм към парттайм

        Е, дразни ме компоновката на Корозите. Защо няма фултайм с бавни и блокаж?

        Коментар


        • #49
          От: Feroza - от фултайм към парттайм

          Ами, Фултайм с бавни и блокаж на междинния, не е ли същото като 4L на Ферозата...
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #50
            От: Feroza - от фултайм към парттайм

            Не е, когато ти потрябват ниски и особено високи без блокаж

            Коментар


            • #51
              От: Feroza - от фултайм към парттайм

              Свиква се...
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • #52
                От: Feroza - от фултайм към парттайм

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Не е, когато ти потрябват ниски и особено високи без блокаж
                Че то на повечето фул тайм системи, за които се сещам винаги бавните вървят с блокаж на междинния. Супер селекта например май беше 2H-4H-4Hlc-4Llc.

                А защо Нива-та няма режим 2H, май всички си знаем.

                Иначе, че е по-добре да има всичко - ясно, ама това значи повече тегло и/или по-малко място. Ферозите и без това са си тясни.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #53
                  От: Feroza - от фултайм към парттайм

                  И защо Нивата няма 2H? Освен заради факта, че е фултайм?

                  Коментар


                  • #54
                    От: Feroza - от фултайм към парттайм

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    И защо Нивата няма 2H? Освен заради факта, че е фултайм?
                    Е, ти ли не знаеш? Дифовете са от жигула. Колко ще изкара задния, ако се кара предимно на 2H?

                    Между другото, с какъв диаметър им е короната? Интересно ми е, пък и да сравним съвсем обективно. То не че размера е всичко, но все пак има значение.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #55
                      От: Feroza - от фултайм към парттайм

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      Е, дразни ме компоновката на Корозите. Защо няма фултайм с бавни и блокаж?
                      Е и аз това се опитвам да си обясня.Как руснаците са успели да сложат бавни на Нивата,а пустите му японци не?
                      Тома Томов
                      Вече с Kia Sportage.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Feroza - от фултайм към парттайм

                        Първоначално публикуван от tomisagledva4a Преглед на мнение
                        Е и аз това се опитвам да си обясня.Как руснаците са успели да сложат бавни на Нивата,а пустите му японци не?
                        Не са искали. Няма твърде много японски джипки, конструирани в тия години, дето да имат и двете. Някакво си тяхно разбиране, вероятно.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #57
                          От: Feroza - от фултайм към парттайм

                          В случая фултайм раздатката на ферозата си е направо недомислица.Два пъти съм затъвал по-сериозно и просто не и стигаха силите да развърти гумите.Вдигах до 6000 об. на полусъединител,мирис на "феродо" изобщо чудо!Затова след лопатата това ми бвше втората инвестиция,заради бавните.А и другото,такава спартанска жипка и без бавни.Дори и жената ме беше взела за мезе вече!
                          Тома Томов
                          Вече с Kia Sportage.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Feroza - от фултайм към парттайм

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Е, ти ли не знаеш? Дифовете са от жигула. Колко ще изкара задния, ако се кара предимно на 2H?

                            Между другото, с какъв диаметър им е короната? Интересно ми е, пък и да сравним съвсем обективно. То не че размера е всичко, но все пак има значение.
                            Всъщност, издържат, обратно и на моите заблуди. Когато случиш на семеринги, разбира се. Сума народ прави "икономия" по този начин. Това, което им излиза извън параметрите, би било 2L - което е проблем и на парт-тайм джипките, в общия случай. Нива е фултайм защото по замисъл е паркетник, а е без 2Н, за да бъде и евтина, и що-годе управляема. Не съм склонен доброволно да я карам дълго време само на задно. За диаметъра - озъртам се напоследък за друго предавателно число (при Жигули изборът от щатни диференциали е голям - 4.44, 4.3, 4.1, 3.9, 3.7), та ще проверим за диаметъра.
                            Първоначално публикуван от tomisagledva4a Преглед на мнение
                            Е и аз това се опитвам да си обясня.Как руснаците са успели да сложат бавни на Нивата,а пустите му японци не?
                            Да имаш бавни означава едно по-различно предназначение на машината. Бавни + фултайм пък са смислени само в ограничен набор от ситуации, почти винаги свързани с теглене на нещо тежко по асфалт. За сметка на това пък са повод да преоразмеряваш междуосевия диф по въртящ момент. Така че по-странно е руското решение, ако и да си има приятните страни. Опитали са се да направят "зъл" паркетник и поне по отношение на "зъл" са постигнали сериозен резултат.
                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Не са искали. Няма твърде много японски джипки, конструирани в тия години, дето да имат и двете. Някакво си тяхно разбиране, вероятно.
                            В този клас (размер, мощност) изобщо казано няма много джипки, еле па от него време. Това, че има няколко компоновки, всъщност си е късмет и резултат на това, че всеки е заобикалял проблемите на другия, натъквайки се на свои. Дайхацу даже са пробвали два варианта.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Feroza - от фултайм към парттайм

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              В този клас (размер, мощност) изобщо казано няма много джипки, еле па от него време. Това, че има няколко компоновки, всъщност си е късмет и резултат на това, че всеки е заобикалял проблемите на другия, натъквайки се на свои. Дайхацу даже са пробвали два варианта.
                              Мисля си и че в уравнението трябва да вкараме и фактора "блондинка". Ферозата, освен друго, като е напудрена и лъскавка, има някакъв чар. Предполагам доста клиенти са го искали, и от Даихацу са потърсили някакво компромисно, бързо и евтино решение. На асфалта бавни в общия случай не ти трябват, за сметка на това обаче фултайма си е безспорно и явно предимство, по отношение на поведението.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #60
                                От: Feroza - от фултайм към парттайм

                                Чар, ако тръгнеш да търсиш, ще го намериш във всяка малка джипка. Даже самураят се класира, макар и на опашката. Жените харесват коли с големи кръгли фарове. Блондинки, ... в Япония няма.

                                И така, Фероза има отделно хард и софт вариант, а в Нива са ги обединили за целите на унификацията и с цената на бръмването на ушите (да, то е пряко следствие от фултайм + бавни).

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X